E-Check από Aegean

Δεν αμφιβάλλω. Αν και τελευταία φορά που πήρα της εξήγησα εγώ της κοπέλας ότι μάλλον φταίει η αλλαγή τύπου αεροπλάνου στη μέση της διαδρομής και όχι ότι "μάλλον έχετε πολύ φτηνό εισιτήριο και δεν επιτρέπει το web check-in, δεν ξέρω" :shock: Απλώς λέω ότι δεν επαρκούν σε καμία περίπτωση. Όσες φορές έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω έχω σιχτιρίσει την ώρα και τη στιγμή μέχρι να πιάσω γραμμή.
 
Πάλι δε δουλεύει το web check-in; Μπηκα στο σύστημα με τους κωδικούς πτήσης κτλ. και μουβγαλε..μια κυρία πουχε κάνει τσεκ-ιν πριν 1,5 μήνα σε άλλη πτήση!! :shock: ως πότε,παλικάρια,θα τραβήξει αυτό το βιολί;
 
Εγώ πάντως έκανα επιτυχώς τσεκ ιν στην πτήση μου για Αλεξανδρούπολη την τετάρτη που μας πέρασε.Μπορεί σε μερικούς να βγάζει πρόβλημα.Μόνο το mobile δεν είναι διαθέσιμο.Πολύ καλό μου φάνηκε το νέο σύστημα.Σου έχει δώσει θέση απο πριν την οποία αλλάζεις και έχεις δυνατότητα να προσθέσεις επιβάτες και να αλλάξεις το πρόγραμμα τακτικών επιβατών.πολύ καλο θα έλεγα.
 
Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μία σοβαρή αεροπορική εταιρία να αντιμετωπίζει για τόσο μεγάλο διάστημα πρόβλημα με τις παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες (web checkin & mobile checkin). H Ολυμπιακή σε χρόνο ρεκόρ μετά την ενεργοποίηση του νέου site της λειτουργεί με επιτυχία και το web και το mobile check-in !!
και να πω ότι ζούσαμε σε εποχή όπου τέτοιες υπηρεσίες ήταν σπάνιες και η τεχνολογική υποδομή δεν βοηθούσε την ανάπτυξή τους ......
 
Εχθές δοκίμασα το ανανεωμένο web check-in. Στην πρώτη σελίδα υπάρχει η υποσημείωση «λόγω προγραμματισμένης αλλαγής του συστήματος web check-in, ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι ενδέχεται να αντιμετωπίσει τεχνικά προβλήματα κατά τη χρήση της υπηρεσίας». Παρά ταύτα, στην περίπτωσή μου λειτούργησε κανονικά. Δε μου αρέσει που πλέον χρειάζονται ακόμα περισσότερα στοιχεία για την ταυτοποίηση του επιβάτη. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να περιοριστεί ο αριθμός των στοιχείων αυτών σε δύο (πχ. αριθμός κράτησης κι επώνυμο επιβάτη). Επίσης, ελπίζω σύντομα να επανέλθει η δυνατότητα αποστολής της κάρτας επιβίβασης σε κινητό τηλέφωνο.
 
Μάλλον θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον για τη συγκεκριμένη εφαρμογή στην Amadeus, η οποία προσφέρει και mobile check-in. Μου φαίνεται παράλογο να μπορεί να το προσφέρει η SITA και να μην μπορεί να το προσφέρει η Amadeus για την Aegean.
 
Σήμερα για ταυτοποίηση μου ζητήθηκαν μόνο τα εξής στοιχεία:

α) Επώνυμο
&
β) Κωδικός κράτησης ή αριθμός e-ticket

Κι εις ανώτερα.
 
Σημερα στις 10:30 το πρωι εκανα Web-Check in για την αυριανη πτηση μας 09:15 ATH-MAD
Ιδη υπηρχαν 3 προεπιλεγμενες θεσεις 27 D-E-F οι οποιες με βολευαν και για την δεξια πλευρα του αεροσκαφους που ηθελα
και στις τελευταιες θεσεις που συνηθως καθομαι!
Αλλα μου εκανε εντυπωση οτι οι επιλογες αλλαγης θεσης ηταν ελαχιστες...
και δεν νομιζω οτι πρωι τοσοι επιβατες ειχαν κανει Web-Check in?... :rant:
Διαθεσιμες για αλλαγη ηταν μονο στην σειρα 29, στις εξοδους 11 και 12 (εννια θεσεις) και 5 μεμενομενες στο υπολοιπο αεροσκαφος...
 
Ακριβώς αυτό, αγαπητέ red_fly9. Το νέο σύστημα της Α3 θυμάται που συνήθως κάθεται κάποιος και του δίνει περίπου τις θέσεις που προτιμά. Τώρα όσον αφορά στις περιορισμένες θέσεις που ήταν διαθέσιμες, ή θα ήταν προκρατημένες για επιβάτες με τη λογική ότι θυμάται τις προτιμήσεις, ή για κάποιο λογο ήταν μπλοκαρισμένες (πχ αν ταξιδεύει γκρουπ κλπ) και οι χρήστες δεν είχαν προλάβει να τις ξεμπλοκάρουν. Ίσως αν ξαναμπαινες στο web-check in το πρωι της μέρας που πέταγες, για να κάνεις αλλαγή θέσης να υπήρχαν περισσότερες διαθέσιμες θέσεις.
 
Πάλι πρόβλημα με το checkin της Α3. Έκλεισα εισιτήριο μέσω του airtickets και τώρα που προσπαθώ να τσεκάρω λέει πρόβλημα με το εισιτήριο και οτι για τη συγκεκριμένη πτήση δεν διατίθεται web check in...
τι να πω? να αρχίσω να ανησυχώ ή απλα τα προβλήματα στο συγκεκριμένο κομμάτι της Α3 συνεχίζονται?
 
Top