nick7488
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/04/2011
- Μηνύματα
- 909
- Likes
- 1.349
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AMX
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDF
Όταν ξεκίνησε η TK πτήσεις για SKG είχε βάλει και η Α3. Αν θυμάμαι καλά 
καλό θα ήταν αλλά …
Θα έβαζα τα ελάχιστα σεντς που μου έχει αφήσει ο πληθωρισμός στην τσέπη ότι από την πλευρά του IST υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για connections, ενώ από την πλευρά του SKG όχι και τόσο. Θα μπορούσες να πεις ότι αυτός που έχει μεγαλύτερο όφελος είναι η TK και όχι η A3. Ίσως υπάρχει και ένα ρίσκο να σου φύγουν επιβάτες που θα έφευγαν μέσω Αθηνών που είναι ακόμα χειρότερο. Αυτή είναι μια ανάγνωση. Από την άλλη υπάρχει και η επιλογή δρομολόγησης μικρού αεροσκάφους, infrequent service η αναχώρηση που να μην ακουμπάει κάποιο από τα κύματα της TK (αν είναι εφικτό), επιλογή του Sabiha ή συνδυασμός αυτών. Η επιλεχθείσα τακτική είναι λίγο φοβική και όχι άδικα
Αν σκεφτείς ότι είχαν στο πρόγραμμα την Σμύρνη αλλά όχι την Κωνσταντινούπολη μάλλον δεν το βλέπω πολύ πιθανό.
Έκτος και αν κάνει σφήνα καμία Wizz όπως με τα τιρανα (όχι ότι τα συγκρίνω), οπότε ίσως αλλάξουν οι συσχετισμοί.

καλό θα ήταν αλλά …
Θα έβαζα τα ελάχιστα σεντς που μου έχει αφήσει ο πληθωρισμός στην τσέπη ότι από την πλευρά του IST υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για connections, ενώ από την πλευρά του SKG όχι και τόσο. Θα μπορούσες να πεις ότι αυτός που έχει μεγαλύτερο όφελος είναι η TK και όχι η A3. Ίσως υπάρχει και ένα ρίσκο να σου φύγουν επιβάτες που θα έφευγαν μέσω Αθηνών που είναι ακόμα χειρότερο. Αυτή είναι μια ανάγνωση. Από την άλλη υπάρχει και η επιλογή δρομολόγησης μικρού αεροσκάφους, infrequent service η αναχώρηση που να μην ακουμπάει κάποιο από τα κύματα της TK (αν είναι εφικτό), επιλογή του Sabiha ή συνδυασμός αυτών. Η επιλεχθείσα τακτική είναι λίγο φοβική και όχι άδικα

Αν σκεφτείς ότι είχαν στο πρόγραμμα την Σμύρνη αλλά όχι την Κωνσταντινούπολη μάλλον δεν το βλέπω πολύ πιθανό.
Έκτος και αν κάνει σφήνα καμία Wizz όπως με τα τιρανα (όχι ότι τα συγκρίνω), οπότε ίσως αλλάξουν οι συσχετισμοί.