Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Είναι πράγματι Άγνωσται αι βουλαί της Lamda Development!
 
Από την στιγμή που η Lamda έγινε ιδιοκτήτης των α/φων, έχει την δυνατότητα να τα κάνει ότι θέλει. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι που πιστεύουν ότι θα μεταφερθούν σε Μουσείο? Μόνο δύο τρείς γνωρίζουν τι διαμείφθηκε κάτω από το τραπέζι.
 

Attachments

  • B727.pdf
    116,2 KB · Προβολές: 28
Δεν νομίζω ότι ο ΠΟΛΚΕΟΑ είχε ιδιαίτερα περιθώρια διαπραγμάτευσης. Το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να παραχωρήσει τα αεροσκάφη στη Lamda Development η οποία έχει και την πίτα και το μαχαίρι. Προφανώς η Lamda Development ενδιαφέρεται για το κέρδος. Με αυτό το πρίσμα, η υπόσχεση για αεροπορικό μουσείο στο χώρο ήταν ένα καλό σχέδιο. Όλο το υλικό του ΠΟΛΚΕΟΑ περιέρχεται στην κυριότητά της χωρίς ιδιαίτερα έξοδα ή κόπο, τη στιγμή που για την απόκτηση μόνο του SX-OAB ο Κώστας Λώμης είχε ρίξει το τρέξιμο της ζωής του, και ο ΠΟΛΚΕΟΑ είχε πληρώσει 1 εκατομμύριο Ευρώ για την απόκτησή του (10.000 μέλη * 100€ έκαστος μεταξύ των οποίων και εγώ). Και είναι αξιοσημείωτο ότι κανένας δεν κατηγόρησε τον Κώστα για αυτή την ενέργεια.
Η Lamda Development μπορεί απλά να το εκμεταλλευτεί βάζοντας μάλιστα ένα ικανό εισιτήριο. Πιστεύω ότι το ίδιο θα συμβεί και τα υπόλοιπα αεροσκάφη για τα οποία ο ΠΟΛΚΕΟΑ είχε την ιδιοκτησία τους. Θέλω να θυμίσω ότι τα αεροσκάφη που βρισκόντουσαν στον ίδιο χώρο δεν ανήκαν απαραίτητα στον ΠΟΛΚΕΟΑ. Προφανώς η Lamda Development δεν θα είχε όρεξη να ρισκάρει τα λεφτά της, κάνοντας ένα είδος συντήρησης σε κάποιο αεροσκάφος και όταν θα το παρουσιάσει σαν έκθεμα, να παρουσιαστεί κάποιος ιδιοκτήτης και να το ζητάει πίσω. Γιαυτό, θέλω να ελπίζω ότι τα αεροσκάφη που ανήκαν στον ΠΟΛΚΕΟΑ θα χρησιμοποιηθούν όλα σαν εκθέματα. Αυτό που δεν γνωρίζω μολονότι είμαι ένας από εκείνους που πλήρωσαν για αυτά, αν θα έχω τα χρήματα για το εισιτήριο ώστε να μπορώ να τα δω!
 
Ξέρει κανείς που μεταφέρθηκαν τελικά τα Cessna & Piper του Ελληνικού που είχαν φύγει με νταλίκες το Καλοκαίρι του 2022; Κάτι είχε ακουστεί ότι θα πήγαιναν σε σχολές...
 
Κόσμος πολύς και στο 747 σήμερα. Κυρίως έχουν επικεντρωθεί στα σκέλη αλλά και στο εσωτερικό του. Νομίζω είδα και τον Κο Τσατσαράγκο εκεί
 

Προφανώς και εννοούν το 727 αφού αυτό ανήκει στη Zela (μαζί με το BAC 1-11).
Μακάρι να αποδειχτεί σοφή σκέψη γιατί ο χώρος δίπλα στο στάδιο των Σουρμένων είναι γνωστό στέκι... αθίγγανων και λοιπών παρόμοιων "οικογενειών".
 
Το 747 είναι από σήμερα στην νέα του θέση, δίπλα στο κτίριο αφίξεων του Ανατολικού αεροδρομίου. Πριν λίγο ολοκληρώθηκε η μετακίνησή του και ήταν εντυπωσιακή:

 
Πάντως αν υποθέσουμε ότι το 747 της HIA στο LGAV είναι τελειωμένη υπόθεση θα μπορούσαν να πάρουν πολλά από εκεί και να φτιάξουν σωστά το SX-OAB. Κυρίως κινητήρες και κόκπιτ.
 
Αυτό μάλλον θα ήταν η ιδανική λύση αλλά το ιδιοκτησιακό του πρέπει να είναι φοβερά μπερδεμένο
 
Είπαμε να βγάλουμε λεφτά με σχετικά εύκολο τρόπο, όχι και να το κάνουμε πλόιμο. Βαριά συντήρηση πάντως δεν πρόκειται να του κάνουν (όσο και αν θα το ήθελα και εγώ!). Το να συμπληρώσουν κάποια πράγματα που "πέταξαν" σημαίνει ότι θέλουν να κάνουν σωστή δουλειά. Συνήθως αυτό είναι αντίθετο από το "βγάζω λεφτά με σχετικά εύκολο τρόπο"!
 
Top