Egnatia Aviation

Πολλά συγχαρητήρια , καλή σταδιοδρομία και τώρα ....καλό κουράγιο μιάς και σίγουρα θα ξέρεις ότι τα δύσκολα μόλις τώρα αρχίζουν αλλά με υπομονή όλα γίνονται.

Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τα τρία βίντεο που ανέβασες και έχω ερωτήσεις!

1) Στο συγκεκριμμένο βίντεο, είσαι πρός το τέλος του MCC?

2) Mου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η "αποστείρωση" που υπήρχε στο πλήρωμα. Με άλλα λόγια, εκτός των checklist και του briefing, δεν υπήρχε καθόλου συνομιλία μεταξύ των δύο χειριστών, για τίποτα! Μέρος του MCC είναι η ακολουθία διαδικασιών από δύο άτομα και διδάσκεται η "χορογραφία" που απαιτείται. Μέρος όμως του MCC είναι και το εκτός διαδικασιών interaction δύο ανθρώπων. Για παράδειγμα, το αεροπλάνο έπαθε απώλεια κινητήρα στην απογείωση και μέχρι την κλήση Mayday, δεν είχε πεί κανείς τίποτα για το "πάπλωμα". Να υπάρχει μιά συννενόηση, κάτι. Ένας από τους δύο να τονίσει ότι κατι δεν πάει καλά. Τί δεν πάει καλά. Τί αλλάζει τώρα. Τί έπαθε ο κινητήρας, ποιός κινητήρας, ποιό checklist είναι το ενδεδειγμένο. Το ίδιο έγινε και στην απόφαση του τί θα γίνει μετά.

Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το MCC, δεν είναι η εκπαίδευση ενός ανθρώπου στο πώς θα χρησιμοποιεί έναν άλλον άνθρωπο ώς προέκταση των χεριών του και ώς δεύτερο στόμα. Είναι κυρίως και το πώς θα χρησιμοποιεί τον άλλον και ώς προέκταση του μυαλού του.

Καταλαβαίνω απόλυτα ότι μιλάμε για πολύ βασικό στάδιο multicrew και ώς τέτοιο, μιά χαρά φαινόταν. Απλά ρωτάω αν η εκπαίδευση σας οδήγησε και στα παραπέρα μονοπάτια. Αν δηλαδή ο εκπαιδευτής συνέστισε ή επεδίωξε να φέρεστε και σαν κανονικοί άνθρωποι!!

Αυτά, και πάλι ....well done :great:
 
MerNion":2qqg6i7i said:
Με πόσες ώρες δηλαδή τελειώσες; (SEP, MEP και SIM)

SEP 165
MEP 25
SIM 35
MCC 20
---------
Total 245

gonso":2qqg6i7i said:
Πολλά συγχαρητήρια , καλή σταδιοδρομία και τώρα ....καλό κουράγιο μιάς και σίγουρα θα ξέρεις ότι τα δύσκολα μόλις τώρα αρχίζουν αλλά με υπομονή όλα γίνονται.

Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τα τρία βίντεο που ανέβασες και έχω ερωτήσεις!

1) Στο συγκεκριμμένο βίντεο, είσαι πρός το τέλος του MCC?

2) Mου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η "αποστείρωση" που υπήρχε στο πλήρωμα. Με άλλα λόγια, εκτός των checklist και του briefing, δεν υπήρχε καθόλου συνομιλία μεταξύ των δύο χειριστών, για τίποτα! Μέρος του MCC είναι η ακολουθία διαδικασιών από δύο άτομα και διδάσκεται η "χορογραφία" που απαιτείται. Μέρος όμως του MCC είναι και το εκτός διαδικασιών interaction δύο ανθρώπων. Για παράδειγμα, το αεροπλάνο έπαθε απώλεια κινητήρα στην απογείωση και μέχρι την κλήση Mayday, δεν είχε πεί κανείς τίποτα για το "πάπλωμα". Να υπάρχει μιά συννενόηση, κάτι. Ένας από τους δύο να τονίσει ότι κατι δεν πάει καλά. Τί δεν πάει καλά. Τί αλλάζει τώρα. Τί έπαθε ο κινητήρας, ποιός κινητήρας, ποιό checklist είναι το ενδεδειγμένο. Το ίδιο έγινε και στην απόφαση του τί θα γίνει μετά.

Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το MCC, δεν είναι η εκπαίδευση ενός ανθρώπου στο πώς θα χρησιμοποιεί έναν άλλον άνθρωπο ώς προέκταση των χεριών του και ώς δεύτερο στόμα. Είναι κυρίως και το πώς θα χρησιμοποιεί τον άλλον και ώς προέκταση του μυαλού του.

Καταλαβαίνω απόλυτα ότι μιλάμε για πολύ βασικό στάδιο multicrew και ώς τέτοιο, μιά χαρά φαινόταν. Απλά ρωτάω αν η εκπαίδευση σας οδήγησε και στα παραπέρα μονοπάτια. Αν δηλαδή ο εκπαιδευτής συνέστισε ή επεδίωξε να φέρεστε και σαν κανονικοί άνθρωποι!!

Αυτά, και πάλι ....well done :great:

Όχι είμαστε στο 2 session στο τέλος της ημέρας - το video είναι "στημένο" για τις ανάγκες τις "λήψης" για αυτό και ενδεχoμένως φαινόμαστε λίγο frozen :rolleyes: - ουσιαστικά ξέραμε τι θα κάνουμε...απλά επειδή θέλαμε να φτιάξουμε κάποιο video το ξαναπετάξαμε.... αν σκεφτείς ότι την πρώτη μέρα μπερδεύονταν τα χέρια μας στις μανέτες..καλά τα πήγαμε για δεύτερη μέρα :oops:
 
Katsarosk2104, καταρχήν συγχαρητήρια γιατί όχι μόνο τελείωσες στον προγραμματισμένο χρόνο αλλά και επειδή ήσουν πάντα ένας σωστός μαθητής, όχι μόνο στα πτητικά αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα που ψάχνουν όλες οι αερογραμμές από τους χειριστές τους. Εχω αναφερθεί σε αυτά σε προηγούμενη συζήτηση.

Η σχολή σαν σύνολο και κάθε εκπαιδευτής ξεχωριστά προσπάθησε να σε βοηθήσει σ΄αυτό γιατί η δική μας ουσιαστική δικαίωση έρχεται μόνο όταν βρείτε δουλειά. Well done! :great:

Καλή επιτυχία στο ψάξιμο και θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε. Κράτα επαφή.

Ευχαριστούμε πολύ και εμείς για τα βιντεάκια, είναι πολύ καλά και στείλε μου όποτε μπορείς λίγο από το φωτογραφικό υλικό πού έχεις για πιθανή χρήση στη νέα ιστοσελίδα που ετοιμάζουμε.

Τα λέμε, :D
 
θέλω να ρωτισω κάτι οπιον είναι σχετικοϛ (μαθιτhϛ η εργαζεται) στην εγνατια.αν για παράδειγμα πάρω το PPL σε μια αερολεσχη στην αθήνα (τατοι) και στην συνέχεια ερθω καβαλα μπορώ να συνεχίσω κανονικά τα υπολοιπα μαθήματα εωϛ τα fATPL;αν ναι.. πόσο περιπου στoιχιζουν τα μαθήματα χωρίϛ το PPL;
 
Evarestos12, φυσικά και μπορείς. Όχι μόνο τα Ευρωπαϊκά (JAA) αλλά και όλα τα ICAO PPL είναι αποδεκτά για την εκπαίδευση του επαγγελματικού. Την ίδια ερώτηση έκανε κάποιος ξένος πριν 2-3 μέρες με PPL από την Τανζανία!

Το κόστος για την υπόλοιπη εκπαίδευση εξαρτάται από το πόσες ώρες έχεις ήδη. Στείλε ένα email στο info@egnatia-aviation.com με τις ώρες σου και θα λάβεις με λεπτομέρεια το κόστος και τι περιλαμβάνει. Όλα τα πακέτα έχουν μέσα τα πάντα εκτός του medical. Δηλαδή όλη την εκπαίδευση, εξεταστή, διαμονή, μεταφορά, internet, έξοδα ΥΠΑ, αεροδρομίου, χάρτες, βιβλία κτλ.

Τα λέμε :)

Γιώργος
 
Φεύγουμε την Τετάρτη για Αυστρία για να φέρουμε ακόμη ένα ολοκαίνουργιο DA42 New Generation. Αναμένουμε άφιξη στο αεροδρόμιο της Καβάλας την Παρασκευή αργά το απόγευμα. Και αυτό το αεροσκάφος θα ενταχθεί στο στόλο της Egnatia Aviation, και θα αντικαταστήσει το G-EGNA το οποίο μέχρι σήμερα έχει υπηρετήσει στη σχολή 4 χρόνια
και έχει βάλει 4180 ώρες πτήσης. Το νέο αεροσκάφος θα έχει νηολόγιο OE-FLD και αριθό σειράς 42.N028. Ημερομηνία κατασκευής..... χθες. Πρόκειτε για το Δεύτερο DA42 New Generation της Egnatia Aviation. Το πρώτο ήρθε στην Καβάλα τον Απρίλιο. Θα ανεβάσω φωτο από την παραλαβή και το ταξίδι.
 
Σημερα ηταν στο LGAV το SX-BEP Diamond 42. Δεν το εχω ξαναδει. Καινουρια παραλαβη?
 
Νομιζω ότι πιο σαφής δεν μπορώ να γίνω. Καμμιά ουσιαστική απάντηση τωρα;
 
Είναι το δεύτερο DA-42NG της Egnatia Aviation το οποίο ήρθε στην Ελλάδα πρίν 2-3 μήνες με νηολὀγιο OE-FLD (για να αποφύγουμε τις Ελληνικές καθυστερήσεις νηολόγησης νέων αεροσκαφών) και τώρα το νηολογήσαμε SX-BEP. Θα παραλάβουμε επίσης αρχές Απριλίου (?) δύο νέα DA-40NG με νηολόγια SX-IFR και SX-MAX.

Στη διάθεση σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Egnatia Aviation. :)
 
Top