Κύριος λόγος είναι το γεγονός ότι το Gatwick λειτουργεί σε max capacity και με τις καθυστερησεις ATC απο το Eurocontrol δεν ειναι βιωσιμο το καλοκαιρινο προγραμμα οπως ειναι χωρις ακυρωσεις.
British low-cost airline easyJet announced on Thursday that it has reached an agreement with Airbus to expand its fleet by up to 257 additional aircraft,
σε πρόσφατη εμπειρία μου με την ευκολοπροωθούμενη, με χαροποίησε η ευγένεια των πληρωμάτων και ιδιαίτερα μου άρεσε η εκκίνηση της ενημέρωσης από τον θάλαμο διακυβέρνησης για την προετοιμασία της καμπίνας για προσγείωση... "thank you crew.. please do prepare the cabin for landing". πολύ όμορφο.. και επειδή το ακουσα και στις δύο πτήσεις μάλλον είναι θεσμός. επικροτώ.
H Easy πηρε ως αντάλλαγμα του "γαμου" ITA-LH, πολυπόθητα slots στο LIN, και ανοίγει βάση με 5 α/φη και δρομολόγια εξωτερικού:
BCN 5w
BHX 2w
BRU 2d
CPH 1d
EDI 1d
FRA 2d
FSC (Figari) 1w
IBZ 5w
LIS 6w
LUX 1d
MAN 1d
OSL 6w
PMI 9w
SPU 6w
TFS 1w
VIE 1d
Παράλληλα, ξανάνοιγει την βάση στο FCO με 3 α/φη και πιο...μετριοπαθές πρόγραμμα
BRU 2d
FRA 2d
HAM 1d
MUC 2d
ZRH 2d
Δεν ξέρω αν παρατηρείτε οτι το πρόγραμμα ειναι very...Star Alliance..