flyglobesman
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 24/02/2008
- Μηνύματα
- 76
- Likes
- 2
Αν δε σου λέει ο χάρτης τίποτα κάνε τον κόπο και διάβασε τα άρθρα που επισύναψα σε προηγούμενο post. Δεν είναι αίτημα μόνο της τοπικής κοινωνίας αλλά και των ενδιαφερόμενων κρατών.
Αν τα δρομολόγια ήταν αξιοπρεπή δεν θα ήταν τόσο μεγάλο το κακό…
Όμως οι περισσότερες ανταποκρίσεις (μέχρι πρόσφατα, πριν μπει η Αιγαίου στο παιχνίδι) δεν είναι αυτά των μία ή δύο ωρών αλλά όπως μπορείς κι εσύ να αναζητήσεις αυτά: CAI 21.55 / ATH 23.59 ATH 09.00 / HER 09.55
ή CAI 21.55 / ATH 23.59 ATH 14.00 / HER 14.55 και συνήθως τα λεφτά πολλά!!!
Νομίζω λιγότερες ώρες χρειάζονται για Αμερική!
Να μην αναφέρω καν τις άθλιες ανταποκρίσεις των Κυπριακών με τις τους αραβικούς προορισμούς. (αν αυτό το πράγμα μπορεί να θεωρηθεί ανταπόκριση)
Αναφορικά με την Στουτγκάρδη και τη Φρανκφούρτη (δεν απέχουν περισσότερο από 2 ώρες οδικώς) παρόλ' αυτά και από τις δύο υπάρχουν άμεσα δρομολόγια για πλήθος στρατηγικών, τουριστικών κλπ προορισμών.
Σίγουρα δεν ονειρεύομαι την ΟΑ να αναλάβει το ρόλο της ΤΗΥ όμως τι ήταν κι αυτή πριν μερικά χρόνια… Ότι προέβλεψε όμως σωστά το ρόλο της αυτό δεν το αμφισβητώ. (το 95 % επιβατών της είναι αλλοδαποί - και σωστά πόνταραν)
Σχετικά με τη Σμύρνη αν διαβάσεις προσεκτικότερα, την αναφέρω συγκριτικά με την Αθήνα και όχι με την Κρήτη - αναφέρω δε, μέχρι και τα κατεχόμενα.
Και για να είμαι πιο σαφής έγραψα με αριθμητικά νούμερα.
Ας υπενθυμίσω, ότι η ανάγκη επικοινωνίας και μετακινήσεων της μεγαλονήσου «γέννησε» αυτό που σήμερα ονομάζεται Aegean Air, Minoan ή ANEK, συνεχίζει να αναζητά ακόμα περισσότερα και επειδή οι εποχές και οι εξελίξεις τρέχουν τάχιστα καλό είναι να προλάβουμε κάποιες απ’ αυτές.
Επίσης δεν έχει καμία σχέση αν οι κάτοικοι στη Κρήτη και στη Ρόδο έχουν το μεγαλύτερο εισόδημα ή όχι. Θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερο αν οι συνθήκες ευνοούσαν περισσότερο και αυτό να είναι όφελος για όλη τη χώρα. Άλλωστε τι έχει μείνει σε αυτή τη χώρα αν εξαιρέσουμε τα τουριστικά επαγγέλματα και την πενιχρή αγροτική μας οικονομία. Μία χώρα χειρίστων υπηρεσιών.
Και επειδή το επάγγελμά μου δεν είναι μεν τουριστικό, αλλά έχω κι εγώ τις ανάλογες απολαβές όταν τα πράγματα βαίνουν καλώς, ναι θα μου άρεσε να δω επιτέλους καλύτερα πράγματα σ’ αυτό τον τόπο.
Θα μου άρεσε επίσης να δω άμεσες συνδέσεις με Αίγυπτο, Λίβανο, Τουρκία, χώρες του Κόλπου & γιατί όχι με μία Ισπανία…
Αυτά... προς το παρόν.
Αν τα δρομολόγια ήταν αξιοπρεπή δεν θα ήταν τόσο μεγάλο το κακό…
Όμως οι περισσότερες ανταποκρίσεις (μέχρι πρόσφατα, πριν μπει η Αιγαίου στο παιχνίδι) δεν είναι αυτά των μία ή δύο ωρών αλλά όπως μπορείς κι εσύ να αναζητήσεις αυτά: CAI 21.55 / ATH 23.59 ATH 09.00 / HER 09.55
ή CAI 21.55 / ATH 23.59 ATH 14.00 / HER 14.55 και συνήθως τα λεφτά πολλά!!!
Νομίζω λιγότερες ώρες χρειάζονται για Αμερική!
Να μην αναφέρω καν τις άθλιες ανταποκρίσεις των Κυπριακών με τις τους αραβικούς προορισμούς. (αν αυτό το πράγμα μπορεί να θεωρηθεί ανταπόκριση)
Αναφορικά με την Στουτγκάρδη και τη Φρανκφούρτη (δεν απέχουν περισσότερο από 2 ώρες οδικώς) παρόλ' αυτά και από τις δύο υπάρχουν άμεσα δρομολόγια για πλήθος στρατηγικών, τουριστικών κλπ προορισμών.
Σίγουρα δεν ονειρεύομαι την ΟΑ να αναλάβει το ρόλο της ΤΗΥ όμως τι ήταν κι αυτή πριν μερικά χρόνια… Ότι προέβλεψε όμως σωστά το ρόλο της αυτό δεν το αμφισβητώ. (το 95 % επιβατών της είναι αλλοδαποί - και σωστά πόνταραν)
Σχετικά με τη Σμύρνη αν διαβάσεις προσεκτικότερα, την αναφέρω συγκριτικά με την Αθήνα και όχι με την Κρήτη - αναφέρω δε, μέχρι και τα κατεχόμενα.
Και για να είμαι πιο σαφής έγραψα με αριθμητικά νούμερα.
Ας υπενθυμίσω, ότι η ανάγκη επικοινωνίας και μετακινήσεων της μεγαλονήσου «γέννησε» αυτό που σήμερα ονομάζεται Aegean Air, Minoan ή ANEK, συνεχίζει να αναζητά ακόμα περισσότερα και επειδή οι εποχές και οι εξελίξεις τρέχουν τάχιστα καλό είναι να προλάβουμε κάποιες απ’ αυτές.
Επίσης δεν έχει καμία σχέση αν οι κάτοικοι στη Κρήτη και στη Ρόδο έχουν το μεγαλύτερο εισόδημα ή όχι. Θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερο αν οι συνθήκες ευνοούσαν περισσότερο και αυτό να είναι όφελος για όλη τη χώρα. Άλλωστε τι έχει μείνει σε αυτή τη χώρα αν εξαιρέσουμε τα τουριστικά επαγγέλματα και την πενιχρή αγροτική μας οικονομία. Μία χώρα χειρίστων υπηρεσιών.
Και επειδή το επάγγελμά μου δεν είναι μεν τουριστικό, αλλά έχω κι εγώ τις ανάλογες απολαβές όταν τα πράγματα βαίνουν καλώς, ναι θα μου άρεσε να δω επιτέλους καλύτερα πράγματα σ’ αυτό τον τόπο.
Θα μου άρεσε επίσης να δω άμεσες συνδέσεις με Αίγυπτο, Λίβανο, Τουρκία, χώρες του Κόλπου & γιατί όχι με μία Ισπανία…
Αυτά... προς το παρόν.