διακρισεις στα ιπτάμενα πληρώματα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Η Α3 ποτέ δεν έκρυψε ότι προτιμά ιπτάμενες συνοδούς και δεν επιθυμεί φροντιστές. Ο Κος Βγενόπουλος και και η Πάνθεον δήλωναν ότι θα έκαναν αξιοκρατικές προσλήψεις, επιθυμώντας να εντάξουν στην ομάδα της νέας εταιρίας εργατικά άτομα, «άτομα που θέτουν για τον εαυτό τους υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης και έχουν τη διάθεση να καλωσορίζουν τους επιβάτες μας με ζεστασιά». Υποτίθεται επίσης ότι θα δινόταν προτεραιότητα στο προσωπικό των Ολυμπιακών Αερογραμμών.

Η Olympic Air κατέληξε να ξεκινήσει με >95% ιπτάμενες συνοδούς, και η συντριπτική πλειοψηφία των φροντιστών των Ολυμπιακών Αερογραμμών έμεινε εκτός εταιρίας. Πολλά παιδιά που ήταν πραγματικά καλοί στη δουλειά τους απερρίφθησαν καθαρά λόγω φύλου, όπως και πολλά παιδιά χωρίς πτητική εμπειρία που είχαν πολλά να δώσουν στο επάγγελμα αυτό. Εν τω μεταξύ, όποια ιπταμένη κι αν ρωτήσετε, θα απαντήσει ότι επιθυμεί κάθε πτήση να έχει τουλάχιστον έναν φροντιστή κι ότι της αρέσει η συνεργασία μεταξύ των δύο φύλων στην καμπίνα.

Η Olympic Air μπορούσε να κάνει τη διαφορά και να δείξει ότι ο όμιλος Marfin είναι όντως ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Δυστυχώς, η διάκριση αυτή δείχνει το αντίθετο κι αυτό εκθέτει ολόκληρο τον όμιλο και τη φήμη του εργοδότη-προτύπου. Στο κάτω κάτω της γραφής, το πιο σημαντικό προσόν σε αυτήν τη δουλειά είναι να είσαι καλός με τους ανθρώπους, σε όλους τους τομείς κι όχι αν φοράς φούστα ή παντελόνι. Άσχετο, αλλά η στολή των ιπταμένων συνοδών της εταιρίας περιλαμβάνει παντελόνι; Ακόμα κι αυτή η λεπτομέρεια δείχνει την αντίληψη της εταιρίας για «τα κορίτσια».
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Η πολιτική μη πρόσληψης ή πρόσληψης ελαχίστων φροντιστών (για τα μάτια του κόσμου)από τις AEGEAN & OLYMPIC AIR ,αποτελεί άλλο ένα παράδοξο ελληνικής έμπνευσης!
Μεγάλες και καταξιωμένες εταιρείες στην Ευρώπη,εδώ και χρόνια, δίνουν την ευκαιρία μιας καρριέρας συνοδού και στα δύο φύλα γνωρίζοντας πως έννοιες όπως εξυπηρέτηση,ευγένεια και εργατικότητα δεν μονοπωλούνται από τα "θήλεα''.
Εξάλλου είναι γνωστό ότι η παρουσία φροντιστών στην καμπίνα λειτουργεί αποτρεπτικά για πολλά...παρατράγουδα (παρενοχλήσεις κάθε είδους,παρεκτροπές επιβατών κλπ κλπ).
Εάν ο φόβος τους είναι ότι τα αγόρια ρέπουν προς το συνδικαλισμό και τη διεκδίκηση βελτιωμένων συνθηκών εργασίας, τότε αδικούν και προσβάλλουν κατάφωρα τις γυναίκες και τη νοημοσύνη όλων μας!
Το ίδιο ισχύει εάν προτιμούν γυναίκες για -κακώς εννοούμενους -αισθητικούς και εμφανισιακούς λόγους !
Εν ολίγοις είναι μία τακτική που δεν τιμά καθόλου τους εμπνευστές της αλλά ούτε και όσους την ανέχονται.
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Παντως σε πτηση Βουκουρεστι-Αθηνα που εκανα πριν 10 μερες,ο φροντιστης της Ολυμπιακης ηταν απο τους καλυτερους που εχω δει,διαχειριστηκε αψογα τον εκνευρισμο τον επιβατων για την καθυστερηση,ενημερωσε για την διαδικασια αποπαγοποιησης πριν φυγουμε και επειδη τον ειχα ρωτησει οπως εμπαινα προς τι η καθυστερηση,αμεσως μετα την απογειωση ηρθε στην θεση μου και με ενημερωσε για το προβλημα που υπηρχε.
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Σε πτήση της BA Λονδίνο Αθήνα είχα περισσότερους άντρες αεροσυνοδούς παρά γυναίκες και αρκετά εμφανίσιμους (χωρίς παρεξήγηση φυσικά). Και οι φροντιστές μπορούν να δουλέψουν το ίδιο καλά με μια αεροσυνοδό και μάλιστα το σχέδιο μπορεί να δουλέψει και ως εξής. Βάζω εμφανίσιμους φροντιστές στις πτήσης μου, βγαίνει η βρωμά στον γυναικείο πληθυσμό και εφόσον περισσότερες γυναίκες ταξιδεύουν με την Χ εταιρία τότε όλο και περισσότεροι άντρες αρχίζουν να επιλέγουν με την Χ εταιρία….. είναι πραγματικότητα δουλεύει με τα bar μπορεί να πιάσει και στον αέρα… :mrgreen: :mrgreen:
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Το τι τι κανει η Α3 στις προσληψεις της, δε με ενδιαφερει, οπως δε με ενδιαφερει και το τι εκανε η ΟΑ. Ειμαι φροντιστης εδω και 10 σχεδον χρονια αλλαξα 5 εταιρειες και το ρεζιλι αυτο δεν το ειδα πουθενα. Μπορει να ακουστω υπερφιαλλος και υβριστης, αλλα απαξιω να ζητησω δουλεια σε ΟΑ και Α3, γιατι δεν μπορω ουτε τα 6ασκελα ουτε μπορω να ζησω πλεον με 2000 ευρω λιγοτερα απο αυτα που παιρνω τωρα.

Ο λογος που αναφερθηκα στο αρθρο αυτο ειναι γιατι δεν περιμενα τοσο ευθαρσως να δημοσιευεται ετσι κατι που αποκλειει τους ανδρες φροντιστες... Αληθεια, απορρω πως αισθανθηκε ο συναδελφος στην πτηση που ανεφερε καποιος απο Βουκουρεστι, οταν η υπευθηνη του αναφερεται μονο στα "κοριτσια"...

Απλα απορρω επισης, πως ολοι αυτοι οι συναδελφοι της παλιας ΟΑ. που απετυχαν, δεν παιρνουν αυτο σαν αποδειξη και να κανουν καποια καταγγελια...ειτε στην ιδια την εταιρεια, ειτε στην ΙΑΤΑ ειτε καπου αλλου... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να συμβαινει αυτο...

Ναι συμφωνω οτι μπορει να υπαρχουν περιορισμοι στον αριθμο ανδρων... στην ΕΚ οπου υπηρξα προισταμενοσ καμπινας για 3 χρονια ειχαμε περιορισμο σε 4 αντρες το ανωτερο ανα πτηση. Στη ΒΑ που ειμαι τωρα, πολυ συχνα οι μονες γυναικες που υπαρχουν, καθονται και οι δυο στο πιλοτηριο, ενω στην καμπινα ειμαστε μονο αντρες...

Μονο η ΕVA AIR ΔΕΝ παιρνει αντρες, και απο οτι μαθαινω, δυστυχως προστιθενται και η Α3 κ νεα ΟΑ...

ας ξυπνησουμε λοιπον, τουλαχιστον αυτοι που ενδιαφερονται, και ας κανουμε κατι... η εταιρεια φαινομενικα εκτιμαει τη γνωμη των επιβατων...(και στις δυο πτησεις μοιρασαν ερωτηματολογια...) και επιτελους, η Μεζιτη μπηκε στην ΟΑ το 1973... Ακομα να βγει σε συνταξη???????????
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Άραγε πως να αισθάνεται αυτός ο συνάδελφος στην πτήση από Βουκουρέστι που μας περιγράφει ο reyad όταν ακούει την υπεύθυνη πληρωμάτων κα Μεζίτη να λέει τα εξής στο περιοδικό της ΟΑ το οποίο και προμηθεύτηκα από τον dispatcher της πτήσης για Αθήνα που έκανα πριν περίπου 1 εβδομάδα.

"Τα κορίτσια έχουν κοινωνικό έργο. Τα κορίτσια μαθαίνουν ότι έχουν όλα σημασία προκειμένου να μεταδώσουν στον επιβάτη το αίσθημα της ασφάλειας και της άνεσης. Το πως στέκονται, το πόσο περιποιημένες είναι, το πως κάθονται τα ρούχα επάνω τους, το πως θα μιλήσουν. Κάναμε 2.500 συνεντεύξεις για την επιλογή του προσωπικού καμπίνας."

Ελπίζω να έχετε υπομονή να σας πω μία μικρή ιστορία για αυτά που έγιναν στην πτήση μου εχθές το βράδυ από LHR για CDG. Πετάμε στα 17,000 πόδια, πάνω από την Μάγχη όταν ξεκινούν οι αναταράξεις. Στο πλήρωμα ήμασταν 3 άντρες και 2 "κορίτσια". Ξαφνικά πέσαμε σε air pocket και πέσαμε κατακόρυφα 250 πόδια (θυμάστε το Falcon του Κρανιδιώτη).

Το ένα "κορίτσι" το πλάκωσε ένα διπλό καρότσι με καφέδες, χυμούς και μπόλικο αλκοόλ, η άλλη τυνάχτηκε μέσα στην τουαλέτα, εγώ που είχα την τύχη να είμαι στην μέση της καμπίνας έπεσα πάνω σε άδειες θέσεις, ο προϊστάμενος που ήταν στην τουαλέτα χτύπησε στο κεφάλι και ο 5ος που ήταν και ο πιο "δουλευταράς" απ'όλους μας ήταν ήδη δεμένος στην θέση του.

Όπως καταλαβαίνετε ο πανικός τεράστιος. Αρκετοί επιβάτες να κλαίνε, το πίσω galley μία λίμνη από νερά, χυμούς, ποτήρια και καφέδες.

Δεν λέω όλοι είχαμε γραντζουνιές και μελανιές, αλλά πάνω απ'όλα έπρεπε να διατηρήσουμε τον επαγγελματισμό μας. Τα 2 "κορίτσια" στην μέση της καμπίνας να κλαίνε και να τσιρίζουν ότι θα πεθάνουμε, ότι δεν θέλουν να ξαναπετάξουν στην ζωή τους. Μόλις ηρέμησαν λίγο τα πράγματα καινούργια κλάμματα, αυτήν την φορά γιατί κατάλαβαν τις απώλειες.... Του ενός "κοριτσιού" του χάλασε το χτένισμα και αναρωτιόταν αν η εταιρεία θα καλύψει το κόστος της επανασύνδεσης των χαμένων extensions. Το άλλο "κορίτσι" κατάλαβε ότι από την σύγκρουση με την πόρτα της τουαλέτας έχασε 3 ακρυλικά νύχια και τον αριστερό πράσινο φακό επαφής- αυτό ύστερα από σχόλιο ενός παιδιού προς την μητέρα του. "μαμά γιατί το ένα μάτι της είναι καφέ και το άλλο πράσινο?" Περιττό να αναφέρω ότι τα καλσόν είχαν γίνει σουρωτήρια. Αφήστε που τα έβαλαν με την κυβερνήτη που δεν μας ενημέρωσε ότι θα πέφταμε σε air pocket- λες και το ήξερε και αυτή η καημένη.

Επιπλέον οι επιβάτες στην αποβίβαση συγχάρηκαν τον προϊστάμενο για την δική του και την δική μου ψυχραιμία και επαγγελματισμό και παραπονέθηκαν για την συμπεριφορά των "κοριτσιών".

Ξέρω ότι ακούγονται υπερβολικά αλλά όλα αυτά κατάφεραν να γίνουν σε διάστημα 45 λεπτών. Στο έδαφος η κυβερνήτης μας καθησύχασε και μας εξήγησε ότι στον γυρισμό και αφού το αεροσκάφος θα το έλεγχαν οι μηχανικοί, θα πετούσαμε στα 16,000 πόδια για να προσπαθήσουμε να αποφύγουμε αυτό που είχε γίνει.

Σας ξαναλέω τα παραπάνω δεν έιναι υπερβολή, απλά πιστεύω ότι αν θέλουμε η ΟΑ και η Α3 και όποια άλλη ελληνική εταιρεία να δουλέψει στα ευρωπαϊκά πρότυπα, τότε ίσως χρειάζεται και εμείς να γίνουμε λίγο πιο ευρωπαίοι, και όπως λέει το μέλος DLTKIR να γράφουμε παράπονα στις εταιρείες. Αν δεν είμαστε χαρούμενοι που η ΟΑ πήρε μόνο γυναίκες και μερικούς άντρες βιζματικούς- συγνώμη που δεν μπορώ να είμαι πολιτικά ορθός, τότε με το που πετάξετε με ΟΑ να γράψετε και ένα παράπονο.

Με το ποστ μου δεν θέλω σε καμμία περίπτωση να υποτιμήσω την θέση της γυναίκας στο αεροσκάφος. Ίσα ίσα που πιστεύω ότι ένα ιδανικό πλήρωμα αποτελείται από άντρες και γυναίκες.

Πετάω 5 χρόνια, αρκετά ταπεινός αριθμός σε σχέση με κάποιους άλλους εδώ μέσα. Αλλά θυμηθείτε όσοι απο εδώ μέσα πετούν, σε πόσα περιστατικά χρειάστηκε να υπάρχει άντρας στην καμπίνα και σε πόσα ένα "κορίτσι". Μεθυσμένοι επιβάτες, γυναίκες που έχουν κάποιο γυναικολογικό πρόβλημα, εβραίοι, μουσουλμάνοι, μωρά στην πτήση. Γι'αυτό και είμαι της άποψης ότι μία εταιρεία δεν πρέπει να κάνει φυλ-ετικές διακρίσεις.

Τώρα για την νΟΑ έχω ακούσει τα καλύτερα. Βέβαια όλα όσα άκουσα έχουν να κάνουν με το προϊόν που διαθέτουν στην καμπίνα. Απλά ξέρω από τώρα ότι το παραπάνω άρθρο μου δημιουργεί ήδη μία αρνητική εντύπωση.

Και επιτέλους ας καταλάβουμε κάτι. Η ποιότητα των επιβατών έχει αλλάξει. Όσο φθηναίνουν τα εισιτήρια, "φθηναίνει" η ποιότητα αυτών που ταξιδεύουν. Οπότε σε καθημερινή βάση ερχόμαστε σε επαφή με απείθαρχους, τσαμπουκάδες, μεθυσμένους και πολλές φορές χρειάζεται να δέσουμε κάποιον ή να τον παραδώσουμε στην αστυνομία. Πιστεύω ότι οι εταιρείες που θεωρούν την ασφάλεια Νο1 έχουν υπ'όψην τα παραπάνω.

Και τέλος να κλείσω το κουραστικό για μερικούς ποστ μου με μία ερώτηση. Θυμάστε την Κα Μεζίτη προ νέας ΟΑ? Ξέρετε, τότε που ήταν- ας μου επιτραπεί η έκφραση, σαν θείτσα. Ας μας βρει κάποιος το τηλέφωνο του πλαστικού της, ή ας μας βρει κάποιος μία φωτογραφία να κάνουμε την σύγκριση του πριν και του τώρα.

ΟΑ277
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Αυτο το τελευταίο δεν το κατάλαβα, γιατί μας πέφτει λόγος αν κάποιος κάνει πλαστική;

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί πέφτουμε στην παγίδα να συγκρίνουμε άνδρες με γυναίκες ως επαγγελματίες: το θέμα είναι διακρίσεις κ όχι ποιος κάνει την δουλειά καλύτερα. Από σεβασμό στις συναδέλφους σας, θα πρέπει να κρατήσετε τα "μπορώ κ δένω κ δέρνω" για τους εαυτούς σας. Η άποψη μου ως επιβάτης είναι οτι δεν με νοιάζει αντρας ή γυναίκα μού κάνουν ακριβώς το ίδιο, αυτό σχετικά με τα πλεονεκτήματα σχετικά με το φύλο..

ΥΓ Εκτός από τους επιβάτες έχουν υποβιβαστεί κ φθήνει κ άλλα πράγματα..
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Δεν με ενδιαφέρει η πλαστική της όποιας Μεζίτη, Βίσση ή όπως αλλιώς θέλεις να την πεις. Δεν νομίζω ότι έχεις καταλάβει τα μίσα από το ποστ μου, οπότε και δεν θεωρώ σκόπιμο να συνεχίσουμε την κουβέντα.

Φιλικά

ΟΑ277
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Φιλε ΟΑ277 καλα τα λες...εγραψα το ποστ ελπιζοντας να το διαβασουν συναδελφοι που κατανοουν οσα λεμε... δυστυχως δεν μπορεις να απαγορευσεις και τον καθε χασομερη να γραφει ο,τι θελει.

Απ το Αμστερνταμ γραφει το παιδι, οποτε ας δειξουμε κατανοηση...εξ αλλου δες αν θελεις τα προηγουμενα, με το που εγραψα το ποστ αμεσως μου εκανε υποδειξη για σωστη χρηση λεξιλογιου-αδυνατωντας να καταλαβει μια παραφραση που για πλακα εκανα, και διαφωνησε με οσα εγραψα, για να συμφωνησει λιγα λεπτα μετα!
 
Re: διακρισεις στους εργαζομενους της Olympic air???

Ευχαριστώ για το χασομέρης, μάθε ότι ζεις από κάποιους σαν κ εμένα που πληρώνουν για να χάνουν τον καιρό τους (ειρωνεία ε;).

Από μένα λοιπόν έμαθες ότι φυλετική διάκριση δεν σχετίζεται με το φύλο (στο λένε κ στο γυμνάσιο, ). Μάθε τώρα ότι EDDM δεν είναι το Άμστερνταμ, είσαι κ επαγγελματίας της αεροπορίας τρομάρα σου κ έχεις πρόβλημα με τις γυναίκες που ευνοούνται σε βάρος σου.. (το τι κακό θα έκανε αν έγραφα από το Αμστερνταμ δεν θέλω να μου το πεις, υποψιάζομαι που το πας)


Έδειξε κατανόηση ο/η ΗR μου φαίνεται κ σένα...

ΥΓ Επειδή έχω ίδια πείρα από το πώς δουλεύει η ΒΑ στο HR πίστεψε με δεν τους φτάνει κανείς στις διακρίσεις...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top