Δρομολόγια Olympic Air

  • Thread starter Thread starter mastrojohn
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κάθε τρίτη τέταρτη πέμπτη παρασκευή μόνο η πρωινή πτήση ΟΑ271…. :great:
 
Re: Δρομολόγια LONG RANGE Olympic Air

Σε λίγες μέρες (;) θα μάθουμε για τις διακρατικές συμφωνίες αλλά μία σημερινή συζήτησή μου οδήγησε σε μία ενδιαφέρουσα πληροφορία, την οποία μεταφέρω αυτούσια προς κρίση από το forum:

Δικινητήρια αεροπλάνα μεγάλων αποστάσεων όπως το Β777 και το Α330 για να χαρακτηριστούν ETOPS και να πετούν υπερατλαντικά ταξίδια, εκτός από χαρακτηριστικά του αεροπλάνου (π.χ. APU "μεγάλου" μεγέθους) χρειάζονται και κάτι ακόμα:

Να βρίσκονται στην κατοχή του ενδιαφερόμενου για ένα έτος :shock: και αυτό γιατί; Για να έχει ακολουθηθεί για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα το πρόγραμμα συντήρησης από τον ενδιαφερόμενο και να μπορεί να πιστοποιηθεί ότι αυτό ακολουθείται πιστά και δεν παρουσιάζονται προβλήματα στους κινητήρες :roll:

Είναι κάτι που όπως με πληροφόρησαν απαιτήθηκε από τις ίδιες τις εταιρείες (Airbus και Boeing)

Υπάρχει φαντάζομαι πάντα η λύση του wet lease (αν επιτρέπεται από τα διακρατικά).

Ενδιαφέρον δεν είναι; Αν ισχύει (και ελπίζω κάποιος να μπορεί να μας το επιβεβαιώσει) δημιουργεί κάποια νέα δεδομένα στη MIG.

Όχι αξεπέραστα μια και φαντάζομαι ότι μπορεί να ξεκινήσει σταδιακά την όποια παραλαβή και να στέλνει τα αεροπλάνα μέχρι την "ενηλικίωσή" τους στο Johannesburg. :)

Βέβαια υπάρχουν πάντα τα 4κινητήρια Α340 :D και Α380 :lol:

:?: :?: :?:
 
Δεν είναι νέα τα δεδομένα (για εσένα μπορεί να είναι ανακάλυψη, αλλά αλοίμονο αν μια αεροπορική δεν ήξερε τις προϋποθέσεις για να πάρει πιστοποίηση ETOPS)!
 
Αλήθεια πότε θα μάθουμε για τα διακρατικα νομίζω αυτη την εβδομάδα δεν θα έπρεπε να ξέραμε?
 
Tη Δευτέρα η ΟΑ έχει προγραμματισμένα 2 από τις τρεις πτήσεις για Κω με Α320. Την ΟΑ730/1 και την ΟΑ736/7.
 
Πολύ "βολικά" ωράρια 100-305/345-555...
 
Olympic Air ΑΘΗΝΑ <-> ΒΗΡΥΤΟΣ

λογικά είναι τα ωράρια:
όπως και κατά το παρελθόν είναι για να προλάβουν οι επιβάτες να κάνουν τράνζιτ προς την πρώτη πρωινη για ευρωπαϊκούς προορισμούς (παλαιότερα και για τα διηπειρωτικά - μην ξαχνας η παλαιά ΟΑ είχε πολλά Β747 προς προορισμούς όπως τόκυο, Αυτραλία, ΗΠΑ, Καναδά, τα οποια βεβαίως δεν γεμίζαν τόσο με έλληνες όσο και με επιβάτες της Μέσης Ανατολής]

Το βηρυτός - Παρίσι/Λονδίνο μέσω ΟΑ (όπως πριν κάποια χρόνια - μαλλον θα είναι το ίδιο) ήταν σχεδόν μισή τιμη με ΟΑ παρά με τον εθνικό αερομεταφορεα ΜΕΑ[πχ ο πιο φτηνος ναύλος με ΜΕΑ γιθα Βηρυτο-Λονδινο με επιστροφή είναι περίπου 500ευρω-424 στερλίνες - με ΟΑ θα είναι οπωσδηποτε φθηνότερα].

Αυτόν τον ηγετικό ρόλο της ΟΑ ως μεγάλη αεροπορική εταιρεία της λεκάνης της ανατολικης μεσογείου προσπαθεί μάλλον να αναστήσει η νέα διοίκηση. Χωρίς όμως δικά της υπερατλαντικά, και με την ΥΠΑ να της κάνει σαμποτάζ υπέρ της ΑΙΓΑΙΟΥ, λίγο δύσκολο το βλέπω ...

:deadthread: [το ξέρω ότι ξέφυγα εκτός θεματος, αλλά είναι σχετικό με το Αθηνα-Βηρυτός)
 
Η πτηση 423/424 γεμιζε απο επιβατες προερχομενοι απο Βηρυτο-Δεν νομιζω να παει και τοσο καλα ο κος ΜΙΓΚ απο την στιγμη που δεν εχει πλεον τα υπερατλαντικα καθως το 80% ειτε πεταγε προς Καναδα ειτε Νεα Υορκη ειχε παντα επιβατες απο χωρες της Μεσης Ανατολης
 
Δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι χωρίς τα υπερατλαντικά η νΟΑ θα έχει τόσους τράνζιτ επιβάτες για Ευρώπη ώστε να δικαιολογεί τα ωράρια..ούτε οτι ως ιδιωτική πια θα έχει τόσο ανταγωνιστικές τιμες σε σύγκριση με τα απευθείας της Βηρυτού προς την Ευρώπη..Είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει και με τις άλλες εταιρείες που τρέξαν να παρουν Βηρυτό..
 
Top