Easyjet @ Μυκονος

  • Thread starter Thread starter grX
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

grX

Economy-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2007
Μηνύματα
158
Likes
7
Περιοχή
Ken, London
Website
grxhome.blogspot.com
Είδα τώρα μόλις στο site της easyJet ότι για Μύκονο εκτός της πτήσης που κληρονομεί από Ην. Βασίλειο, προσθέτει και μια πτήση από Milan Malpensa. Πρώτη πτήση 10 Ιουνίου. Κάθε Τρίτη - Πέμπτη - Σάββατο. Με τιμές από 27 Ευρώ τελική για μονή διαδρομή!!
 
Σωστη επιλογη. η Aegean πεταξε ενα σιγουρο εστω και εποχικα δρομολογιο,αλλα ηρθε η Easyjet να το καλυψει. η ιταλια αποτελει την μεγαλυτερη τουριστικη αγορα εισερχομενου τουρισμου στη Μυκονο. Οι περισσοτερες πτησεις τσαρτερ απο εκει ειναι οποτε υπαρχει μεγαλη κινηση.
 
Δυστυχώς, δεν είναι μόνο αυτό το δρομολόγιο. Οι κινήσεις της Easy αποδεικνύουν ότι ζήτηση υπάρχει και είναι θλιβερό που καμμία ελληνική εταιρεία δεν είναι σε θέση ή δεν έχει την βούληση - διορατικότητα, να εκμεταλλευτεί τις γραμμές αυτές, αφήνοντάς τες στους ξένους.
 
Η Aegean ως στρατηγική έχει να πηγαίνει σε προορισμούς δημοφιλείς στους Ελληνες όπου και έχει μεγάλη αναγνωρισιμότητα.
Οι διάφορες διαδρομές από Μιλάνο πράγματι έχουν αρκετη κίνηση άλλα όχι από Ελληνες... Σε τέτοιες γραμμές εταιρίες όπως η easyjet εχουν προφανές πλεονέκτημα και δύσκολα θα μπορούσε η Αιγαίου να ανταπεξέλθει εκτός και αν πιστεύουμε οτι αυτές οι γραμμές θα μπορούσαν να συντηρήσουν και τους δύο...
 
Φυσικά δεν αντέχει δεύτερο παίχτη δρομολόγιο τέτοιου είδους. Επειδή όμως η πλειονότητα των επιβατών τέτοιων πτήσεων είναι γκρούπ, η αναγνωρισιμότητα δεν έχει τόση σημασία (όπως έχει σε ένα δρομολόγιο που "απευθύνεται" σε μεμονομένους επιβάτες) είναι εφικτό από μια ελληνική εταιρεία να κάνει τέτοια δρομολόγια. Το μόνο που χρειάζεται είναι σωστή πολιτική.
 
al.porto":3hf8xetu said:
Φυσικά δεν αντέχει δεύτερο παίχτη δρομολόγιο τέτοιου είδους.

Εδώ διαφωνώ, όχι μονο δεν αντέχει δεύτερο παίχτη αυτό το δρομολόγιο αλλα k τρίτο! (λεμε τωρα). Και να σου πω το γιατί? Πολλές εταιρίες = πολλά δρομολόγια = χαμηλές τιμές = περισσότερα ταξιδιωτικά γραφεία = πολύς κόσμος = ακόμη πιο πολλές εταιρίες κοκ, και μια πόλη όπως το μιλάνο έχει κόσμο να δώσει. Τώρα θα μου πεις υπάρχει και ένα όριο στο όλο θέμα. Εκεί είναι το νόημα, μπήκε σφήνα τώρα η "easyjet στο δρομολόγιο με δελεαστικές τιμές και σου λέει το όνομα μου είναι μεγαλύτερο στους ξένους από την aegean η τιμές μου είναι σχετικά καλύτερες = υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κερδίσω εγώ το δρομολόγιο.Το θέμα είναι πια θα είναι η απάντηση της aegean (αν υπάρξει)

Ανταγωνισμός κύριοι. Μπορεί να φτιάξει η να διαλύσει μια εταιρία στο apse σβήσε... αλλα είναι πάντοτε καλός (βραχυπρόθεσμα) για τον πελάτη :)
 
cavo_paradiso":19x52sqv said:
Ανταγωνισμός κύριοι. Μπορεί να φτιάξει η να διαλύσει μια εταιρία στο apse σβήσε... αλλα είναι πάντοτε καλός (βραχυπρόθεσμα) για τον πελάτη :)
Όπως το λες. Βραχυπρόθεσμα. Θα φτάσει η ώρα που οι χαμένοι θα αποσυρθούν και ο νικητής θα κρατήσει και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο :mrgreen:
Τα δρομολόγια αυτά είναι κερδοφόρα για πολύ μικρό χρονικό διάστημα (λόγω εποχικότητας) και κατά την γνώμη δεν μπορεί να υπάρξει ανταγωνισμός που θα ωφελήσει τους καταναλωτές.
 
Yπάρχει πολύ ψωμί στα δρομολόγια προς τα δημοφιλή ελληνικα νησια..την αρχή την εκανε η GW και ακολουθεί η U2..η Κως, η Σαντορίνη, η ρόδος, η Κέρκυρα,η Μύκονος, τα Χανια εχουν ακόμα αρκετες ανεκμεταλλευτες γραμμές προς Ιταλία,Γερμανία,Αγγλία,Βελγιο,Γαλλια κτλ..ηδη οι τσάρτερ κάνουν και προγραμματισμενα εβδαμαδιαία δρομολόγια(Transavia,Condor,air-Berlin)..το σίγουρο είναι ότι παιχτες σαν την Easy,AB etc..εαν κινηθούν σωστα μπορούν να αποκομισουν μεγάλα κερδη,εστω και εποχιακα, όπως και με τις γραμμές προς Ιμπιζα(Vueling), Πάλμα(Vueling,Air-Berlin), Κατάνια,Σαρδηνια(Windjet,Ryanair,Meridiana etc) κτλ..οι έλληνες θα έπρεπε να εχουν μια ισχυρη λόκο που να μπορεί να καλύψει τα κενα, να δώσει τερ'αστια ποσα σε διαφήμιση και αεροσκάφη, ναχει αψογο σερβις και προσιτες τιμες..υπάρχει κανεις?
 
spotterakis":2qkiob2m said:
την αρχή την εκανε η GW
1. Από την στιγμή που χρησιμοποιείς κωδικούς, κάνε τον κόπο να τους γράφεις και σωστά. Γιατί πιστεύω ότι δεν εννοείς την Kuban Airlines αλλά την germanwings που έχει κωδικό 4U.
2. Κατά τα άλλα το παραπάνω σου ποστ το θεωρώ αρκετά οφφ τόπικ, μιας και ο τίτλος του τόπικ είναι ξεκάθαρος. Και δεν είναι το πρώτο σου θέμα που είναι οφφ τόπικ. Σε παρακαλώ να προσέχεις περισσότερο στο μέλλον.
 
spotterakis":3hghn9ve said:
....το σίγουρο είναι ότι παιχτες σαν την Easy,AB etc..εαν κινηθούν σωστα μπορούν να αποκομισουν μεγάλα κερδη,εστω και εποχιακα, όπως και με τις γραμμές προς Ιμπιζα(Vueling), Πάλμα(Vueling,Air-Berlin)........

Φίλε spotterakis (κρητικός είσαι, λόγω το ..akis το ρωτάω :mrgreen: ), η Easy πετάει Ίμπιζα και Πάλμα εδώ και ...10 χρόνια. Έχει αποκομίσει κέρδη......ούκ ολίγα. Και εξακολουθεί. Χειμώνα-καλοκαίρι, πάνω από μία πτήση ημερησίως!
 
Top