Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Η ΕΑΒ είναι σε διαπραγματεύσεις για επέκταση της γραμμής παραγωγής των υποσυγκροτημάτων του F-16 για ακόμη 45 έως 75 α/φ. Τώρα υλοποιεί τα 16 της Π.Α. Μπαχρέιν.
Σε αυτόν το αριθμό περιλαμβάνονται τα 8 της Βουλγαρίας και τα 14 της Σλοβακίας.
Το χρονοδιάγραμμα παραγωγής θα είναι από 2021 έως 2025 και μάλλον θα γίνουν προσλήψεις προσωπικού για να καλυφθούν οι ανάγκες.
 

Attachments

  • ισολογισΕΑΒ.xlsx
    9,4 KB · Προβολές: 62
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έβγαλε ανακοίνωση για τις κατευθυνόμενες ειδήσεις του ΣΚΑΙ και του κου Πορτοσάλτε για την κατάσταση στην ΕΑΒ, φαίνεται ότι έχουν βρει επενδυτή για την ΕΑΒ και προετοιμάζουν το έδαφος ώστε η κοινή γνώμη να αποδεχθεί την πώληση της εταιρείας σε ιδιώτη για το καλό του φορολογούμενου πολίτη.
Γιατί δεν λένε αυτοί που πήραν τα ναυπηγία είχαν τα κεφάλαια ή πήραν δάνεια; Από πού; :?:
Τώρα ακούγετε ότι βρήκαν επενδυτή για την ΕΛΒΟ :idea: , οπότε σε λίγο θα ακουστεί και για την ΕΑΒ.
 

Attachments

  • ΣΕΜΑ.docx
    66,8 KB · Προβολές: 39
Δεν μπορούμε να δούμε την ανακοίνωση, αλλά δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει αν ο επενδυτής είχε δικά του κεφάλαια ή πήρε δάνειο; Εν τω μεταξύ πάντα με δανεισμό προχωράς σε τέτοιες επενδύσεις.
 
AirNamibia":2dpwme3f said:
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έβγαλε ανακοίνωση για τις κατευθυνόμενες ειδήσεις του ΣΚΑΙ και του κου Πορτοσάλτε για την κατάσταση στην ΕΑΒ, φαίνεται ότι έχουν βρει επενδυτή για την ΕΑΒ και προετοιμάζουν το έδαφος ώστε η κοινή γνώμη να αποδεχθεί την πώληση της εταιρείας σε ιδιώτη για το καλό του φορολογούμενου πολίτη.
Γιατί δεν λένε αυτοί που πήραν τα ναυπηγία είχαν τα κεφάλαια ή πήραν δάνεια; Από πού; :?:
Τώρα ακούγετε ότι βρήκαν επενδυτή για την ΕΛΒΟ :idea: , οπότε σε λίγο θα ακουστεί και για την ΕΑΒ.

ΣΕΜΑ.docx
Μακάρι να είναι αλήθεια πως βρέθηκαν επενδύτες να αναλάβουν και την ΕΑΒ και την ΕΛΒΟ!
Οι συνδικαλιστές καλό θα είναι να προετοιμάσουν ψυχολογικά όλα τους τα μέλη πως με ιδιώτη ιδιοκτήτη όλοι τους θα πρέπει να εργάζονται κατά την διάρκεια του ωραρίου τους.
Για πολλούς θα αποτελέσει μεγάλο πολιτισμικό σοκ.
 
Καραμήτρος Air":23kjjujp said:
Μακάρι να είναι αλήθεια πως βρέθηκαν επενδύτες να αναλάβουν και την ΕΑΒ και την ΕΛΒΟ!
Αρκεί να είναι σοβαρές προτάσεις. Η πείρα έχει δείξει ότι σε τέτοιες καταστάσεις, όπου το Δημόσιο προσπαθεί να ξεφορτωθεί τα "βαρίδια" όπως-οπως. στον διαγωνισμό εμφανίζονται κυρίως λαμόγια.
 
Διαβασα τώρα την ανακοίνωση και με γαργαλάει κάτι πάρα πολύ :

Αν δεν αναφέρουν επίσης, τις περιπτώσεις «μία προς μία» των κομματικών εξυπηρετήσεων που έλαβαν χώρα στις Αμυντικές Βιομηχανίες,

Οτι δηλαδή ειδικά σε δημόσιους οργανισμούς που δεν υπήρχε ΑΣΕΠ, οι πολιτικοί δεν βάζαν τα βυσματάκια τους; Αυτό εννοεί ο ποιητής; :| :twisted: Θέλει απόδειξη αυτό σε μια χώρα όπως η Ελλάδα που όλοι ξέρουμε από 10 ιστορίες συμπολιτών μας που κάπου καβατζωθήκαν, αν δεν το κάναμε και εμείς οι ίδιοι; Είπαμε να πουν την άποψη τους για ενδεχομενη ιδιωτικοποίηση αλλά όχι και να εμπαίζουν τους υπολοίπους λες και πρέπει να μας το πει ο κάθε δημοσιογράφος για να μάθουμε τι γίνεται στην Ελλάδα. Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια λεει ο σοφός λαός...
 
Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω με την παρέμβαση του ΣΕΜΑ όσον αφορά το ενδιαφέρον των μελών του για την διατήρηση των θέσεων εργασίας και των μισθών των. Επιτρέψτε μου επίσης να διαφωνήσω κάθετα με την μέχρι σήμερα απουσία των και την στάση των που εδώ και δεκαετίες δεν βλέπουν τις πολιτικές παρεμβάσεις (όσον αφορά την επιλογή των προγραμμάτων και τις τοποθετήσεις των ΔΣ ακόμη και με πλαστά πτυχία) και τις παραλήψεις των ΔΣ ή αυτών που για 30 και πλέον χρόνια κόλλησαν στη καρέκλα του Διευθυντή χωρίς να ενδιαφέρονται για την εξέλιξη της εταιρείας και την αύξηση των εργατοωρών. Το βασικό όμως αίτημα με το οποίο θα έπρεπε να ασχοληθούν και να το απαιτήσουν θα ήταν οι μόνιμες προλήψεις Τεχνικών έξω από τις Δημοσιοϋπαλληλικές διαδικασίες (ΑΣΕΠ) με μόρια, εντοπιότητες κλπ. Πως δέχονται να συνεργάζονται με εποχικούς τεχνικούς? Γιατί δεν είναι παραγωγική η Δ/ση εκπαίδευσης? Γιατί δεν έγινε καμία πρόβλεψη αντικατάστασης των τεχνικών που μαζικά άρχισαν να αποχωρούν μετά το 2010? Γιατί δεν υποστηρίχθηκαν οι νέες τεχνολογίες? Που πήγαν τα RPV που κατασκεύαζε πριν από 35 !!!! χρόνια? Τώρα αγοράζουμε, νοικιάζουμε και θαυμάζουμε τις νέες μελέτες. Αυτά και άλλα πολλά.
 
Όσο η ΕΑΒ είναι στον (ευρύτερο) δημόσιο τομέα. δεν μπορεί να προσλάβει προσωπικό λόγω των όρων που έχουν θέσει οι πιστωτές μας.
 
Αν είναι έτσι τότε η καλύτερη λύση είναι να την πάρει κάποιος ιδιότης. Αεροπορία με κακοπληρωμένους εποχικούς πιλότους και μηχανικούς δεν γίνεται. Κατάντιαααααααααααααα
 
Top