Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πότε ξεκινάνε ;
 
Λογικά θα ανακοινωθούν την ερχόμενη εβδομάδα μαζί με τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου.
 
Ενδιαφέρουσα η Πράγα από Θεσσαλονίκη. Περίμενα κάποια στιγμή να βάλει κάτι σε ανατολική ή κεντρική Ευρώπη, και για Πράγα αυτή τη στιγμή υπάρχει όντως κενό.
Κων/πολη δεν περίμενα η αλήθεια είναι αλλά σε συνδυασμό με τις υφιστάμενες της ΤΚ για ανταποκρίσεις φαίνεται θα υπάρχουν προοπτικές.

Όσο για την Αθήνα, έχουμε καμία ιδέα τι μπορεί να ανακοινωθεί; Πλέον δεν υπάρχουν εμφανή κενά στο δίκτυο.
 
Καζαμπλάνκα, Αλγέρι, Ρέϋκιαβικ τα τρία που μου ήρθαν χωρίς πολλή σκέψη. Πιο πιθανό το δεύτερο, πιο απίθανο το τρίτο.
Εκτός αν για τις ανακοινώσεις εννοεί τα πολύ μακρινά με την παραλαβή των αναλόγων αεροσκαφών.
 
Για το Αλγέρι έχω αμφιβολίες. Η χώρα δέχεσαι ελάχιστο τουρισμό και δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκονται οι διπλωματικές σχέσεις.
Η Καζαμπλάνκα είχε ανακοινωθεί κάποτε, όταν ξεκίνησε και το Μαρακές. Έγιναν πτήσεις ή δεν ξεκίνησε ποτέ το δρομολόγιο;
 
Ενδιαφέρουσα η Πράγα από Θεσσαλονίκη. Περίμενα κάποια στιγμή να βάλει κάτι σε ανατολική ή κεντρική Ευρώπη, και για Πράγα αυτή τη στιγμή υπάρχει όντως κενό.
Κων/πολη δεν περίμενα η αλήθεια είναι αλλά σε συνδυασμό με τις υφιστάμενες της ΤΚ για ανταποκρίσεις φαίνεται θα υπάρχουν προοπτικές.

Όσο για την Αθήνα, έχουμε καμία ιδέα τι μπορεί να ανακοινωθεί; Πλέον δεν υπάρχουν εμφανή κενά στο δίκτυο.
Από Αθήνα υπάρχει το άνοιγμα για Ινδία και προς ανατολάς και η λογική λέει να επαναφέρουν προορισμούς που έχουν κόψει και που δεν θα έλεγες ότι δεν πάνε καλά πχ. Ταλιν, Βασιλεία, Νυρεμβέργη, Μπέρμιγχαμ, Καζαμπλάνκα κλπ. Η Καζαμπλάνκα είχε ξεκινήσει κανονικά και ήταν και για όλο το χρόνο αλλά κόπηκε το 2020 με την πανδημία αν δεν κάνω λάθος.
 
Αν ανακοινωθεί το πρόγραμμα προς Ινδία την επόμενη βδομάδα θα έχει ενδιαφέρον. Επίσης τα XLR θα πρέπει λογικά να δοκιμαστούν σε πιο κοντινά δρομολόγια αρχικά - όπως επίσης ίσως τα δούμε και σε άλλα δρομολόγια κι όταν ξεκινήσει η Ινδία, για να εξασφαλιστεί η παραγωγικότητά τους (π.χ. DXB, AUH, RUH, JED).

Το Τάλιν δε νομίζω να έχει κοπεί. Είναι εποχικό. Η Νυρεμβέργη έχει όντως κοπεί από Αθήνα αλλά συνεχίζει από Θεσσαλονίκη (επίσης εποχικό).
Το Μπέρμινγχαμ το έχουν δοκιμάσει πολλές φορές και νομίζω κόπηκε (πάλι) μόλις φέτος.

Οψόμεθα.
 
Το Τάλιν έχει κοπεί από Αθήνα όπως έχουν κοπεί και Κολωνία, Νυρεμβέργη, Λιλ, Βασιλεία, Μπέρμιγχαμ, Μπρίστολ, Ίννσμπρουκ από τους πιο πρόσφατους προορισμούς που πετούσε. Όποτε εάν θα υπάρξει κάποιος καινούργιος προορισμός προς Ευρώπη η λογική λέει να επαναφέρουν κάποιους από αυτούς με ελάχιστους νέους προορισμούς να απομένουν πχ Ρέικιαβικ.
 
Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον το SKG-IST. Πιστεύω το σηκώνει ειδικά τις μέρες που η ΤΚ δεν έχει 2η πτήση.
Από ΑΤΗ να θυμίσω και ένα ΕΙΝ με καλές πληρότητες που είχε μπει year round και ήταν ακόμη και στο Aegean Pass και κόπηκε.
 
Επιτέλους οι προτροπές μου για το SKG-IST εισακούστηκαν!
 
Top