"Dispatchers" vs. ryanair

  • Thread starter Thread starter Lefteris_London
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To reality show "Airline UK" πού είχε ως θέμα την Easyjet ήταν στο ITV. Αυτό το καιρό το ΙΤV 2 προβάλει το αντίστοιχο "Airline USA" της Αμερικής με την Southwest.
 
Den einai ena ntokimanter gia tin Easy. Apla i Easy einai mia apo tis etaireies pou dehtikan tis kameres on board, kai o logos einai kathara diafimisi. Apla deihnoun oti kai straves na ginoun, mporoun na lisoun ta provlimata tis perissoteres fores (kati para polli simantiko sto vretaniko customer service). Episis kati polli simantiko! Einai entelos dorean. I easy kai sto parelthon eihe vrei tropous na tin "diafimizoun". Ston perasmeno hrono ksodepse mono £10,000 se diafimisi, poso geloio gia aeroporiki etaireia...


OA277
 
@akis

μπορεις να εχεις δικιο...στο κατω κατω η αντιπαραθεση τω 2 εταιριων εχει χτυπησει κοκκινο αφου μετα το liverpool h ryan μπηκε και σε ενα ακομα χωραφι της easy το to east midlands...

αλλα νομιζω πως ο δακτυλος ειναι η ba connect....αυτη ειναι που αγωνια να βρει θεση στην αγορα....και οι δυο μεγαλοι θα κανουν το παν να της κοψουν τα φτερα...οσοι εχουν ζησει λιγο βρετανια θα ξερουν για την λατρεια των αγγλων για την ba οσο και αν την ειρωνευονται που και που

θυμηθειτε τι ειχε πει ο stelios παντωντας σε κριτικες πως η easy αγορασε υπερβολικα ακριβα τη flygo(η πρωτη loco προσπαθεια της ba)....ειχε πει πως θα εξελισοτανε ως ο μεγαλυτερος αντιπαλος του αν την αφηνε να ζησει κι αλλο....
 
ariadgr":1uceyh8y said:
KGP":1uceyh8y said:
an mporouse kapios na tin "grapsei" esto kai chamili piotita kai na mou tin stilei -gia na tin anevaso kai gia tous ipolipous se diko mou hosting- tha itan euprosdektos...

Θα προσπαθήσω να τη γράψω... θα σας ενημερώσω... :)

Την έγραψα την εκπομπή. :wink: Επειδή είναι 976mb, θα προσπαθήσω να επεξεργαστώ τα αρχεία (mpeg) για να μκρύνω το μέγεθος, και θα τα ανεβάσω... Stay tuned... :)
 
Η εκπομπή (Dispatches - Ryanair: caught napping) είναι χωρισμένη σε 3 μέρη.

Τα videos είναι συμπιεσμένα με τον XviD codec.

Σε περίπτωση που δεν βλέπετε την εικόνα (χρησιμοποιώντας τον Windows Media Player), μάλλον σημαίνει ότι δεν έχετε τον XviD codec. Mπορείτε να εγκαταστήσετε το ffdshow για να αποκτήσετε τον codec. Τα αρχεία αυτά πιθανόν να παίζουν καλύτερα με τον VLC player.

DOWNLOAD:

Dispatches-Ryanair-Part1.avi (48 mb)
Dispatches-Ryanair-Part2.avi (73 mb)
Dispatches-Ryanair-Part3.avi (53 mb)

(Επιλέξτε το "Click here to download file" στη σελίδα που ανοίγει)

Τα αρχεία παραμένουν στον server που τα έχω ανεβάσει για 1 μήνα από την τελευταία φορά που θα γίνει κάποιο download.
Εαν διαγραφούν από τον server και θέλετε ακόμα να τα κατεβάσετε, στείλτε μου ένα PM για να τα ανεβάσω ξανά.

Enjoy :)
 
ευχαρισω για τα video!!!!τα κατεβαζω και περιμενω ανυοπομονα να ταδω!!

μηπως ξερει κανενας για ποια φωτο γινεται ο λογος παρακατω?1

RYANAIR CALLS ON CHANNEL 4 DISPATCHES TO ADMIT THAT TODAY'S PRINT ADVERT PHOTO WAS NOT TAKEN IN A RYANAIR AIRCRAFT, BUT IS A POSED 'SET-UP'

/noticias.info/ Ryanair, Europe's largest low fares airline this afternoon (Monday, 13th February 2006) called on Channel 4 and the Dispatches Programme to admit and confirm that the photograph which appears in today's print advertisement promoting this evening's programme was NOT TAKEN IN A RYANAIR AIRCRAFT, but is a posed 'set-up' taken in some other airline's aircraft.

The proof of this is as follows:

The escape handle on Ryanair's aircraft is different to that shown in the photo.
All of Ryanair's aircraft are fitted with double jump-seats and not a single jump seat as shown in today's photo.
Speaking this afternoon, Ryanair's Chief Executive, Michael O'Leary, said:

"This posed photograph, which purports to be a Ryanair aircraft is as manufactured as the rest of the evidence, which has so far been provided by Dispatches to Ryanair. We call on Channel 4 and the Dispatches Programme to confirm today that this photo was not taken in a Ryanair aircraft and was in fact a manufactured 'set-up' to promote this evening's programme.

"It is a sad reflection on this Channel 4 programme that its needs to manufacture a photograph to promote a programme whose written evidence so far has been found to be of no substance by both the CAA and the IAA".
 
αποκλυπτικο το video...αλλα νομιζω πως η δημοσιογραφια τελικα απντου ειναι ιδια....υπερβολικη....

σιγουρα πολλα απο αυτα ισχυουν...αλλα παω στιχημα πως παρομοια πραγματα υπαρχουν και σε αλλες εταιριες...(σχεδον ποτε μου δεν μου τσεκαρουν στο gate το διαβατηριο....μια ματια του ριχνουν....

η ryan πριν μια δυο βδομαδες ειχε πιασει 2 επιβατεσ(δεν θυμαμαι σε ποιο route)να εχουν κλεψει τα σωσιβια τους.....αρα εγινε ελεγχος...

οσο για την καθαριοτητα...αν εξαιρεσω αυτο το γεγονος με το ξερατο...τοτε εμενα προσωπικα δεν με ενοχλει αρκει να μην υπαρχουν σκουπιδια....

τελος...το αεροδρομιο του pestwick υποστηριζει πως μπορει να κανει turn around σε 20 min....

οσο για τα εξαντλητικα ωραρια...απο την στιγμη που ειναι εντος των οριων...ειτε πρεπει να αλλαξουν τα ορια ειτε να παψουμε να την κατηγορουμε....τα ορια δεν τα εθεσε ο o'leary...απλως τα χρησιμοποιησε...

δεν τρεφω ιδαιτερη συμαπθεια στην εταιρια....αλλα την θαυμαζω για ο γεγονος πως αλλαξε τον αεροπωρικο χαρτη...(κατι που η esay δεν τα καταφερε...)h ryan οχι μον εισηγαγε τις φθηωες πτησεις..αλλα ανακαλυψε νεα αεροδρομια σπαζοντας με το ετσι θελω τα μονοπωλεια στην ευρωπη
 
Τα ωράρια τα "διάβασε" όπως ήθελε ο o'leary και τον άφησαν να το κάνει αυτό ακόμα και σε κανονισμούς που δεν χωρούν καμμία δεύτερη ερμηνεία.

Το απλούστερο των παραδειγμάτων είναι οι ώρες των χειριστών (κάποιος συγκυβερνήτης το ανέφερε κιόλας σε κάποιο σημείο του ντοκυμαντέρ). Ο νόμος, μεταξύ άλλων, αναφέρει ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ότι κανένας πιλότος δεν μπορεί να πετάει παραπάνω από 900 σε 12 μήνες. Οποιουσδήποτε μήνες. Δηλαδή από 01/01/2005 μέχρι 31/12/2005. Ή από 01/07/2005 εώς 31/06/2006 κοκ.. Κάθε μήνα που τελειώνει να μην υπερβαίνονται οι 900 ώρες στους προηγούμενους 12.
Τα JAR-ops λένε>
Absolute Limit on Flying Hours (Flight Crew Only)
A person shall not act as a member of the flight crew of an aircraft if at the beginning of the flight aggregate of all previous flight times:
.. .. .. ..... ..... .... .
(b) During the period of 12 months, expiring at the end of the previous month exceeds 900 hours.


Ο κύριος, τι έκανε? Από μόνος του είπε και χωρίς να ρωτήσει κανένα ότι χρόνος είναι μόνο από 1/05 εώς 31/4. (ή 1/04 εώς 21/3 δεν θυμάμαι καλά). Ότι μόνο έκει ισχύει ο κανόνας των 900 ωρών.
Αυτό σημαίνει τι? Ότι κάποιος μπορεί να πετάξει από 1/8 εώς 31/7 1000 ή 1100 ώρες κάνοντας τον νόμο κουρελού.
Αυτά φυσικά με την σιωπηρή έγκριση της Ιρλανδικής ΥΠΑ. (βλέπε ποστ παραπάνω). Τώρα θα μου πεις οι Ιρλανδοί δικό τους είναι το καρπούζι δικό τους και το μαχαιρι. ΛΑΘΟΣ. Η Ιρλανδικη ΥΠΑ είναι υπό JAA κανονισμούς. Δεν μπορεί να κάνει τα στραβά μάτια σε προσωπικές ερμηνείες των κανονισμών.

Επανέρχομαι σύντομα δρυμίτερος σχετικά με το ντοκιμαντέρ. :evil:
 
αυτο που καταλαβα αποοτι ειδα ειναι πως οι πιλοτοι πετανε στο οριο των κανονισμων και απλως δεν συμπληρωνουν επιτηδες τις 900 ωρες ωστε το συμπληρωμα να το χρησιμοποιησουν σε εκτατες περιπτωσεις.

ο πιλοτος ειπε πως πεταει μαζεμενες τις ωρες και τους υπολοιπους μηνες καθετε....

gonso συγνωμη αλλα το παραδειγμα που φερεις δεν καθεται μαθηματικα...

αν δουλευω...
ιαν 100 ωρ
φεβ 100
μαρτ 100
απρ 100
μαιο 100
ιουν100
ιουλ100
αυγ100
σεπτ100
οκ 0
νοε 0
δεκ 0
κανε μου ενα δωδεκαμηνο με οποια αρχη θελεις που να βγαζει πανω απο 900....οπως και να διαβασεις τον χρονο....θα περασεις αναγκαστικα μια φορα καθε μηνα....

εκτος και αν αλλαζουν....χρονο με το χρονο...τα ωραρια...τοτε εχεις δικιο.
 
ΜΑΡΤ 100
ΑΠΡ 100
ΜΑΗ 100
ΙΟΥΝ 100
ΙΟΥΛ. 100
ΑΥΓ. 100
ΣΕΠΤ 100
ΟΚΤ 100
ΝΟΕ 100
ΔΕΚ 100
ΙΑΝ 100
ΦΕΒ 0
ΜΑΡ 0
ΑΠΡ 0
ΜΑΗ 100
ΙΟΥΝ 100
κλπ κλπ

Απο 1Μαη μεχρι 31 Απριλη 900 ώρες (όπως διαβαζει ο o'leary τον νομο).
Από 1 Μαρτη 'ομως μεχρι 31 φλεβαρη ειναι ...1100 ώρες. Συμπτωματικά φλεβαρης-μαρτης ειναι low season. (οταν οι πιλοτοι καθονται, με εναν ορο στο χερι). Πονηρός ο βλάχος.
 
Top