Dornier 328

  • Thread starter Thread starter gioannis13
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gioannis13

First-Class-Member
Εγγραφή
16/06/2015
Μηνύματα
714
Likes
916
Website
penteli.meteo.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Johnny, ένα πράγμα θα σου. Την έχουν γύρισε την μπιφτέκα. Αυτοί είχαν πάρει σβάρνα τα συνέδρια και έλεγαν για hydrogen powered κλπ. Τώρα λένε για 100% SAF και PtL! Σε διαβεβαιώ ότι αυτό θα πάει πολύ καλά :mrgreen:
Το ποιο πιθανό είναι να έχουν τσεπώσει κονδύλια από την ΕΕ και στον κατάλληλο χρόνο θα πιστολιάσουν :confused:
 
Γενικά η προσπάθεια μου φαίνεται άκυρη, ασύμφορη. Κάτι βρωμάει... Άσχετοι επενδυτές; Κρατικά λεφτά; Ή το καλύτερο Ευρωπαϊκά λεφτά; Παίζει πολύ στα βίντεο ότι φτιάχνει η πόλη τους αεροπλάνο άρα ίσως η τοπική κυβέρνηση να εμπλέκεται. Με τι business plan; Θα αγοράσουμε όλα τα 328 και θα φτιάχνουμε 1 για κάθε 2 που αγοράζουμε; Πεπερασμένος αριθμός αεροπλάνων. Γιατί η αεροπορία δεν είναι σήμερα κάνω το 328 αύριο θα βγάλω νέα ATR. Δε θα θέλουν testing και certification αυτά;
 
Το D328eco θέλει να 'παίξει' στην αγορά των 40θεσιων με μόνο ανταγωνιστή το ΑΤR 42-600 (δεν συζητώ για κινέζικα και ρωσικά turboprops). Θεωρητικά έχει πιθανότητες να πετύχει αφού είναι οικονομικό, μπορεί να πετάει γρηγορα αλλά και με ικανότητες STOL.
Γνωρίζουμε τις αποτυχίες των γερμανών με τα Dornier αλλά υπάρχει τελικά ζήτηση για regional πτησεις κάτω των 50 ατόμων σε δύσκολους διαδρόμους. Και νομίζω κατάλαβαν πόσο σημαντικό είναι να το προωθήσουν σε συνδυασμό με ισχυρή χρηματοδότηση των operators (τράπεζες και lessors).

Το certification δεν θα ειναι πρόβλημα αφού θα πατάει στο Do328. Στοχεύουν σε παραγωγή κοντά στα 35 ανά έτος όταν τα ΑΤR42 είναι μόλις στα 5 ανά έτος (σε αντίθεση με τα 72αρια που έχουνε απογειωθεί..)

Τι να πω...θα δείξει σε 4-5 χρόνια!
 
Top