"Dispatchers" vs. ryanair

  • Thread starter Thread starter Lefteris_London
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Lefteris_London

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
12/11/2004
Μηνύματα
2
Likes
0
Περιοχή
London, UK
Πρώτα από όλα θα ήθελα να καλησπερίσω ολη τη παρέα του airliners.gr μιας και αυτό είναι το πρώτο μου πόστ.
Για όσους έχουν πρόσβαση στο Αγγλικό κανάλι channel 4, την Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου και ώρα 20:00 τοπική, η εκπομπή “Dispatchers” βάζει στο μικροσκόπιο την Ryannair. Πρόκειται για μια πολύ γνωστή εκπομπή της Αγγλικής τηλεόρασης που αναμένεται να κάνει όπως υποστηρίζει πού σοβαρές αποκαλύψεις που θα μας κάνουν να σκεφτούμε διπλά αν θα ξαναπετάξουμε μάζι τους.


Από το site του Ch4:

A major undercover investigation into the way in which Ryanair, one of the largest and most successful low-cost airlines, operates. Two Dispatches reporters spent five months secretly filming the airline's training programme and onboard flights as members of the cabin crew. What they found may make you think twice about flying Ryanair again. The undercover footage reveals what takes place behind the scenes: security lapses, dirty aircrafts, pilots complaining about the hours they have to fly and exhausted cabin crew. The cynical staff attitudes towards passengers and their welfare are also unmasked in Ryanair: Caught Napping . Prod/ Dir: Karen Edwards; Exec Prod: Steve Boulton; Prod Co: Steve Boulton Productions
 
file lefteri katarxas kalosorises sto forum!!! mias kai poloi apo emas den exoyme prosvasi sto en logo tha itan poli orea, pistevo gia poloys ektos apo emena na mas meteferes meta apo afto liga pragmata sxeika me ola afta poy den gnorizoyme!!
ilikrina i ryanair einai ena thema poy apasxolei poli kosmo o opoios tin xrisimopoiei gia tis metakiniseis toy.
 
an mporouse kapios na tin "grapsei" esto kai chamili piotita kai na mou tin stilei -gia na tin anevaso kai gia tous ipolipous se diko mou hosting- tha itan euprosdektos...
 
KGP":3hsjopne said:
an mporouse kapios na tin "grapsei" esto kai chamili piotita kai na mou tin stilei -gia na tin anevaso kai gia tous ipolipous se diko mou hosting- tha itan euprosdektos...

Θα προσπαθήσω να τη γράψω... θα σας ενημερώσω... :)
 
Για όσους ενδιαφέρονται, η ryanair έχει ανεβάσει στην αγγλική της σελίδα όλη την αλληλογραφία μεταξί της και της εκπομπής Dispatches!

http://www.ryanair.com/site/EN/inpage.p ... DISPATCHES
 
poli diavasma...kai o irlandos... diplomatis..petaei aristera deksia mpalakia...

mou thimizei euaggelato...


kati iksere o stelaras pou trelene ta michanakia tis agglikis "AGB" otan dichnane to pos "leitourgei" stin pragmatikotita i easyjet me ta ups and downs tis...kai kratouse amioto to endiaferon ton tilethaton stin agglia...

PR tsampa kai confidence sto brand tis easyjet tsampa...kati mou leei oti i metochi tis easy tha parei tin anifora...
 
εμενα μου μοιριζει πολεμος εταιριων....η ryan ειναι μια αρκετα ακραια εταιρια που νομιζω ομοια της δεν υπαρχει στον κοσμο(τοσο hardcore no frills...). ειναι στο χερι του δημοσιογραφου που χειριζεται τ οθεμα για το πως θα την παρουσιασει.....εγω προτειμω την easy αλλα δεν πρεπει να ξεχχναμε πως σε προσφατες δηλωσεις του ο stelios ειπε πως στην ευρωπη στο μελλον θα υπαρχουν μονο 5 μεγαλς εταιριες....ba,air france,lufthansa,easy,ryan....επισης εχει αποδεχτει επανηλημενα πως το μοντελο της ryan ειναι οικονομικα πιο κερδοφορο.....

θελω να δω πολυ αυτην την εκπομπη...αλλα πολυ πιθανον να βρησκονται συμφεροντα τυπου...ba απο πισω.....μην ξεχναμε οτι σε ενα μηνα ξεκινανε επισημα οι πτησει της ba connect....

θυμηθειτε τι οπλεμο εφαγε η easy στις αρχες και τι πολεμο τρωει ακομα και σημερα κατα καιρους....
 
Στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, η εκπομπή δεν έχει να πει τίποτα καινούριο από αυτά πού μέσες άκρες ξέρουμε. Απλά θα τα κάνει ευρέως γνωστά στό πλατή κοινό που σίγουρα θα μείνει με το στόμα ανοικτό.

Αναμφισβήτητα θεωρώ την Easy ασφαλέστερη εταιρεία από την Ryan. Και αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος για τον οποίο την ζηλεύει ο Στέλιος !!! Εξηγούμαι. Η Easy έχει να νταλαβερίζεται με την Βρετανική ΥΠΑ και η Ryan με την Ιρλανδική, παρόλο που και οι δύο έχουν κύρια βάση τους στην πραγματικότητα την Μ. Βρεταννία. Και οι δύο αυτές ΥΠΑ, λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Με άλλα λόγια όσα πιό πολλά πτυχία-βεβαιώσεις-πιστοποιητικά-νηολόγια-άδειες κλπ κλπ εκδίδουν, τόσο πιό πολλά χρήματα βγάζουν.

Πριν η Ryan "θεριέψει", στην Ιρλανδική ΥΠΑ είχαν να κάνουν όλο κι'ολο με τα λίγα αεροπλάνα της Aer Lingus (η οποία δεν ήταν ποτέ καμμία εταιρεία με μεγάλη ανάπτυξη), με τα ακόμα λιγότερα της τότε Ryan και με τίποτα ελαφρά και ελικόπτερα. Από τότε που ο Ο'Leary έκανε την Ryan αυτό που είναι σήμερα, η Ιρλανδική ΥΠΑ ζει...χρυσές εποχές! Στην υγειά του Mike (και κυρίως των επιβατών του).

Αν αύριο το πρωί έκλεινε η Ryan, η ανεργεία στο Δουβλίνο, θα ανέβαινε κατά 5% (με ένα ποσοστό να οφείλεται στις απολύσεις στην ΥΠΑ).

Η Ιρλανδική ΥΠΑ όχι τα στραβά μάτια κάνει, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΤΙΑ. Αυτά που γίνονται είναι εξωφρενικά. Αυτό είναι το "κάτι" που κάνει την διαφορά στις δύο εταιρείες. Και αυτό είναι αυτό που ζηλέυει ο Στέλιος. Και ποιός ιδιωκτήτης εταιρείας δεν θα το ζήλευε. Είναι σαν να παίζει ΟΣΦΠ-ΠΑΟ ...χωρίς διαιτητή. Το κλωτσίδι θα πάει σύννεφο!

Το μεγαλύτερο κακό όμως δεν είναι η ασφάλεια πτήσεων στην Ryan. Στο κάτω κάτω αν θές δεν πετάς μαζί τους. Εγώ προσωπικά με τίποτα. Το μέγιστο κακό είναι ότι ο ανταγωνισμός (που ξέρει τι γίνεται) πιέζει τις "δικές του" ΥΠΑ να κατεβάσουν τα στάνταρντ για να μπορέσουν και αυτοί να ανταγωνιστούν με κάποιες ελπίδες.

Σαφέστατα η Βρετανική ΥΠΑ του 2006 είναι κλάσεις αυστηρότερη από την Ιρλανδική. Είναι όμως και κλάσεις χαλαρώτερη από την Βρετανική ΥΠΑ του 1992. Και αυτό είναι η μεγαλύτερη ζημιά που μπορούσε ποτέ να γίνει (και έγινε) από τους κυρίους Low Cost.

Πάρα πολύ πρόσφατα, ανακάλυψα (και μου λύθηκε και η απορία χρόνων) πώς οι εν λόγω εταιρείες καταφέρνουν να εκπαιδεύουν τόσους πολλούς πιλότους (νεοπροσληφθέντες) και τόσο γρήγορα. Αυτό που είδα είναι είναι ένα μηχάνημα που παράγει ..."λουκάνικα" !!! Μία μηχανή κυμά. Ένα σύστημα εκπαίδευσης (όχι από τις ίδιες τις εταιρείες αλλά από "εκπαιδευτικά κέντρα") που σκοπό έχει να τα κάνει όλα γρήγορα και επιφανειακά και να ...συμφέρει.
 
φιλε gonzo δεν αμφισβητο αυτο που λες.....ουτε βεβαια συμφωνω....απλως δεν γνωριζω

αυτο που ξερω ειναι πως ο οταν ο stelios ναφερθηκε στη ryan ιλουσε για την επιλογη της να πεταει με πιο hoardcore πολιτικη(σε ξεχασμενα αεροδρομια στα οποια κοβει και ραβει, με μεταχειρησμενα αρχικα αεροσκαφη, με πιο hardcore config στην καμπινα της....)

δεν εχω λογω να αμβισβητω αυτο που λες για τις Υ.Π.Α. αλλα αν οντως ισχυουν με προβληματιζεις....τοτε τι να πουμε για την ελληνικη Υ.Π.Α. η ακομα και την γαλλικη που ελεγχουν τις ακρως κρατικοδιαιτες ο.α. και air france νατστοιχα....εγω προσωπικα τις επμιστευομαι απολυτα.....οπως εμπιστευομαι και την ryan απολυτα......πεταει τοσα χρονια...με χιλιαδες πτησεις τον χρονο...αν ειχε προβλημα ασφαλειας...στατιστικα θα ειχε εμφανιστει....

ειμαι σχεδον βεβαιος πως απο πισω απο το ρεπορταζ κρυβεται η ba connect με την οποια διαπλικτιστηκαν φραστικα τα στελεχη της ryan(εδω που τα λεμε η ryan εχει μαλωσει με οτι αναπνεει...)
 
no frills":8sy08xox said:
ειμαι σχεδον βεβαιος πως απο πισω απο το ρεπορταζ κρυβεται η ba connect με την οποια διαπλικτιστηκαν φραστικα τα στελεχη της ryan(εδω που τα λεμε η ryan εχει μαλωσει με οτι αναπνεει...)
Συμφωνώ με αυτό απλά το όνομα ba μάλλον πρέπει να γίνει easy :!: Από όσα διάβασα (αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει) το σχετικό κανάλι 4 παράγει την εκπομπή Airline που είναι ένα ντοκιμαντέρ για την ... easy!
 
Top