Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
To 732 που χάρισε η ΟΑ στον ΑΙΑ είχε ενα σωρο χτυπήματα/τρύπες/εκδορες απο τα πυροσβεστικά οχήματα, που συγκεντρωθηκαν μετα απο χρονια ασκησεων, ενα παραθυρο σπασμενο, και λαστιχα ξεφουσκωτα. Προσφατα, τα χτυπηματα αυτα ολα διορθωθηκαν (μυτη, ατρακτος, φτερα, ολα εχουν ενα πρασινο χρωμα - εκει μπηκαν "μπαλωματα") και τα λαστιχα αντικατασταθηκαν με αλλα λιγοτερο φθαρμενα, οπως και το σπασμενο παραθυρο ¨εκλεισε". Αυτα ολα με κονδυλια του ΑΙΑ. Το δε εσωτερικο του ειναι παλατι μπροστα σε αυτα του Ελληνικου. Η διαφημιση της Air Bahal θα σας πείσει, εκει μεσα γυριστηκε.

Συγνώμη για το εκτός, αλλά οφείλω να διορθώνω τις ανακρίβειες.
 
Να προσθέσουμε, ότι έχει ακόμα τους κινητήρες του...
 
Χώρια τα άλλα που προαναφέρθηκαν, το 732 στον ΑΙΑ δεν υποστήριξε ποτέ κανείς ότι προορίζεται για μουσείο ή κάτι παρόμοιο. Από την αρχή ήταν για ασκήσεις πυρόσβεσης καθώς και ασκήσεις ετοιμότητας της αστυνομίας - στρατού σε δυνητικές περιπτώσεις αεροπειρατείας κλπ. Κάτι που έχουν τα περισσότερα (αν όχι όλα) διεθνή αεροδρόμια. Παρ' όλα αυτά - όπως προειπώθηκε- και επισκευάστηκε και το εσωτερικό του είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Γιατί και πρόσεχαν τυπικά όσοι έμπαιναν και υπήρχε η μέριμνα να είναι κλειστό από παντού.
Τα άλλα που διατυμπανίζονται εδώ και 20 χρόνια για... "μουσείο", μόνο γι αυτό το σκοπό δεν διαφυλάχτηκαν. Και φύλαξη μηδέν, και συντήρηση υπό του μηδενός, και μπάτε σκύλοι αλέστε από τον οποιονδήποτε ήθελε να μπει μέσα και να τρώει, να κοιμάται και να κάνει πλιάτσικο, και μονίμως οι πόρτες και οι emergency exits ορθάνοιχτες εν μέσω καταιγίδων και άλλων καιρικών φαινομένων.
 
Εγώ απλά σκέφτηκα ότι δεν είναι ρεαλιστικό να περιμένουμε να γίνει αεροπορικό μουσείο στο Ελληνικό γιατί λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο ο οποίος έχει δείξει τα νύχια του και τα δόντια του γκρεμίζοντας ό,τι βρεί μπροστά του. Και αν μπορούσε να γκρεμίσει και το κτίριο Saarinen θα το είχε ήδη κάνει. Ευτυχώς αυτό προς το παρόν την έχει γλυτώσει. Δε νομίζω όμως ότι θα σταθεί συναισθηματικά ούτε μπροστά στα αεροπλάνα που έχουν προ πολλού χάσει την ευκαιρία τους αφού μουσείο δεν υφίσταται ακόμη. Αυτά όμως είναι αμαρτίες άλλων οι οποίοι όσο λειτουργούσε το αεροδρόμιο τού Ελληνικού αδιαφόρησαν κοιτάζοντας μόνο την καρέκλα τους και τώρα πολύ θα το ευχόντουσαν και δεν το έχουν. Διαβάζοντας τα σχόλιά σας καταλαβαίνω ότι το ίδιο πάει να συμβεί και στα Σπάτα όπου δυστυχώς επικρατεί η ίδια ακριβώς νοοτροπία «εδώ είναι επιχείρηση, δεν κεντάμε πετσετάκια». Κρίμα όμως γιατί είχα κάποιες ελπίδες. Και εκεί έχουν χαθεί ευκαιρίες.
ΥΓ. Και να προσθέσω κάτι σημαντικό: ο γνωστός αεροπορικός σύλλογος που τόσο κατηγορείτε δεν έκανε ποτέ κουμάντο στο Ελληνικό. Ο ΑΙΑ όμως στο «Βενιζέλος» κάνει. Και καλό μάλιστα...
 
Last edited:
Στο Ελληνικό, δυστυχώς, δεν υπάρχουν πια αεροπλάνα, υπάρχουν συντρίμμια, υπολείμματα, και υλικό για την γνωστή εταιρία που φτιάχνει μπρελόκ από αεροπορικό αλουμίνιο.
Οποίος λέει ότι μπορεί να τα κάνει επισκέψιμα είναι ή χαζός ή μας δουλεύει.

Στο Βενιζέλο αντίθετα αυτή τη στιγμή υπάρχει ήδη υλικό για «μουσείο» πολιτικης αεροπορίας με 747, Metro III, AS.355, Falcon 200, KingAir, ATR42, BO.105, Piper Chieftain, Cessna 152, Piper Arrow και δυο δικινητήρια Cessna (δεν έχω πρόχειρους τους τύπους). Όλα τα παραπάνω σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα ερείπια του Ελληνικού. Ας κάνει με αυτά μουσείο οποίος μπορεί (Και μετά ξύπνησα…).
 
ο γνωστός αεροπορικός σύλλογος που τόσο κατηγορείτε δεν έκανε ποτέ κουμάντο στο Ελληνικό.
Αυτό το γνωρίζουμε όλοι και δεν είπε κανείς για κουμάντο στο Ελληνικό. Το θέμα που "όλοι κατηγορούμε" είναι ότι ο γνωστός σύλλογος (ο όρος "αεροπορικός" είναι τουλάχιστον ατυχής και άστοχος) δεν έκανε κουμάντο ούτε στα αεροπλάνα του ακόμα και όταν είχε όλη την ευχέρεια να το κάνει μετά το κλείσιμο του Ελληνικού.
 
Μήπως εννοείς την εποχή που ο επικεφαλής τού συλλόγου πήρε την απόφαση να περιφράξει το ξέφραγο αμπέλι με δικά του έξοδα για να προστατέψει κάπως τα αεροπλάνα και τον έστελνε απανωτά η ΥΠΑ (η μεγάλη μας φίλη) στο αυτόφωρο για περίφραξη δημόσιας έκτασης;
 
Μήπως δεν ήταν περίφραξη; Ή δεν ήταν δημόσια έκταση;
 
Μήπως εννοείς την εποχή που ο επικεφαλής τού συλλόγου πήρε την απόφαση να περιφράξει το ξέφραγο αμπέλι με δικά του έξοδα για να προστατέψει κάπως τα αεροπλάνα και τον έστελνε απανωτά η ΥΠΑ (η μεγάλη μας φίλη) στο αυτόφωρο για περίφραξη δημόσιας έκτασης;
A, αυτον που ειχε βαλει πινακιδες "ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ" :great::mrgreen:

Χρειαζοταν, γιατι εμπαιναν χωρις αδεια κατι τεντυμποηδες μηχανοβιοι και εκαναν αγωνες πανω στα φτερα. Ηταν τοσο μη αδειοδοτημενο αυτο, που το διοργανωνε η red bull και φωτογραφιζε ο (τεραστιος) Γιαννης Μπεχρακης :
1.jpg2.jpg
 
Παράταση ζωής στα Boeing στο LGAT αφού η Ειρηνοδίκης (προς τιμήν της) ακύρωσε το σημερινό πλειστηριασμό. Νέα δικάσιμος 1 Σεπτεμβρίου. Μπορούμε ακόμη να ελπίζουμε...
Μιας και το ξεχάσαμε το θέμα, άραγε τι έγινε με την "μεγάλη επιτυχία" του ΠΟΛΚΕΟΑ, την αναβολή δηλαδή του πλειστηριασμού, που είχε πάει για 1 Σεπτεμβρίου (του 2021); Σιγή ιχθύος παντού!

Εντωμεταξύ τα νεότερα που σίγουρα ξέρουμε (εν μέσω Χειμώνα, βροχών κλπ) είναι τα εξής:
727: 4 σπασμένα παράθυρα επιβατών, σπασμένα τα περισσότερα τζάμια του κόκπιτ, μισάνοιχτη η μπροστινή έξοδος
737: μία emergency exit εντελώς βγαλμένη (υποθέτω μέσα στο αεροσκάφος), σπασμένα τα περισσότερα τζάμια του κόκπιτ, μισάνοιχτη η μπροστινή έξοδος

... "σώστε την πολιτισμική μας κληρονομιά" μας έλεγαν...
 
Top