Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Οι εργασίες στο 727 έχουν ήδη ξεκινήσει.
 
To 1-11 έχει πλέον τίτλους Zela Aviation. Μακάρι να γράψουν και το νηολόγιο κάποια στιγμή. Παρότι έχει περιφραχθεί σωστά, εγώ θα πω "όσοι πιστοί προσέλθετε" γιατί τα διποδα με τις μπογιές καραδοκούν.
 
To BCA απ ότι φαίνεται πάει για να γίνει υποβρύχιο έκθεμα....

 
Αυτό μας έλειπε!!! Εντωμεταξύ δεν έχει ανακοινωθεί που θα πάει το 727 στο οποίο ήδη εργάζονται
 
Είναι γνωστό ότι έχει υπάρξει συμφωνία μεταξύ ΠΟΛΚΕΟΑ & Lamda Development προκειμένου να προχωρήσει δημιουργία μουσείου πολιτικής αεροπορίας. Τα αεροσκάφη έχουν παραχωρηθεί στη Lamda Development και προφανώς οι εργασίες που γίνονται αποσκοπούν στο κέρδος. Ένα μουσείο στο χώρο του Ελληνικού δεν απαιτεί φοβερά έξοδα μεταφοράς των αεροσκαφών, ενώ τα κέρδη από τα εισιτήρια είναι εξασφαλισμένα. Το να βυθιστεί ένα Β737 και μάλιστα σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων απαιτεί σημαντικά έξοδα μεταφοράς, χωρίς να εξασφαλίζεται κάποιο έσοδο (κανείς δεν μπορεί να εξασφαλίσει έσοδα από εισιτήρια σε αυτή την περίπτωση). Προφανώς όποιος επινόησε την τοποθεσία της ΚΕΑΣ για τόπο βύθισης, παρακινήθηκε από το γεγονός ότι πράγματι στη θαλάσσια περιοχή βόρεια της Μακρονήσου βρίσκεται βυθισμένο ένα μονοκινητήριο αεροσκάφος που έχει πράγματι γίνει το αξιοθέατο της περιοχής, αλλά και του ότι ο Βρεττανικός (το δίδυμο πλοίο του Τιτανικού) βρίσκεται βυθισμένο ανοικτά του λιμανιού της ΚΕΑΣ. Ίσως είναι ο ευσεβής πόθος κάποιων δυτών, αλλά είναι μάλλον απίθανο για την Lamda Development να βγάλει κέρδος από κάτι τέτοιο. Συνεπώς απλώς θόρυβος να γίνεται!
 
Aυτό που λέμε κάτι "ιστορικο" και "το αγαπάμε τόσο πολύ", "το νοιαζόμαστε" αλλα 23 χρόνια που σαπίζει δεν έχουμε κουνήσει δαχτυλάκι, θέλει κοίταγμα απο γιατρό. Τα ίδια λένε οι ίδιοι και για το 1-11.
 
To 727 εχει σχεδον αποσυναρμολογηθει. υπαρχει κανεις που να ξερει που θα παει και ποτε?
 
Εικασίες κάνω όπως και προηγουμένως! Το Β727 είναι από τα πρώτα που κατασκεύασε η Boeing (το SX-CBF ήταν το πρωτότυπο αλλά δυστυχώς το πήρε ο παλιατζής). Συνεπώς η Lamda Development θα θελήσει να το χρησιμοποιήσει όπως και το Τζάμπο. Αρχικά είπανε ότι το μουσείο θα γίνει στις αίθουσες του ανατολικού, οπότε περιμένουμε ότι κάπου εκεί θα πρέπει να μεταφερθούν και τα αεροσκάφη που θα επιζήσουν! (όχι πολύ μεγάλη απόσταση από εκεί που βρίσκονται!). Θα δείξει!
 
Δύσκολο μιας και το 747 φαίνεται ότι θα το ρυμουλκήσουν κοντά στο κτίριο του Ανατολικού (γι αυτό και έγινε επισκευή σε όλα τα σκέλη). Δεν θα είχαν λόγο να κόψουν το 727 για να το πάνε 200 μέτρα πιο μετά (ήδη η ουρά είναι στο έδαφος). Θα το ρυμουλκούσαν κι αυτό. Εξ άλλου σήμερα έχουν αφαιρέσει τα flaps. Αυτό δείχνει μάλλον μεταφορά μακριά.

Τώρα είδα και το άσχετο κείμενο που υπάρχει στο site της Zela σχετικά με το BAC 1-11. Ότι να 'ναι
One is a BAC1-11 (above) in the colours of the Hellenic Air Force, one of the few aircraft of this type worldwide, which belonged to the Cyprus Airways fleet for many years.
 
Top