DUS - BCN - PMI - DUS με ΑΒ (& operated by dba)

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.151
Likes
432
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Ακολουθεί ένα μικρό τριπ δίχως φωτογραφίες. Ο λόγος απλός: οι ώρες πτήσεις από τη μια και ο καιρός στην Βαρκελώνη που ήταν πάνω από όλα απαγορευτικός για φωτογραφικές μηχανές.

Στις αρχές Δεκεμβρίου έκλεισα το παρακάτω ταξίδι:

AB8936 DUS 0600 - 0755 BCN, Fokker 100
AB7613 BCN 1750 - 1840 PMI, B737-400
AB9865 PMI 2010 - 2230 DUS, B737-400

Όλα τα δρομολόγια στις 28/1 και η τιμή 81 EUR incl. tax και ότι άλλο ζητούν οι εταιρίες.

1η πτήση: DUS - BCN | AB 8936 | STD: 0700 STA: 0800 EQP: Fokker 100 (D-AGPQ)

Η πτήση κανονικά γίνετε με Β737-800, αλλά προς χαρά μου συνάντησα το Φοκκερ 100 της dba στο gate. Αλλά σίγα-σιγά. Κλασικά έφτασα με το τρένο στο αεροδρόμιο στις 0445 (χωρίς απρόοπτα αυτή τη φορά) και πήγα στο check-in της ΑΒ. Αρκετός κόσμος, αλλά εγώ ο έξυπνος πήγα στο counter που ήταν μόνο για επιβάτες Silver & Gold Card. Σιγά μην έχω τέτοια κάρτα! Η κοπέλα δεν είπε τίποτε και έκανε τσακ-τσακ το check-in και μου έδωσε και τις κάρτες για τα επόμενα δύο μου ταξίδια ;)

Μετά από ένα γρήγορο πρωινό, πέρασα το security check (βασανιστικό) και έφτασα στο gate μου όπου διαπίστωσα ότι στεκόταν το Φοκκερ και όχι ένα 738. Η επιβίβαση άρχισε σύντομα και γύρω στις 0550 οι περίπου 90 επιβάτες ήταν μέσα. Ανετότατο το Φόκκερ. Για να καταλάβετε, seatpich που έφτανε το seatpich των 717 της ΟΑ. Push-back λίγο αργότερα και μετά de-icing. Δυστυχώς δεν είχα θέση στο παράθυρο, μιας και όλες είχαν φύγει όταν έφτασα! Αλλά δεν με χάλασε, γιατί είδα ότι και η θέση στο διάδρομο έχει τα θετικά της. Απογείωση στις 0810 από τον 05R και πλώρη προς Γαλλία και Montpellier.

H ΑΒ παρόλο που έχει αρκετά ελκυστικούς ναύλους προσφέρει και κανονικό γεύμα εν ώρα πτήσεις. Έτσι λίγο αργότερα βγήκαν και οι δίσκοι από τις 2 κοπελιές και το 1 παλικάρι (η μια κοπελιά φορούσε ενδυμασία της ΑΒ). Το φαγητό καλό. Ένα ψωμάκι, μαρμελάδα, δύο σαλαμάκια και δύο κασεράκια με λίγα λαχανικά, ένα γιαουρτάκι με φρούτο και ένα γλυκάκι. Φωτό.

Αφού λοιπόν φάγαμε μας πήρε και λίγο ο ύπνος. Μερικές αναταραχές, αλλά τίποτε το συγκλονιστικό. Προσγείωση από τον 20 (νομίζω) και ένα μεγάλο taxiing έως ότου φτάσαμε σε remote stand. Εμείς φτάσαμε, αλλά ... όχι η σκάλα! Έτσι λοιπόν περιμέναμε 20 (!) λεπτά μέχρι να έρθει η σκάλα και άλλα 10 λεπτά για να την ρυθμίσουν στο ύψος του Φ100. Ο κόσμος φυσικά άρχισε λίγο τις γρίνιες του αλλά σε γενικές γραμμές αρκετά ήρεμος.

Αποβίβαση και μετά μας άφησαν κάπου στο αεροδρόμιο. Πάντως βγήκα από την έξοδο που είναι στο Terminal 2.

Λεωφορείο για Βαρκελώνη και έφαγα την βροχή της ζωής μου μιας και όλη μέρα έβρεχε. Μόνο λίγες φωτογραφίες παραθέτω που κατάφερα να βγάλω:

Placa de Catalunya, Sagrada Família, Maria del Mar

2η πτήση: BCN - PMI | AB 7613 | STD: 1750 STA: 1840 EQP: B737-46J (D-ABAL)

Έφτασα γύρω στις 4 στο αεροδρόμιο με το λεωφορείο και πήρα κάτι παραμικρό να φάω ώστε να περάσω την ώρα μου (όλο τρώω ρε παιδί μου ... χμ ... κάτι πρέπει να κάνω). Το αεροδρόμιο αρκετά μεγάλο και σε άριστη κατάσταση. Έχει έναν όροφο και δύο terminals. Αφού κάνεις το check-in ανεβαίνεις κάτι σκάλες και από εκεί πας στο gate σου (M0 - M5, με το Μ0 να έχεις τις εξόδους 01-09, το Μ1 τις 10-11 κτλ κτλ) και το security check βρίσκετε στο ύψος Μ3. Στις οθόνες έγραφε Μ0 για την πτήση μου, οπότε πέρασα στις 1650 το security check και άρχισε ο δρόμος προς Μ0. Φυσικά για κακή μου τύχη το Μ0 είναι τέρμα αριστερά (τώρα σας έδωσα να καταλάβετε). Υπάρχουν κάπου-κάπου και κυλιόμενες σκάλες και στις 1710 έφτασα στο Μ0. Εκεί όμως σε καμιά οθόνη να μην υπάρχει η πτήση μου. Μαζί με άλλους ακόμη επιβάτες τις ίδιας πτήσης στεκόμασταν κοντά στην κεντρική οθόνη και περιμέναμε ώσπου ... εξαφανίστηκε και από εκεί η πτήση μας!!!

Ανεβήκαμε κάτι σκάλες και πήγαμε σε άλλη οθόνη όπου έγραφε: Μ3!!!!! Η ώρα είχε πάει 1725 και στις 1750 ήταν να φύγει η πτήση μας. Οπότε άντε πάλι πίσω!!! Με γρήγορα βήματα φτάσαμε στις 1735 στο Μ3 και ανακαλύψαμε ότι δεν είχε αρχίσει boarding. Αυτό άρχισε στις 1815! Με λεωφορεία μας μετέφεραν στο 734 και εκεί έμαθα από το πλήρωμα ότι έφτασαν με καθυστέρηση στο BCN μιας και από PMI δεν μπορούσαν να φύγουν, λόγω των καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στο BCN! Ήταν μάλιστα 1,5 ώρα μέσα στο αεροσκάφος μαζί με τους επιβάτες.

Το seatpitch όμως κάθε άλλο από καλό. Η διαφορά με το Φόκκερ τεράστια. Έτσι είναι αυτές οι low fare airlines!!! Απογείωση τελικά στις 1900 από τον 25. Μας μοίρασαν από μια σακουλίτσα με ένα νερό και ένα ψωμάκι.

http://www.airlinemeals.net/images/meal ... lin065.jpg

25 λεπτά αργότερα ήρθε και η προσγείωση στο αεροδρόμιο PMI. Στο appron ήταν 12 (!) αεροσκάφη της ΑΒ (2 Α320 και τα υπόλοιπα Β738/4) και ένα Α320 της Niki. Με το λεωφορείο μας μετέφεραν στο terminal από το οποίο έφευγαν αποκλειστικά πτήσεις των δύο αυτών εταιριών.

Εντυπωσιακή οργάνωση στο αεροδρόμιο, σε άριστη κατάσταση επίσης, με κυλιόμενες σκάλες και με πινακίδες στα αγγλικά, ισπανικά και γερμανικά και όλες οι αναγγελίες να γίνονται επίσης και σε γερμανική γλώσσα (εδώ βλέπουμε από που έρχονται οι περισσότεροι τουρίστες του νησιού). Αν δεν κάνω λάθος, η ΑΒ είναι ο μεγαλύτερος χρήστης του συγκεκριμένου αεροδρομίου!

3η πτήση: PMI - DUS | AB 9865 | STD: 2010 STA: 2230 EQP: B737-46J (D-ABAL)

Μέσα σε δέκα λεπτά, μετά την στάθμευση βρισκόμουν ήδη στο gate 67R, παρόλο που ήμασταν κι εδώ σε remote stand. Εντυπωσιακά λειτουργεί το «hub» αυτό της ΑΒ! Μπράβο στους Ισπανούς αλλά και στην ΑΒ.

Βασικά δεν θα χρειαζόταν να κάνω αυτή τη βόλτα προς το terminal, μιας και το λεωφορείο με μετέφερε και πάλι στο ίδιο αεροσκάφος. Το πλήρωμα είχε αλλάξει και αποτελούντο από 2 κοπελιές και έναν άντρα! Ευγενέστατο πλήρωμα, ιδίως ο άντρας!

Σχετικά στην ώρα μας φύγαμε από Πάλμα και το πλήρωμα μοίρασε μαξιλαράκια και κουβερτούλες! Μετά από λίγη ώρα μας μοίρασαν το φαΐ το οποίο ήταν το ίδιο με την πρώτη πτήση με τη μόνη διαφορά ότι δεν είχε γιαουρτάκι αλλά μερικές φέτες από πορτοκάλι!

Η πτήση με λίγα κουνήματα αλλά κι εδώ τίποτε το ιδιαίτερο! Κεντρικές οθόνες που έδειχναν τον κλασικό χάρτη με μερικά διαφημιστικά της ΑΒ ενδιάμεσα. Μπορούσες να αγοράσεις και ακουστικά αντί 1,50 EUR για να ακούσεις τα μουσικά κανάλια.

Προσγείωση από τον 05R και μετά σε remote stand. On blocks στις 2225. Με λεωφορειάκι στο terminal και στις 2252 πήρα το τρένο προς Ντόρτμουντ.

Η Air Berlin όλο και περισσότερο μου αρέσει. Πολύ οργανωμένη εταιρία, με ένα καλό hub στο αεροδρόμιο της Πάλμα αλλά αυτό το seatpitch ... τρομακτικό. Σίγουρα θα την προτιμήσω όμως και στο μέλλον.

Το μόνο αρνητικό, η χαώδες κατάσταση στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης που μας έκανε να τρέχουμε από την μια άκρη στην άλλη.

Ευχαριστώ!
 
Aφου το αεροδρόμιο στην βαρκελώνη είχε έναν όροφο τι σκάλες ανέβηκες καλέ?? :lol: Τι εννοείς οτι η τιμή ήταν 81 ευρώ?? ΟΛΕΣ οι πτήσεις ή το κάθε σκέλος? χμμ :lol:
 
81 EUR για όλες τις πτήσεις φυσικά :lol: Τώρα πως να σου εξηγήσω τον έναν όροφο. Λοιπόν, είναι ένας όροφος αλλά από την airside μεριά είναι δύο, ώστε πάνω να είναι οι επιβάτες που αναχωρούν και κάτω αυτοί που φτάνουν. Από την landside μεριά βλέπεις μόνο έναν όροφο! Ελπίζω να έγινε κάπως κατανοητός :roll:
 
ta congrats mou gia to planning
ayto einai ena tromera low cost one day trip!!

eksakolouthw na zileyw tin dynatotita esas twn "voreiwn" na kanete tetoia taksidia se aytes ti times


ps: i AB exei FFP?
to systimataki pou sxediazei i AB na vlepeis real time se othoni ayto pou vrisketai katw apo to parathyro akoma na mpei se efarmogi?
 
alexander":25djdpuo said:
Έχει. Έστειλα Online την εγγραφή μου πριν 3+ βδομάδες αλλά ακόμη να μου στείλουν την κάρτα και τον αριθμό. Το παραπάνω ταξίδι, αντιστοιχεί σε 2500 μίλια. Στα 15000 μίλια έχεις ένα award εισιτήριο :wink:

alexander":25djdpuo said:
to systimataki pou sxediazei i AB na vlepeis real time se othoni ayto pou vrisketai katw apo to parathyro akoma na mpei se efarmogi?
More input please, γιατί με έπιασες αδιάβαστο :oops:
 
Akis":3cpe57lf said:
Έχει. Έστειλα Online την εγγραφή μου πριν 3+ βδομάδες αλλά ακόμη να μου στείλουν την κάρτα και τον αριθμό. Το παραπάνω ταξίδι, αντιστοιχεί σε 2500 μίλια. Στα 15000 μίλια έχεις ένα award εισιτήριο :wink:

Να σου δωσω την δικια μου που ειναι και.. παρθενα? :twisted:
 
to eixa dei se ena teyxos tou airlinerWorld. se real time deixnei asxeta me ton kairo apo katw sou, se othoni, ti akrivws vrisketai katw apo tin aristeri/ deksia meria tou aeroskafous kata tin diarkeia tis ptisis (poleis xwria, dasi klp)

tha epanelthw me scannarisma molis to brw
 
Akis":1dmhmjwa said:
αλλά αυτό το seatpitch ... τρομακτικό.

Κάποια φωτογραφία από την καμπίνα?Τέλειο το ταξίδι και τζάμπα

alexander":1dmhmjwa said:
to eixa dei se ena teyxos tou airlinerWorld. se real time deixnei asxeta me ton kairo apo katw sou, se othoni, ti akrivws vrisketai katw apo tin aristeri/ deksia meria tou aeroskafous kata tin diarkeia tis ptisis (poleis xwria, dasi klp)

Το έχει η Hapagfly και νομίζεις ότι πετάς με το FS.Καλό και με αρκετά δεδομένα..και 1 2 φωτογραφίες
 
poly oraio to trip report sou Aki, kai petakses me aeroplana pou einai ligosta stin Air Berlin (F100 kai B734)
Na doso mia mikri eksigisi gia tin diafora tou seatpich:

Ta Fokker 100 tis Air Berlin (kai tis dba) anikoun stin Germania. I Germania apofasise otan ta agorase metahirismena apo tin US Airways na bali mono 100 theseis eno kanonika tha empenan kai perisoteres mesa. o logos eitan oti ama tha eihan pano apo 100 theisis tha anagazontousan na ehoun ena epipleon melos pliromatos kambinas.

Propantos i protes 12 sires ehoun (gia economy) ekseretiko seat pich. Kapou ehei kathosoun sigoura Aki.
 
Καθόμουν στην 10C, σωστός λοιπόν :wink:

Πάντως ο λόγος γιατί έβαλα αεροσκάφος της dba και όχι το κλασικό 738 ήταν ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος (D-ABAC) θα έκανε την προηγούμενη μέρα το δρομολόγιο προς BGY. Λόγο κακοκαιρίες στο BGY η πτήση άλλαξε και πραγματοποιήθηκε το πρωί της 28ης Ιανουαρίου, οπότε για την πτήση προς BCΝ η ΑΒ μίσθωσε αεροσκάφος της dba! Έτσι για την ιστορία και για να είναι complete το ριπορτ μου.
 
Top