Δρομολόγια Olympic Air

  • Thread starter Thread starter mastrojohn
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
greeklad, έγραψα πως αυτή τη στιγμή ZTH και JSY είναι οι μοναδικοί προορισμοί που δεν εμφανίζουν πτήσεις. Συνεπώς κόβονται.
Για πιο σίγουρα πάρε τον Καρακαδά
 
Τό ρώτησα επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω και επειδή τυγχάνει να μένω στο νησί. Οπότε με αφορά άμεσα. Αυτόν τον Καρακαδά δεν τον γνωρίζω. Αν τον γνωρίζετε εσείς πείτε του να μας ενημερώσει από εδώ. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.
 
Καλησπέρα σε όλη την παρέα των airliners..

Ήθελα να σας μεταφέρω την πρόσφατη εμπειρία μου από 2 πτήσεις της Ολυμπιακής.
Πέταξα Τίρανα-Αθήνα και Αθήνα-Βελιγράδι την προηγούμενη εβδομάδα και μάλιστα με weekendair ναύλο..

Οφείλω να πω ότι ήταν σουπερ-απογοητευτικό βλέποντας την πληρότητα να "πετάει" με μάξιμουμ 33%. Δεν νομίζω ότι είχε να κάνει ούτε με τις ημέρες μιας και οι 2 αυτές γραμμές δεν έχουν τον τρελό ανταγωνισμό (άλλη μια εταιρεία πετάει στην καθεμιά)

Δυστυχώς η απαξίωση συνεχίζεται και μετά το λεγόμενο restructuring που έγινε στους προορισμούς, ώστε να κοπούν ζημιογόνα δρομολόγια και να αναδειχτεί η Ολυμπιακή σε πραγματικό βαλκανικό περιφερειακό αερομεταφορέα. Νομίζω ότι η Ολυμπιακή χρειάζεται από την αρχή reloading και επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας της και το τι θέλει να κάνει..Το οποίο φυσικά και είναι περιττό αν σκοπεύουν να την κλείσουν ή να την χαρίσουν στην Aegean για ένα κομμάτι ψωμί..

Κρίμα..κρίμα..
 
Νομίζω ότι αν δεν έχουμε στατιστικά στοιχεία για τις πληροτητες δεν μπορούμε να βγάλουμε σωστό συμπέρασμα! Σημειώνω απλά (σε αντίθεση με τα παραπάνω) ότι τελευταία πέταξα 4 φορές σε δρομολόγια εσωτερικού (Καβάλα, Θεσσαλονίκη,Ηράκλειο) και - ίσως εντελώς τυχαία - οι πτήσεις είχαν πληρότητα άνω του 80% και μάλιστα μου έκανε μεγάλη εντύπωση πως γίνεται με τέτοιες τιμές να χτυπάνε τέτοιες πληροτητες
με τις τιμές κατα μέσο όρο στα 170€... Έχει κανείς άλλος εικόνα για τις πληροτητες της ΟΑ;
 
Σε μια από τις τελευταίες πτήσεις της ολυμπιακής προς Λονδίνο, η οποία αναχωρούσε με 10 λεπτά διαφορά με την Αιγαίου, διαπίστωσα ότι η ΟΑ πετάει σχεδόν άδεια ενώ η Αιγαίου εντελώς γεμάτη. Δεδομένου ότι το προϊόν των 2 εταιριών είναι σχεδόν όμοιο, με κάνει να συμπεράνω τα εξής:
Στην ΟΑ δεν ξέρουν να πουλήσουν το προϊόν τους η γενικά δεν ξέρουν τι θέλουν. Ο Έλληνας επιβάτης ψωφάει για χαζομάρες τύπου in-flight entertainment, «τσάμπα φαγητό», ψευτοευγένειες, και τσαντίζεται όταν του πεις ότι εκτός από άπειρα δικαιώματα έχει και ορισμένες υποχρεώσεις όπως, να μην καπνίζει στην τουαλέτα, να σέβεται τους περιορισμούς βάρους κλπ. Επίσης νομίζουν ότι επειδή πετάνε με star alliance κάτι τρέχει στα γύφτικα. Μου αρέσει που μερικοί βγαίνουν και τα χώνουν τόσο στην παλιά όσο και την νέα ΟΑ αυτό που δεν τους περνά από το μυαλό είναι ότι σε έναν λαό με τέτοια νοοτροπία αρμόζει και η κατάλληλη εταιρία με την ανάλογη εξυπηρέτηση. Άμα είσαι σκατά σαν λαός δεν είναι δυνατόν να έχεις και κανέναν γαμάτο αερομεταφορέα. Όσο για το αν ΟΑ και Αιγαίου έχουν στήσει καρτέλ, ενδεχομένως και να ισχύει, δεν είναι δυνατόν όμως να μην στηρίζεις σαν επιβάτης μια εταιρία και να περιμένεις να συνεχίσει να πετά!!!!!
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν αντιδρά ο κόσμος στο το γεγονός ότι το ελληνικό κράτος επιδοτεί ξένες εταιρίες και συγκεκριμένα της Ryanair και είχε φαγωθεί να κλείσει η ΟΑ γιατί λέει έπαιρνε επιδοτήσεις και την πλήρωνε ο Έλληνας φορολογούμενος. Τώρα είναι καλύτερα δηλαδή; Να πληρώνουμε τους ξένους; Τόσα χρόνια μας χαλούσαν οι χοντροκόλες της ΟΑ αλλά τώρα προσκυνάμε τις χοντροκόλες της Ryanair που περνάν κάθε 3 και λίγο να πουλήσουν κανένα σάντουιτς κανένα ξυστό και άλλα καλούδια. Σαν κάτι να μην πάει καλά νομίζω!!!
 
Δηλαδή τι θα πρέπει να κάνουν; όταν λές reloading τι εννοείς;
 
καλήμέρα σε όλους.σχετικά με τις πληρότητες που έγραψε ο φίλος λίγο παραπάνω,όσον αφορά το δρόμολογιο ATH-OTP και αντίστροφα,δεν έχω δει τώρα τελευταία το αεροπλάνο περίσσοτερο από 50% γεμάτο.συγκεκριμένα την 1/6 με Α320,η OTP-ATH με codeshare ETIHAD και συνεργασία με CYPRUS είναι ζήτημα να είχε 30%.είναι κρίμα γιατί πιλότοι και πλήρωμα είναι κάτι παράπανω από καλοί, τα αεροπλάνα σε σχέση με την airlines είναι η μέρα με τη νύχτα.γενικά δεν υπολείπεται σε τίποτα άλλων εταιρειών,αλλά δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο δρομολόγιο μπορεί να αντέξει.αντίθετα το HER-ATH είναι σχέδον πάντα γεμάτο.
 
ειναι αληθεια οτι η πτηση του ΟΤΡ δεν εχει παντα κοσμο,ομως το ιδιο συμβαινει και με την TAROM.
οι πτησεις της ΟΑ που ειναι γεματες ειναι η Σαντορινη,Θεσσαλονικη,Σαμος,Κωνσταντινουπολη ,Σοφια και Τιρρανα.
Η Σαντορινη δε ειναι γεματη με τουριστες. Την περασμενη εβδομαδα η ΟΑ εστειλε το Α320 με 155 επιβατες.
 
Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί τι πέριθώρια αλλάγων έχει ώστε να αλλάξει το κλίμα; να αυξήσει την πληρότητα και μην αυξήσει το κόστος; :wall:
 
Εγω που έχω πετάξει και στο πολυπληθέστερο δρομολόγιο, SKG-ATH, αρκετές φορές τον τελευταίο καιρό με ΟΑ, και μάλιστα Παρ-Κυρ τις περισσότερες φορές, διαπιστώνω μισοάδεια αεροπλάνα, σε αντίθεση με την Α3 πουχει καλύτερες πληρότητες..Νομίζω ότι της ΟΑ της ταιριάζουν τα Α319 καλύτερα για τα εσωτερικού, λίγες φορές τιγκάρουν τα Α320 της..Ας αυξήσει τα Α319 και μειώσει τα Α320 μεχρι να βελτιώσει LF-yields..Πάντως στο seat-pitch δεν παίζεται..Τεράστιο..Εβαλε slim recaro θέσεις (με κανονικό seat-pocket,όχι στο κεφάλι της θέσης) στα Α320 και με διαμόρφωση 162 θέσεων είχα πάρα πολύ άνεση στα πόδια,κάτι που δεν μπορεί να πει κανείς για την Α3..
 
Top