Δημιουργία νέου αεροδρομίου στην Αθήνα;

  • Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας
flesland":1f2oqxh2 said:
προσωπικά ελπίζω ο χόρος εκεί να γίνει πάρκο κ τπτ άλλο, βλέπε μερικές βιλίτσες κ άλλα έξυπνα για κονόμα..

προσωπικά ελπίζω ο χώρος να παραμεινει ως έχει..το ελληνικο ήταν,ειναι και θα ειναι ο λόγος που κατεβαινω τοσο συχνα στην αθηνα κ κλεινω ξενοδοχειο στη γλυφαδα ή στον αλιμο.δεν πρεπει να χαθει και δεν θα χαθει..πιστευω οτι έχουμε τη δύναμη (ναι ακομα και τώρα) να το ξανανοιξουμε.ο διαδρομος που απομενει απο τα εργα,φτανει και περισσευει για αεροπλανα ΓΑ και ελικοπτερα.οι καιροι ειναι δύσκολοι για τους πολιτικατζες μας κ γιαυτο τελευταία γίνονται πολλα προεκλογικά χατίρια..ας κάνουμε αυτους τους καιρούς δυσκολοτερους
 
QNH":2kh67x0l said:
Ναι αλλά το μονοπώλιο του ελ γκαβ έχει παραγίνει νομίζω...
Οσον αφορά το Ελληνικό , η τελική των 33 κροσάρει τις τελικές του Βενιζέλος ,οπότε κανείς δεν θα ήθελε μπλεξίματα εκεί...ίσα ίσα, και οι VFR διαδρομές τώρα ,για τα ελικόπτερα, ειναι στα 500' max...εκ των πραγμάτων δύσκολο...
Και πια,δεν είναι τόόόσο δύσκολο να ''τρέχεις'' στα Μέγαρα. Μάλλον εξυπηρετεί περισσότερο,με την αττική οδό και το προαστιακό να χρειάζεσαι πλέον ελάχιστο χρόνο...που να μπλέξεις στη παραλιακή σε κίνηση ή στο τραμ :p !

Κατ'αρχήν,όσοι έχουν αυτοκίνητο,όντως μπορούν να πάνε στο αεροδρόμιο τών Μεγάρων μέσω τής Αττικής Οδού (πληρώνοντας βέβαια και το αντίστοιχο τσουχτερό πόσό τών διοδίων).Μέ τόν προαστιακό όμως,τά πράγματα δέν είναι και τόσο απλά,καθώς ο σταθμός του στά Μέγαρα βρίσκεται εν τόπω ασχέτω,ώστε όποιος φτάνει εκεί αντιμετωπίζει δυσκολίες ακόμα καί γιά να πάη στην πόλη τών Μεγάρων,πόσο μάλλον στην Πάχη,όπου βρίσκεται το αεροδρόμιο.
Αντίθετα,άν το Ελληνικό είχε παραμείνει αεροδρόμιο τής ΓΑ,θά μπορούσε κανείς να πάη εύκολα μέ τόν Ηλεκτρικό μέχρι Ν.Φάληρο και από εκεί μέ την γραμμή 2 τού τράμ (που είναι παράλληλη μέ την παραλία) νά φτάση έξω από την "πόρτα" τού Ελληνικού.

Βέβαια,παραμένει το θέμα οτι η τελική τού 33 (ένας ήταν ο άμοιρος,τόν άλλον τον είχαν κάνει τροχόδρομο) διασταυρώνουν τίς τελικές τών 03 τού Βενιζέλου,αλλά επειδή η ΓΑ εν Ελλάδι αποτελείται κυρίως από μικρά αεροπλάνα -καί συνεπώς απαιτεί μικρότερα ύψη πτήσεως στην τελική περιοχή- φαντάζομαι οτι θά μπορούσαν να βρεθούν κάποιοι συνδυασμοί ώστε οι airliner pilots νά μήν έχουν κακά συναπαντήματα την ώρα που πάνε να προσγειωθούν.Τό ίδιο επίσης υποθέτω θά μπορή να ισχύη και γιά τά ελικόπτερα,που είναι ακόμα πιό "βολικά" αφού κάνουν όλη την τελική διαδρομή σέ ένα συγκεκριμένο ύψος και προσγειώνονται μόνο όταν βρίσκονται πάνω από το landing spot.

Τέλος,δέν καταλαβαίνω αυτό μέ τό "μονοπώλιο" τού ΕλΓκάβ τί εννοείς.Δηλαδή νά φτιάξουμε κι'ένα αεροδρόμιο στη Χαλκίδα ή στην Λαμία καί να λέμε οτι είναι αεροδρόμιο "Αθηνών";(θά προσελκύσουμε και την Ryanair έτσι...)
 
Άρθρο από την Καθημερινή της Κυριακής, 14/06/09:
"Σε μνημείo παροχολογίας παραπέμπει η υπόθεση δημιουργίας «του μεγαλύτερου πάρκου της Ευρώπης» στο Ελληνικό. Πρωθυπουργοί και υπουργοί ΠΕΧΩΔΕ των κυβερνήσεων της τελευταίας δεκαετίας εξαγγέλλουν ο ένας μετά τον άλλο το πάρκο των 4.000 στρεμμάτων, κοσμώντας με τις μακέτες του τα προεκλογικά φυλλάδια. Στην πραγματικότητα, η μόνη εξέλιξη των τελευταίων ετών ήταν η αφαίρεση τμήματος του χώρου για τη δημιουργία ολυμπιακών γηπέδων και αργότερα η μίσθωσή τους σε ιδιώτες. Για πολλούς, το πάρκο στο Ελληνικό θεωρείται ήδη «νεκρή» υπόθεση...
Το αεροδρόμιο στο Ελληνικό δημιουργήθηκε το 1938 και έκλεισε το 2001, με τη μεταφορά του στα Σπάτα. Η πρώτη επιστημονική προσέγγιση για την επαύριο του αεροδρομίου έγινε το 1995, με την ανάθεση μελέτης από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Στη συνέχεια, το Ελληνικό μετετράπη σε ολυμπιακό πόλο με τη δημιουργία έξι γηπέδων (κανόε καγιάκ σλάλομ, μπέιζμπολ, σόφτμπολ, χόκεϊ, μπάσκετ, ξιφασκία) που κατέλαβαν 783 στρέμματα προς την πλευρά του Αλίμου. Κατόπιν προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός, ο οποίος ανέδειξε την κυρίαρχη πρόταση το 2004. Η τελική μελέτη παρουσιάστηκε δύο χρόνια αργότερα και το 2007 δόθηκε στους φορείς για διαβούλευση. «Πιστεύω ότι οι πρόδρομες εργασίες μπορούν να ξεκινήσουν μέσα στο 2008, ωστόσο μην το παίρνετε τοις μετρητοίς», ανέφερε τότε... προφητικά ο κ. Γιώργος Σουφλιάς.
Η αλήθεια είναι, λοιπόν, ότι η δημιουργία πάρκου στο Ελληνικό δεν είναι στις προτεραιότητες του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ακόμη και το περιβάλλον του νυν υπουργού δυσκολεύεται να ερμηνεύσει το «γιατί». Το μόνο που γίνεται είναι ορισμένες προπαρασκευαστικές εργασίες που αφορούν στη λειτουργία των μισθωμένων σε ιδιώτες ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Στο πλαίσιο αυτό, συμπεριελήφθη άρθρο στο σχέδιο νόμου για τους Μεσογειακούς Αγώνες στο οποίο παραχωρούνται 28 στρέμματα για δημιουργία 1.400 θέσεων στάθμευσης στην εγκατάσταση του κανόε καγιάκ (εκμισθώθηκε και θα μετατραπεί σε «υδροπάρκο»).
«Το ΥΠΕΧΩΔΕ προετοιμάζει τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και το Μετρό, προκειμένου να εξυπηρετήσει τη νέα πόλη που θα δημιουργηθεί μέσα στο παλαιό αεροδρόμιο», λέει ο καθηγητής Πολεοδομίας στο ΕΜΠ κ. Γιάννης Πολύζος. «Ετοιμάζει το έδαφος ώστε να προκαλέσει το ενδιαφέρον της αγοράς.
Κατά τα άλλα, το πάρκο φοβάμαι ότι θα γίνει κάτι σαν του Γουδή: ένας χώρος που θα τεμαχίζεται και θα παραχωρείται κατά περίπτωση»."

No comments... :(
 
Αντιγράφω απ' τη συνέντευξη του υφ. πολιτισμού/τουρισμού στην Ημερησία
("Η"): Το πρόβλημα παραμένει με την Αθήνα. Τι σκοπεύετε να κάνετε;

(Υφυπ.): Στην Αθήνα πρέπει να σας πω ότι έχουμε ένα υψηλό κόστος στο Ελ. Βενιζέλος. Αλλά έχουμε κάνει συναντήσεις με τους εκπροσώπους του αεροδρομίου για να εξετάσουμε την προοπτική της δημιουργίας ενός low cost carriers terminal. Το εξετάζουμε. Όταν όμως θα δούμε, και ελπίζω να γίνει έτσι, να ανοίγουν ξαφνικά κάποια αεροδρόμια στο 101 χλμ., στο όριο δηλαδή, να είσαστε βέβαιη ότι ο ανταγωνισμός εκεί θα λειτουργήσει και θα τους κάνει να αλλάξουν. Και χωρίς να μπορώ να πω κάτι συγκεκριμένο υπάρχουν πάντα σκέψεις και η κυβέρνηση προωθεί κάθε τέτοια ενέργεια. Είναι ελεύθερος όποιος θέλει -αν υπάρχουν προοπτικές- να κάνει ιδιωτικό αεροδρόμιο.

Ανεβάζει την πίεση στον ΑΙΑ μου φαίνεται. Όποιος είδε την παρουσίαση της Κας Παπαδοπούλου του ΑΙΑ στην εσπερίδα για τις loco, θα ξέρει ότι το ο ΑΙΑ ζητάει ως αντάλλαγμα για μειώσεις στα τέλη ή για νέο loco τέρμιναλ την επιμήκυνση της σύμβασης παραχώρησης...
 
100 χιλιόμετρα είναι πολλά για να θεωρείται ένα νέο αεροδρόμιο ως αεροδρόμιο για την Αθήνα... Ασε που δεν υπάρχουν κατάλληλες περιοχές σε απόσταση 101 χλμ που λέει ο υφυπουργός, πρέπει να πας πολύ μακρύτερα για να βρεις μια έκταση 10-15 τετρ. χλμ (τουλάχιστον). Τότε όμως ο χρόνος μετάβασης στην Αθήνα θα είναι τουλάχιστος 1.5-2 ώρες, δεν νομίζω οτι θα συμφέρει, όσο και πιο φτηνό να είναι στα τέλη του προς τις αεροπορικές...
Η μόνες λύσεις είναι ή να αλλάξει η σύμβαση και να φύγει/διορθωθεί αυτός ο περιορισμός της απόστασης (απίθανο έως αδύνατο) ή το Ελ. Βενιζελος να φτιάξει ένα loco terminal (το έχει ήδη έτοιμο δηλαδή, σιγά την δουλειά) και να του επιμηκύνουν την σύμβαση παραχώρησης (άλλο που δεν θέλουν).
 
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά τα 100 χλμ δεν αφορούν χιλιομετρική απόσταση, αλλά ακτίνα από το κέντρο της Αθήνας(Σύνραγμα). Τρέχα γύρευε πόσο μπορεί να βγει η χιλιομετρική.
 
Thanasis_U2":2ov6qd7m said:
MerNion":2ov6qd7m said:
loco terminal (το έχει ήδη έτοιμο δηλαδή, σιγά την δουλειά)

ποιο ρε? το δορυφορικό λές? :with:

Φυσικά! Γιατί χρησιμοποιείται και για κάποιο άλλο λόγο; Κάθεται εκεί και σκονίζεται... Ωραιότατο θα ήταν να βαφτεί πορτοκαλί/μπλε-κίτρινο/κόκκινο κλπ και να τους βγάζει χρήματα!
 
Στο δορυφορικό δεν έχω μπεί ποτέ. Μπορεί να δουλέψει ανεξάρτητα απ΄τον κύριο αεροσταθμό? Έχει τσεκ-ιν, baggage reclaim κτλ? Αλήθεια από πού είναι προσβάσιμο? Δεν βλέπω (στο google earth) σύνδεση με δρόμο...

Πάντως, ο κος Βακιρτζής της U2 είχε ζητήσει ένα λιτό κτίριο (χωρίς φυσούνες, μάρμαρα και τζαμαρίες) ενώ και η εκπρόσωπος του ΑΙΑ είχε κάνει λόγο για νέο κτίριο κι όχι αξιοποίηση υπάρχουσας υποδομής.

Όσο για το πού θα μπορούσε να γίνει 2ο α/δ, κουβέντα να γίνεται, τα 100 χλμ όριο σημαίνει ή βόρεια, απο Λιβαδειά και άνωθεν (μπορεί να έχουν κατά νού την επένδυση των Καμμένων Βούρλων) ή νοτιοδυτικά, στην Πελοπόννησο, μετά το Ξυλόκαστρο. Αν δε είναι να φτιαχτεί με ιδιωτικά κεφάλαια, γιατί όχι? Αυτοί ρισκάρουν, όχι το κράτος...
 
Οχι, στον δορυφορικο εχει μονο εξοδους επιβιβασης απο φυσουνα (Α30-Α39). Αυτα στον πρωτο οροφο. Το ισογειο ειναι γεματο γραφεια. Παραλαβη αποσκευων και check-in γινονται στο ΜΤΒ. H συνδεση με το ΜΤΒ γινεται υπογεια. Εχει επιδαπεδιους ιμαντες, και παιρνει γυρω στα 10 λεπτα με χαλαρο περπατημα. Αυτο κατ εμε δεν ειναι προβλημα (ποσα και ποσα αεροδρομια σε βαζουν να περπατας αρκετα, και πανω απο δεκαλεπτο, για να αλλαξεις αεροσταθμο η ακομα και να πας απλα απο το check-in στην εξοδο επιβιβασης η απο το αεροπλανο σου στην παραλαβη αποσκευων? Πολλα.).
 
Top