Ως προς τα connecting opportunities στην Αθήνα, όντως δεν είναι ότι καλύτερο στην παρούσα φάση για τα μικρότερα νησιά. Σαν να έχει δοθεί έμφαση περισσότερο στο p2p. Από την άλλη αν ο ανταγωνιστής στα εσωτερικού πετάει συχνά σε prime time δεν είναι καλή ιδέα για την A3 να κοιτάξει στενά τα connections. Όσο μεγαλώνει ο στόλος και πυκνώνουν οι συχνότητες όμως θα πρέπει να δωθεί η δέουσα προσοχή και σε αυτό το κομμάτι. Να κάνει optimisation σε όλα ταυτόχρονα είναι δύσκολο κάτι πρέπει να θυσιάσεις, όποτε ότι δεν ανοίκει στα trunk routes, δεν έχει καλή τύχη. Οι περιορισμοί δεν είναι αμελητέοι στα μικρά νησιά. Να έχει όλα τα slots, πληρώματα και αεροσκάφη για να κάνει το πρόγραμμα όπως πρέπει είναι δύσκολο. Από την άλλη η Παροναξία είναι από τους προορισμούς που δεν μπορούν να χτυπηθούν με direct από Ryan, transavia, easy κλπ.
Κάποιες από τις κινήσεις του προγραμματισμού και των αλλαγών κάποιες φορές δεν βγάζουν νόημα με την πρώτη μάτια. Από την άλλη δεν έχουμε ιδέα πως μπορεί να έχουν προκύψει.
Οι αυξήσεις στα δρομολόγια μπορεί να δείχνουν περιορισμένες και ασήμαντες αλλά πρέπει να βρεθεί και το προσωπικό να τα εκτελέσει, πέρα από τα αεροσκάφη.
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι κάποιες βράδυνες πτήσεις πχ. RIX, TLL και άλλες μπορεί να μην μοιάζουν πολύ ελκυστικές λόγο του περασμένου της ώρας αλλα με τον ένα η τον άλλο τρόπο όλοι βολεύονται. Αν θα το συνεχίσει ή το επεκτείνει θα δείξει. Πάντως κάποιοι από αυτούς τους προορισμούς δεν θα μπορούσαν να σταθούν σε prime time όποτε κάτι είναι και αυτό.
Υπάρχει ακόμα και το θέμα με τους κινητήρες οπότε για το 2024 το καλάθι είναι μάλλον μικρό.