Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι αλλά κατά τη σύρραξη είχε κλείσει ο εναέριος χώρος κ στις παρακείμενες χώρες
 
Δεν άργησε και πολύ, από την επόμενη Δευτέρα επιστρέφουν οι πτήσεις για Τελ Αβιβ. Κυρίως από Αθήνα καθημερινά, Κρήτη και Λάρνακα. Με την Θεσσαλονίκη να ξεκινάει αργότερα.
 
Με τα σημερινά δεδομένα (μπορεί να προκύψουν αλλαγές) ένα μικρό update:

Η Aegean φαίνεται ότι κρατάει το Ηράκλειο - Μόναχο και τον χειμώνα με 3 weekly τον Νοέμβρη, 2 weekly τον Δεκέμβρη, μια παύση τον Γενάρη και το ξεκινάει πάλι 19 Φλεβάρη με 2 weekly. (Η Discover κρατάει Ηράκλειο - Μόναχο και Φρανκφούρτη για όλη την χειμερινή περίοδο)

Από Θεσσαλονίκη:
Μας χαιρέτησε το Άμστερνταμ και έχουμε BCN, MXP, ΗΑΜ, BRU, CDG, BER, TLV, ZRH 2 weekly και FCO 3 με 2 weekly και τα STR, FRA, MUC, DUS κανονικά.

Από Αθήνα:
Συνεχίζει το Αθήνα - Πόρτο έως 6 Γενάρη 2 weekly. Κόβεται το Ίννσμπρουκ ενώ τα Αθήνα - Ζάγκρεμπ, Ελσίνκι, Όσλο, συνεχίζουν 3 weekly ενώ αυξάνεται και το Ερμπίλ σε 3 weekly ( το οποίο φαίνεται να πάει καλά γιατί για το επόμενο καλοκαίρι είναι ήδη φορτωμένο με 4 weekly ). Συνεχίζουν και τα Αθήνα - Λιουμπλιάνα, Κρακοβία εως Γενάρη 2 weekly και ξανά αρχίζουν αρχές Μάρτη.
Αθήνα - Λούξορ και Σαρμ ελ Σειχ εμφανίζουν αρκετές περικοπές αλλά δεν έχουν πάρει πόδι (ακόμα!), το LXR μειώνει σε 1 weekly.
Αθήνα - Μάλαγα συνεχίζει έως τέλη Νοέμβρη και μετά για 2 βδομάδες την περίοδο των γιορτών.
Αθήνα - Τζέντα με 1 καθημερινή πτήση!
 
Φίλτατε kapvit είσαι θησαυρός πληροφοριών, όπως πάντα, αλλά δεν μας είπες το πιο σημαντικό: Με το Μπακού, τι θα γίνει;; :p
 
Το Μπακού μια από τις πονεμένες ιστορίες της Aegean... Το ATH-GYD για την ώρα τελειώνει 25 Αυγούστου συνεχίζει για λίγο τέλη Σεπτέμβρη και μετά ξανά ξεκινάει τέλη Μαΐου το 2026. Δεν ξέρω τι επιδότηση παίζει για το Μπακού ξέρω όμως ότι η Aegean θέλει να έχει παρουσία στον Καύκασο και σε όλη την ευρύτερη περιοχή για αυτό και το κυνηγάει τόσο, μπορεί τα EVN και TBS να πέτυχαν αλλά πέτυχαν όχι μόνο λόγω τουριστικού προϊόντος αλλά και λόγω της διασποράς Αρμενίων και Γεωργιανών στην Ελλάδα και πλέον και λόγω Ρωσίας εν μέρη. Το GYD από την άλλη δεν έχει πετύχει (ακόμα?) πάντως το θέλουν. Γενικά εκεί η περιοχή αν όλα πάνε καλά είναι περιοχή για ανάπτυξη εξού και τα μελλοντικά ALA και NQZ που θέλουν (μην σας φανεί περίεργο αν δούμε σε λίγα χρόνια και καμία επιστροφή ΙΚΑ ή ακόμα και καμία DAM...). Νομίζω πως η περιοχή προς τα εκεί έχει γυαλίσει λίγο στην Α3 αλλά πρέπει να το επιτρέπουν και οι συνθήκες. Το Μπακού θα δείξει...:thx:
 
SKG τα ιδια δλδ...καμια αυξηση συχνοτητων, τιποτα το ιδιαιτερα μες εξαιρεση το CDG κ αυτό ένα 2w ισα ισα να μπει στο μάτι της FR...Πέρα από τη γελοιότητα με το AMS που το διαφημιζαν κιολας μεχρι τωρα και το ειχαν και ανοιχτο προς κρατηση..To TLV ειναι δρομολόγιο τραμπαλα διοτι απο τη μια στιγμή στην άλλη όλα ανατρεπονται με Ισραηλ-Παλαιστινη
 
Top