Re: Δρομολόγια LONG RANGE Olympic Air
Σε λίγες μέρες (

θα μάθουμε για τις διακρατικές συμφωνίες αλλά μία σημερινή συζήτησή μου οδήγησε σε μία ενδιαφέρουσα πληροφορία, την οποία μεταφέρω αυτούσια προς κρίση από το forum:
Δικινητήρια αεροπλάνα μεγάλων αποστάσεων όπως το Β777 και το Α330 για να χαρακτηριστούν ETOPS και να πετούν υπερατλαντικά ταξίδια, εκτός από χαρακτηριστικά του αεροπλάνου (π.χ. APU "μεγάλου" μεγέθους) χρειάζονται και κάτι ακόμα:
Να βρίσκονται στην κατοχή του ενδιαφερόμενου για ένα έτος :shock: και αυτό γιατί; Για να έχει ακολουθηθεί για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα το πρόγραμμα συντήρησης από τον ενδιαφερόμενο και να μπορεί να πιστοποιηθεί ότι αυτό ακολουθείται πιστά και δεν παρουσιάζονται προβλήματα στους κινητήρες
Είναι κάτι που όπως με πληροφόρησαν απαιτήθηκε από τις ίδιες τις εταιρείες (Airbus και Boeing)
Υπάρχει φαντάζομαι πάντα η λύση του wet lease (αν επιτρέπεται από τα διακρατικά).
Ενδιαφέρον δεν είναι; Αν ισχύει (και ελπίζω κάποιος να μπορεί να μας το επιβεβαιώσει) δημιουργεί κάποια νέα δεδομένα στη MIG.
Όχι αξεπέραστα μια και φαντάζομαι ότι μπορεί να ξεκινήσει σταδιακά την όποια παραλαβή και να στέλνει τα αεροπλάνα μέχρι την "ενηλικίωσή" τους στο Johannesburg.
Βέβαια υπάρχουν πάντα τα 4κινητήρια Α340

και Α380
