Εκλογικό trip report : ATH-EFL-ATH (6-7/3/2004) on...DTR

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.353
Likes
1.361
Website
www.air-born.gr
ATH-EFL 06MAR04 DTR335A 21:40 A/C:ATR42 LY-DΑT SEAT : 7B
Άφιξη στο Βενιζέλο γύρω στις 19.30. Περίμενα πανικό, περίμενα χαμό, περίμενα κάμερες αλλά τελικά θα έλεγα ότι ήταν μία πιο normal κατάσταση. Όχι ιδιαίτερα μεγάλες ουρές στα γκισέ. :idea: φωτό. H πτήση είχε check-in στα counter 65-66 στα οποία όπως καταλαβαίνετε στις 19.30 δεν υπήρχε κανείς! Έκανα μία βόλτα, και γύρω στις 20.00 μπαστακώθηκα στο check-in στην ουρά που είχε αρχίσει να δημιουργείται καθώς υπήρχε ο φόβος των υπεράριθμων…Περιμέναμε, περιμέναμε, περιμέναμε! Γύρω στις 20.40 εμφανίζεται ένας υπάλληλος της swissport, ο οποίος θα έκανε το check-in. Ήταν ευγενικός υπέρ του δέοντος, μας ενημέρωνε τον καθένα χωριστά ότι το αεροπλάνο έρχεται στις 21.00 από ZTH και θα φύγει κανονικά. Ο υπάλληλος έγραφε στο εισιτήριο και στο boarding pass της ΟΑ το όνομα του επιβάτη (καθώς λόγω εκλογικότητας, το εισιτήριο ήταν ανώνυμο) ενώ στις αποσκευές έβαζε δύο χαρτάκια, ένα που έγραφε το EFL και ένα που έγραφε OA fallback (προφανώς ότι η ΟΑ είχε το handling). Να σημειώσω ότι η πτήση ήταν free sitting, δηλαδή ο καθένας καθόταν όπου ήθελε. Εκεί που περιμέναμε εμφανίζονται δύο τύποι με καρτελάκια του ΑΙΑ που κάτι έρευνα κάνανε και αρχίσαν να μας ρωτάνε : -Γιατί δε γράφει στην οθόνη του counter την εταιρεία? (πετάχτηκε ο υπάλληλος και είπε ότι δεν υπάρχει το λογότυπο, γιαυτό) –Μάλιστα, και εσείς πως το ξέρατε και ήρθατε σε αυτό το counter? (Κοπελιά, ήθελα της πω δεν είμαστε ΓΚΑΟΥ,είδαμε τον πίνακα και ήρθαμε) –Ξέρετε ότι πετάτε με ξένες εταιρείες charter? Και μετά έφυγαν… Τώρα τι έρευνα κάνανε, ένας θεός ξέρει! Αφού μας άγχωσε ο υπάλληλος, να είμαστε το αργότερο 21.15 στο gate Β26, τι να κάνουμε? Πάμε και μεις 21.15 στο gate. Η απόλυτη ερημιά και δεν υπήρχε η πτήση στην οθόνη ενημέρωσης του gate. Περιμέναμε, περιμέναμε… Κατά τις 22.05 εμφανίζεται μία κοντούλα κοπελιά της ΟΑ(η οποία φαινόταν φορτωμένη από την κούραση αλλά παρόλα αυτά προσπαθούσε να είναι χαρωπή), ανοίγει το gate και ξεκινάει η επιβίβαση! Δε γινόταν έλεγχος ταυτοτήτων, οπότε ένας τρομοκράτης μπορούσε κάλλιστα να έχει έρθει στη θέση του καθενός! Σε χρόνο ρεκόρ μας φόρτωσε όλους στο λεωφορείο, χαρήκαμε και μεις ότι επιτέλους φεύγουμε! :idea: ( Φωτό SX-BKI των Ο.Α. στη φυσσούνα ) ΟΟΟΟΟΟΟΧΧΧΧΙΙΙΙ! Έρχεται η κοπελιά και μας λέει ότι θα γυρίσουμε πίσω στην αίθουσα γιατί την ενημέρωσαν ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα στο αεροπλάνο. Εν τω μεταξύ, η κοπελιά αυτή από την πολλή κούραση δεν άντεχε και πήρε τηλέφωνο να στείλουν άλλη στη θέση της, οπότε κλείνει το gate και φεύγει, αφήνοντας μας να περιμένουμε σαν καλαμιές… στο ΑΙΑ.. Πρώτα, φρόντισε να βάλει και στην οθόνη του gate την ένδειξη DTR335 για Κεφαλονιά, αλλά με το λογότυπο της ΟΑ!!!! Μετά από λίγο, έρχεται στο gate μία άλλη υπάλληλος της ΟΑ η οποία μπαστακώθηκε στην καρέκλα όπου καθόταν αδιάφορη σαν να έπινε καφέ. Όταν δε την πλησίαζε κάποιος, έλεγε : «Θέλετε κάτι?» (Ήθελα να της πω, ναι, ένα φραπέ γλυκό) Λες και υπήρχε περίπτωση να θέλουμε κάτι άλλο από το να μας πει αν υπάρχει νεότερο… Η καθυστέρηση συνέχιζε ανά μισάωρο περίπου οπότε μας έλεγαν ότι διορθώνουν τη βλάβη σιγά,σιγά… Αισίως φτάσαμε στις 24.00, αναμένοντας στο gate γιατί η καπάτσα αυτή δε μας άφηνε να πάμε έξω να φάμε κάτι και να πιούμε γιατί λέει μετά θα μας έψαχνε και δε θα μας έβρισκε! Της λεώ εγώ : «Μπορείτε να κάνετε μία γενική αναγγελία για να έρθουμε» Και μου λέει : «Δε γίνεται να το κάνουμε αυτό…». Το άλλο ευτράπελο : Ο αστυνομικός έλεγχος είναι ακριβώς μπροστά στο Β26, οπότε όσοι ήθελαν να καπνίσουν έπρεπε να βγουν έξω από τον έλεγχο στις ειδικές θέσεις και μετά ξαναέμπαιναν… Οπότε καταλαβαίνετε ότι κάποιοι επιβάτες ελέγχθηκαν γύρω στις 10 φορές χαλαρά!!! Όταν κάποιος τους κάνει : «Συγνώμη, ρε παιδιά, μεταξύ μας είμαστε, τι μας ελέγχετε κάθε φορά και μας ψάχνετε;; Αφού εδώ ήμασταν και μας βλέπατε…»Στις 24.00 μας είπαν ότι θα έχουμε νεότερα στις 00.30, και τότε πολλοί ακύρωσαν το ταξίδι και γύρισαν σπίτια τους… Εγώ είχα πειστεί ότι δε θα φύγουμε όταν ξαφνικά στις 00.20 μας λένε ότι θα πετάξουμε!!! ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ!!! Ξαναξεκινάει η επιβίβαση. Αυτή τη φορά μας πήραν τα αποκόμματα που μας είχαν μείνει, οπότε μείναμε χωρίς boarding pass. Στις 00.30 είχαμε μπει όλοι και η περίφημη συνοδός εδάφους μετρούσε τα αποκόμματα και προσπαθούσε να τα ταιριάξει… Άργησε λίγο αλλά τα κατάφερε. Ξεκινάει το λεωφορείο και πάμε στο stand Β67 (που σύμφωνα με το κομπιούτερ εκεί υπήρχε το a/c) Αμ δε!!! Στο B67 υπήρχε το F50 της GEB… Κόλλησε λίγο η συνοδός εδάφους ώσπου της είπαν ότι πρέπει να μας πάει αλλού! Ξαναξεκινάει το λεωφορείο και πάμε λίγο πιο δίπλα στο Β63 που βρήκαμε *επιτέλους* το LYDOT… Γύρω στο αεροδρόμιο η απόλυτη ερημιά… :idea: (φωτό1και φωτό2) :idea: Επιβίβαση γοργά ( φωτό) και υποδοχή από τη Δανέζα αεροσυνοδό, η οποία φαινόταν σαν να κλαίει την τύχη της που τη βάζουν να πετάξει στη 1 τη νύχτα. Επειδή έβγαζα φωτογραφίες στην πίστα καταλαβαίνετε ότι μπήκα προς το τέλος γιαυτό και έκατσα στην 7Β…Ανάβουμε μηχανές, ξεκινάμε, κάνουμε μια βόλτα σε όλο το αεροδρόμιο μιας και απογειωθήκαμε από τον 03L…(ώρα 1.00). Oδηγίες κ.τ.λ. στα αγγλικά με μία δανέζικη προφορά! Η αεροσυνοδός μετά από λίγο εμφανίστηκε με χυμούς (αφού δεν έφερε καφέ στη μαύρη νύχτα πάλι καλά). Το εσωτερικό του αεροσκάφους ήταν κάπως έτσι. Από τα καθίσματα (δερμάτινα) έλειπε το «πανί του προσκέφαλου» (δικός μου όρος είναι αυτός) αλλά κατά τα άλλα ήταν καθαρό… :idea: φωτόΤο ταξίδι ήρεμο, μόνο που επειδή η EFL είναι μικρό επαρχιακό αεροδρόμιο και το αεροσκάφος πετούσε νύχταααααααα, αντί 45 λεπτά η πτήση έγινε 1 ώρα, καθώς έπρεπε να κάνει αναγνωριστική πτήση πάνω από νησί. Προσγείωση στις 2 :idea: (φωτό ), οι αποσκευές κυλούσαν στις 2.10 και μετά σπίτια μας…

Σ.Σ. Το αεροσκάφος αναχώρησε κατόπιν για Αθήνα με 3 επιβάτες…
Σ.Σ.2 Το παρασκήνιο της καθυστέρησης :
:arrow: Επίσημος λόγος : Βλάβη στο αεροσκάφος
:arrow: Ψαγμένος λόγος(από μια γνωστή μου στο αεροδρόμιο EFL) : Μάλλον το πλήρωμα είχε συμπληρώσει τις ώρες πτήσης και περιμένανε να πάει μετά τις 12 η πτήση ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα!
:arrow: Απαράδεκτος λόγος(από άλλο υπάλληλο του αεροδρομίου): Ότι η εταιρεία ζητούσε παραπάνω λεφτά εκβιάζοντας ότι διαφορετικά δε θα πετάξει!

EFL-ATH 07MAR04 DTR335B 23:30 A/C:ATR42 LY-DΑT SEAT : 5A
Η επιστροφή προμηνυόταν μία από τα ίδια… Ευτυχώς το καλό των μικρών αεροδρομίων είναι ότι δεν ξεκινάνε check-in αν δε φύγει το αεροπλάνο από Αθήνα, οπότε δε χρειάστηκε να πάω νωρίς,νωρίς στο αεροδρόμιο. Η πτήση ήταν να γυρίσει 21.00 από ZTH και να φύγει 22.00 για EFL, τελικά για ανεξήγητους λόγους γύριοε 23.25 από ΖΤΗ και αναχώρησε 24.00 (άδειο) για EFL. Στο αεροδρόμιο έφτασα κατά τις 23.45, οπότε και μετά από λίγο ξεκίνησε το check-in :idea: φωτό(Με τον ίδιο τρόπο όπως στην Αθήνα, μόνο που αυτή τη φορά υπήρχε και εκπρόσωπος της εταιρείας!!!). Αστυνομικός έλεγχος γύρω στις 00.50, πριν έρθει το αεροπλάνο. Άφιξη αεροσκάφους στη 1.00, ταχεία επιβίβαση (με την πραγματικά ευγενέστατη συνοδό εδάφους της ΟΑ : «Να πάτε στο καλό», «Καλή πτήση», «καλό ταξίδι» κ.τ.λ.), ταχεία φόρτωση αποσκευών και είμασταν έτοιμοι για αναχώρηση στη 1.10. :idea: φωτό1, φωτό2, φωτό φωτό3 Απογείωση στη 1.15. Προσγείωση στην Αθήνα στις 2.00 από τον 03R και στάθμευση (αν δεν κάνω λάθος) στο stand Β65. Εκείνη την ώρα έφτασε και η LH από FRA. Κάτι που μου έκανε εντύπωση και θέλω να αναφέρω είναι ότι είδα ένα ARJ της Α3 κοντά στις θέσεις του cargo… Έχει κανείς ιδέα τι κάνανε εκεί? Αποσκευές δεν είχα, οπότε τουλάχιστον γύρισα γρήγορα σπίτι μου(κατά τις 2.30)
 
Ωχ, ωχ ωχ.... αφασία το ταξίδι προς EFL :!:

Πάντως πολύ καλό το trip-report :shock:

Δε μου λες, αυτή τη φωτό γιατί την έβγαλες τόσο ... κουνιστή ... η αεροσυνοδός δηλ. τόσο πολύ σε τρόμαξε :twisted: :2:

Α! και από πληρότητα πως ήταν η πτήση :?:
 
Τεχνικά θέματα...Δεν της έβαλα φλας, είχα ξεχάσει από πριν τη νυχτερινή λήψη και βγήκε αυτό το πράγμα :!:

Ευτυχώς που μου θύμισες την πληρότητα : Και τις δύο μέρες ήταν προγραμματισμένο να φύγει γεμάτο το αεροπλάνο (48 άτομα)αλλά τελικά κάποιοι ακύρωσαν μετά την πολύωρη καθυστέρηση... Εν τέλει :
ATH-EFL : 40 άτομα(σίγουρο αυτό) και EFL-ATH πάλι περίπου 40
 
poly episodiako tha elega taksidi!!!

question 1. plirwses tipota gia to taksidi/?
question 2. to kounima stis fwto ofeiletai sto nyxterino mode?? (digital mixani exeis?) (rwtaw giati kai egw ta pathainw ayta, an itan sto AUTO mode i mixani tha evgainan kalytera??)
 
Κανονικά τα εισιτήρια κόστιζαν 55 ευρώ (aller-retour) αλλά εγώ δεν πλήρωσα τίποτα γιατί ένας θείος μου έχει... "άκρες" :!:

Η μηχανή digital είναι. Μια φορά που το είχα δοκιμάσει στο auto νύχτα, τα έκανε χάλιαααα η μηχανή, γιαυτό επέλεξα το night mode. Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι βγαίνει σχεδόν πάντα κουνημένη όταν δεν βάζεις αυτόματο φλας
 
nai vasika apo oti kserw to night mode thelei tripodo giati exei poly argi taxytita.
alla apo tin alli kai emena mou tin spaei to flash, den thelw na kseroun oloi oti evgala fwto.......
pantws stis perissoteres fores to AUTO tha se kalypsei tin nyxta, opou toulaxiston yparxei stoixeiwdis fwtismos

tyxerakia, pantws tzampa taxidi sou elaxe!!!
 
Ναι...Και ευτυχώς ταξίδευα με κάποιους φίλους μαζί, οπότε είχαμε πάρει και στην πλάκα την καθυστέρηση με ρήσεις του τύπου : «Οι υποψήφιοι μας έχουν πέσει για ύπνο τώρα, ήσυχοι ότι έχουμε φτάσει, και εμείς είμαστε ακόμα Αθήνα» ή φεύγοντας λέμε στη συνοδό εδάφους : «Άντε καληνύχτα, αν δε σε ξαναδούμε»

Κάτι άλλο που ξέχασα : Τα safety cards της DTR ήταν μία σκέτη απογοήτευση! Ήταν απλά χαρτιά (μη σας πω ότι τα χαν βγάλει και φωτοτυπίες) που τα είχαν βάλει μέσα σε ζελατίνες (οι οποίες δεν ήταν καν ομοιόμορφες...Άλλες είχαν τρύπες στις άκρες--για τους συλλέκτες :lol: -- και άλλες δεν είχαν...
 
55 euros eeee? Kala i timi auti itan peripou kai gia tous foitites apo'do.....fixed einai? gia ptisi esoterikou nomiza oti tha itan polli ligotera.....polli kalo to report!
OA277
 
Νομίζω ότι για τις πτήσεις εσωτερικού δεν υπήρχε φοιτητικό, εν αντιθέσει με του εξωτερικού. Γιαυτό και η ταύτιση τιμών. Το κανονικό εισιτήριο του εξωτερικού νομίζω ότι είναι 80 ευρώ, ε?
 
Koita oi times itan diafores....to PASOK eihe me £35 foititiko kai £55 mi foititiko...i ND eihe £55 to foititiko...auta apo Manchester....sto telos i ND den petakse apo MAN....auta mallon itan diaforetika ana meros giati mia fili mou ekane tin diadromi AMS- SKG- ATH- AXD- ATH- AMS entelos free....alla o pateras tis einai se nomarhiaki epitropi, opote mallon tha eihe ta mesa....
OA277
 
Top