ΕΧΠΑ. Ενωση Χειριστων Πολιτικης Αεροποριας

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
3
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Το καταστατικο της ΕΧΠΑ αλλαξε προσφατα, και καλουνται ολοι οι επαγγελματιες χειριστες αεροσκαφων (οσοι εχουν επαγγελματικο πτυχιο χειριστη) να εγγραφουν σε αυτην.
Η ΕΧΠΑ ειναι πλεον ομοσπονδια, και μην ξεχνατε οτι "ισχυς εν την ενωσει"!
Για περισσοτερες πληροφοριες, μπορειτε να τηλεφωνησετε στα τηλεφωνα 210-9342780, 210-9344330, fax 210-9323792, να περασετε απο τα γραφεια της Συγγρου 217 & Ιωσηφογλου γωνια (προς Αθηνα, στο δεξι μας χερι), η να χρησιμοποιησετε το email halpa@hellasnet.gr
Θα πρεπει να σας πληροφορησω οτι η ΕΧΠΑ ειανι μελος της IFALPA (Inter. Fed. of Airlines Pilots Ass.) και του ECA (European Cockpit Ass).
Αφιερωστε λιγο χρονο απο το ρεπο σας, και ενημερωθητε. Αξιζει τον κοπο να θωρακισετε το επαγγελμα μας.
 
Re: ΕΧΠΑ. Ενωση Χειστων Πολιτικης Αεροποριας

Excusez-moi αγαπητέ docORL αλλά έχω νά κάνω δύο παρατηρήσεις:

1.Προσέξτε όταν βάζετε τίτλο στά θέμάτά σας.Τί είναι αυτό το Ενωση ΧΕΙΣΤΩΝ κλπ κλπ" ;

2.Γιατί επί τόσα χρόνια η Ενωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας δέν δεχόταν στίς τάξεις της τούς πιλότους τής Aegean ή άλλων εταιρειών καί μόλις τώρα άλλαξε τό καταστατικό της;

ΥΓ.Δέν είμαι πιλότος αλλά είχα εκφράσει την απορία μου αυτή σέ φίλο μου που είναι από τους αρκούντως παλαιούς πιλότους τής ΟΑ (τόσο παλαιός ώστε ξεκίνησε την καριέρα του ώς Κ2 στά αείμνηστα Shorts SD330),αλλά δέν ήξερε να μού δώση καμμιά απάντηση -καί άλλωστε απ'όσο ξέρω δέν ήταν ποτέ τύπος τών συνδικαλιστικών ενασχολήσεων,απλώς έκανε την δουλειά του όσο καλύτερα μπορούσε καί αφιέρωνε τόν ελεύθερο χρόνο του σέ άλλες δραστηριότητες).Είχα επίσης εκφράσει την απορία αυτή στό airliners.gr σέ παλιότερη συζήτηση αλλά πάλι δέν έλαβα απάντηση.Υποθέτω οτι και οι πιλότοι τών λοιπών Ελληνικών αεροπορικών εταιρειών υπάγονται στην Πολιτική και όχι στην Πολεμική Αεροπορία....
 
Re: ΕΧΠΑ. Ενωση Χειστων Πολιτικης Αεροποριας

Η άλλοτε κραταιά ΕΧΠΑ,είχε μόνο πιλότους της παλαιάς Ο.Α σαν μέλη .
Σνομπάρισε μέχρι πρότινος όλους τους λοιπούς πιλότους και δεν δεχόταν να τους εγγράψει...........
Τώρα.........
Άλλοι πάνε για σύνταξη , οι περισσότεροι θα πάνε στην ΥΠΑ σε δουλειές γραφείου και πιθανότατα δεν θα ξαναπετάξουν οπότε τα μέλη αραιώνουν σε σημείο κατάργησης.

Προσπαθούν λοιπόν να κάνουν "μεταγραφές" γιατί έτσι όπως ήταν η ένωση πήγαινε προς διάλυση.
 
Re: ΕΧΠΑ. Ενωση Χειστων Πολιτικης Αεροποριας

Τα πράγματα, δεν είναι τόσο απλοικά. Η ΕΧΠΑ, αν έιχε μέλη της πιλότους της Aegean, Apollo, Cronus, SEEA και όποια άλλη θέλετε, με τί δικαίωμα θα πήγαινε στον κάθε διευθύνοντα σύμβουλο να διπαραγματευτεί εργασικά θέματα? Για να γίνει η ΕΧΠΑ συνομιλητής της Αegean, θα έπρεπε η εταιρεία να έχει αναγνωρίσει την ΕΧΠΑ, ώς το επίσημο συνδικαλιστικό φορέα των πιλότων της. Αυτό δεν την υποχρέωνε και δεν την υποχρεώνει ΟΥΔΕΙΣ να το κάνει.

Η ΕΧΠΑ δεν είναι ΓΣΕΕ. Η ΕΧΠΑ ήταν αναγνωρισμένη ΜΟΝΟ από την ΟΑ γιατί η ΟΑ ήταν ΔΕΚΟ. Έχει καμμιά άλλη ιδιωτική εταιρεία (αεροπορική ή μή), σωματείο εργαζομένων μόνο σε αυτήν, που θα κάνει μόνη της "παιχνίδι" με την εργοδοσία? Όχι βέβαια. Αντιπρόσωποι των εργαζομένων είναι οι Πανελλαδικές συνομοσπονδίες (ανά κλάδο ή ανά ειδικότητα).

Πάρτε το πρακτικά. Και πές ότι η ΕΧΠΑ συζητούσε με την Α3 για τις αυξήσεις των πιλότων της Α3. Και πές ότι τα "τσουγκρίζανε". Τί όπλο θα είχε η ΕΧΠΑ? Θα κατέβαζε όλα τα μέλη της σε απεργία? Ώς τί?

Τώρα βέβαια, και επειδή η σούπα έχει ανακατευτεί και η ΟΑ ουσιαστικά δεν υπάρχει, η ΕΧΠΑ προσπαθεί να αλλάξει ρόλο για αν υπάρχει και λόγος ύπαρξης. Και καλά κάνει. Σε αυτό όμως, η αλλαγή καταστατικού είναι απλά ένα μόνο μικρό βήμα. Υπολοίπονται άλλα πολλά και πιό ουσιαστικά. Παράδειγμα, να πάρει κρατική αναγνώριση και διαπίστευση. Μέχρι τώρα, η μόνη αναγνώριση που έχει από το κράτος, είναι το ότι είναι ο συνδικαλιστικός φορέας μίας ειδικότητας υπαλλήλων (ώχ συγνώμη......μου ξέφυγε το "υπάλληλοι". Πιπέρι!) μίας ΔΕΚΟ. Όχι όλων των πιλότων που πετάνε σε Ελληνικες αεροπορικές εταιρίες. Έπειτα να πάρει εταιρικές αναγνωρίσεις. Το δέυτερο, όπως έιπα και πρίν, είναι πολύ πολύ δύσκολο καθώς δεν είναι υποχρεωτικό (δες Ryanair).


Δεν είναι απλά τα πράγματα
 
Re: ΕΧΠΑ. Ενωση Χειστων Πολιτικης Αεροποριας

Hastaroth":2s0uegpi said:
Excusez-moi αγαπητέ docORL αλλά έχω νά κάνω δύο παρατηρήσεις:

1.Προσέξτε όταν βάζετε τίτλο στά θέμάτά σας.Τί είναι αυτό το Ενωση ΧΕΙΣΤΩΝ κλπ κλπ" ;

2.Γιατί επί τόσα χρόνια η Ενωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας δέν δεχόταν στίς τάξεις της τούς πιλότους τής Aegean ή άλλων εταιρειών καί μόλις τώρα άλλαξε τό καταστατικό της;


Sorry για την κακοποιση της γλωσσας, αλλα λογω κεκτημενης ταχυτητας.....
η ΕΧΠΑ ειχε αλλαξει απο 4 ετων το καταστατικο της, αλλα ποτε κανενας απο την Α3 δεν ηρθε να γραφτει. Οι λογοι ειναι δικοι τους.
Οι αλλαγες που γινανε τελευταια αφορα και αλλα "εδαφια".
Εχουν η μαλλον ειχαν γραφτει καποιοι απο την Αviation..Οι καιροι αλλαζουν και καλο για εσας τους νεωτερους να στηριξετε αυτη την κινηση, για το καλο σας. Εμεις σε μερικα χρονια θα ειμαστε παλαιμαχοι.....
Tα κακως πραχθεντα στο παρελθον (και ειναι πολλα) ανηκουν στο παρελθον. Σε εσας λοιπον εναποκειται το μελλον . Αποδειξτε λοιπον οτι αξιζετε ενα καλυτερο απαγγελματικο μελλον.
 
Re: ΕΧΠΑ. Ενωση Χειστων Πολιτικης Αεροποριας

gonso":apu9l9ab said:
Τα πράγματα, δεν είναι τόσο απλοικά. Η ΕΧΠΑ, αν έιχε μέλη της πιλότους της Aegean, Apollo, Cronus, SEEA και όποια άλλη θέλετε, με τί δικαίωμα θα πήγαινε στον κάθε διευθύνοντα σύμβουλο να διπαραγματευτεί εργασικά θέματα? Για να γίνει η ΕΧΠΑ συνομιλητής της Αegean, θα έπρεπε η εταιρεία να έχει αναγνωρίσει την ΕΧΠΑ, ώς το επίσημο συνδικαλιστικό φορέα των πιλότων της. Αυτό δεν την υποχρέωνε και δεν την υποχρεώνει ΟΥΔΕΙΣ να το κάνει.

Η ΕΧΠΑ δεν είναι ΓΣΕΕ. Η ΕΧΠΑ ήταν αναγνωρισμένη ΜΟΝΟ από την ΟΑ γιατί η ΟΑ ήταν ΔΕΚΟ. Έχει καμμιά άλλη ιδιωτική εταιρεία (αεροπορική ή μή), σωματείο εργαζομένων μόνο σε αυτήν, που θα κάνει μόνη της "παιχνίδι" με την εργοδοσία? Όχι βέβαια. Αντιπρόσωποι των εργαζομένων είναι οι Πανελλαδικές συνομοσπονδίες (ανά κλάδο ή ανά ειδικότητα).

Πάρτε το πρακτικά. Και πές ότι η ΕΧΠΑ συζητούσε με την Α3 για τις αυξήσεις των πιλότων της Α3. Και πές ότι τα "τσουγκρίζανε". Τί όπλο θα είχε η ΕΧΠΑ? Θα κατέβαζε όλα τα μέλη της σε απεργία? Ώς τί?

Τώρα βέβαια, και επειδή η σούπα έχει ανακατευτεί και η ΟΑ ουσιαστικά δεν υπάρχει, η ΕΧΠΑ προσπαθεί να αλλάξει ρόλο για αν υπάρχει και λόγος ύπαρξης. Και καλά κάνει. Σε αυτό όμως, η αλλαγή καταστατικού είναι απλά ένα μόνο μικρό βήμα. Υπολοίπονται άλλα πολλά και πιό ουσιαστικά. Παράδειγμα, να πάρει κρατική αναγνώριση και διαπίστευση. Μέχρι τώρα, η μόνη αναγνώριση που έχει από το κράτος, είναι το ότι είναι ο συνδικαλιστικός φορέας μίας ειδικότητας υπαλλήλων (ώχ συγνώμη......μου ξέφυγε το "υπάλληλοι". Πιπέρι!) μίας ΔΕΚΟ. Όχι όλων των πιλότων που πετάνε σε Ελληνικες αεροπορικές εταιρίες. Έπειτα να πάρει εταιρικές αναγνωρίσεις. Το δέυτερο, όπως έιπα και πρίν, είναι πολύ πολύ δύσκολο καθώς δεν είναι υποχρεωτικό (δες Ryanair).


Δεν είναι απλά τα πράγματα

Ωστόσο,η ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία) έχει ώς μέλη της ναυτικούς που εργάζονται σέ όλα τά πλοία όλων τών ναυτιλιακών εταιρειών-ακτοπλοϊκών,κρουαζιερικών και φορτηγών.Τό ίδιο και η ΠΕΠΕΝ (συνδικαλιστικό όργανο τών πλοιάρχων),η ΠΕΜΕΝ (τών μηχανικών) κλπ κλπ.Αυτά είναι σωματεία αναγνωρισμένα από το κράτος και δέν χρειάζεται να τά αναγνωρίση καμμιά ναυτιλιακή εταιρεία.Τό ίδιο υποθέτω οτι θά έπρεπε να είχε γίνει καί στόν αεροπορικό κλάδο.

Αφού η ΕΧΠΑ ήταν μέχρι τώρα ο συνδικαλιστικός φορέας τών πιλότων μόνο τής ΟΑ,γιατί έλεγε οτι ήταν ενωση χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας;Οταν άρχισαν να εμφανίζωνται οι διάφορες Venus,Apollo,Cronus κλπ,γιατί η λεγόμενη ΕΧΠΑ δέν κάλεσε τους πιλότους αυτών τών εταιρειών (που και αυτοί είναι τής Πολιτικής Αεροπορίας) νά γραφτούν σ'αυτήν;Δέν είναι σνομπάρισμα αυτό;Καί δέν είναι μεμπτό οτι τότε η ΕΧΠΑ έλεγε οτι "ναί μέν είμαστε σωματείο τών πιλότων πολιτικής αεροπορίας,αλλά γιά εμάς πολιτική αεροπορία είναι μόνο η ΟΑ,οι υπόλοιποι είστε μούτσοι σέ τριήρεις",ενώ τώρα βγαίνει και λέει οτι "όλοι είστε παιδιά μου";

Δέν αντιλέγω γιά τό πρακτικό παράδειγμα που θέτεις,όμως και στόν ναυτικό κλάδο υπάρχουν διαφορές ώς πρός τά μισθολογικά "πακέτα" που δίνει ο κάθε εφοπλιστής στούς ναυτικούς του,αλλά όταν τίθεται κάποιο τέτοιο ζήτημα,κατεβαίνουν όλοι οι ναυτικοί σέ απεργία (ή ακόμα και άν δέν κατεβαίνουν,τό εκάστοτε συνδικαλιστικό σωματείο είναι αυτό που συζητά μέ τήν διοίκηση τής "άτακτης" ναυτιλιακής εταιρείας γιά τά ζητήματα που αφορούν τους θιγόμενους υπαλλήλους της).

Παρεμπιπτόντως,έχω την εντύπωση οτι καί η ΕΙΣΦ (Ενωση Ιπταμένων Συνοδών και Φροντιστών) κάπως παρόμοια λειτουργούσε αρχικά,δέν ξέρω άν άλλαξε κι'αυτή το καταστατικό της.

Τώρα βέβαια,όλα αυτά τά συνδικαλιστικά φαντάζομαι έχουν να κάνουν και μέ το ζήτημα τής ύπαρξης κάποιου ενιαίου μισθολογίου γιά τόν επαγγελματικό κλάδο που λέγεται "χειριστής αεροσκαφών πολιτικής αεροπορίας" (καθ'ότι στόν κλάδο αυτό υπάγεται τόσο ο Κ1 σέ A340 όσο και ο πιλότος ενός PZL που κάνει αεροψεκασμούς στά Κιούρκα).Δέν ξέρω άν υπάρχει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα,άν υπάρχει κάποιος ειδικός να μάς διαφωτίση,πολύ ευχαρίστως.
 
Το ευχαριστο ειναι οτι εχουν ηδη αρχισει να γραφονται χειριστες στην ΕΧΠΑ.
Το δυσαρεστο ειναι οτι πολλοι την συνδεουν με το "κακο" παρελθον της!
Αυτο που δεν καταλαβαινουν οι νεωτεροι, ειναι οτι ετσι δεν θα εχουν στο μελλον καποιον να "τρεχει" για αυτους, για θεματα οπως τα ασφαλιστικα, τα φορολογικα, κλπ, κλπ, ουτε θα εχουν αντιπροσωπευση στην IFALPA, ECA κλπ.
Ποιο θα ειναι το αποτελεσμα?
Αφ'ενος οι "παλιοι" (και αρα για καποιους οι φταιχτες) ΔΕΝ θα χασουν απολυτως τιποτα,μιας και η καρριερα τους τελειωνει, αφ'ετερου οι νεοι του επαγγελματος, θα ειναι μια ζωη "ξαβρακωτοι"!

Δηλαδη "κοβουμε το #@$^ μας, για να εκδικηθουμε την γυναικα μας που μας απατησε"! :wall:
 
Top