Το μόνο τεστ -(ας το πούμε)πτυχίο που έχει αξία στην αεροπορία είναι το ICAO Aviation English Language Proficiency. Δυστυχώς ή ευτυχώς. Παραθέτω κάποιες εταιρίες στην Ελλάδα που το παρέχουν και είναι πιστοποιημένες από την ΥΠΑ :
http://www.globalaviationsa.com/media/4de7c28561cec.pdf
http://www.jetstream.gr/article/aviation_english_testing
http://www.aeroservices.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=144&Itemid=71
Ίσως να είναι κάποιες ακόμα, οι παραπάνω όμως είναι σίγουρα.
Τα πτυχία που γνωρίζουμε όλοι μας (Cambridge-Michigan-Κρατικό, Lower-Advanced-Proficiency) δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα στην αεροπορία. Και θα παραθέσω ένα χειροπιαστό παράδειγμα για του λόγου το αληθές. Όταν πριν μερικούς μήνες ήρθε η EASA στην Ελλάδα για να ελέγξει διάφορα πράγματα στην ΥΠΑ διαπίστωσε ένα σημαντικό εύρημα ότι δηλαδή όλοι οι Έλληνες ΕΕΚ δεν κατείχαν αυτό το πτυχίο και απείλησε με άμεση έκδοση οδηγίας safety για το Ελληνικό FIR αν δε συμμορφώνονταν άμεσα. Όταν απάντησε η ΥΠΑ ''Μα οι περισσότεροι έχουν Profociency και οι παλαιότεροι Lower'' η EASA απάντησε ότι ''Δε μας νοιάζουν αυτά, εδώ δε θέλουμε να διαβάζουν Σέξπιρ αλλά να μιλάνε ασφαλώς στα αεροπλάνα''.
Το τεστ δεν είναι κάτι τρομερό. Με μια normal γνώση αγγλικών πιάνεις με ευκολία τη βάση που είναι το 4 και απαιτεί επανεξέταση μετά από 3 χρόνια. Aπό 'κει και πάνω κάπως δυσκολεύει το πράγμα αλλά ας πούμε χοντρικά κάποιος με επίπεδο του γνωστού Profociency μπορεί να κινηθεί μεταξύ βαθμών 5 και 6.



Ίσως να είναι κάποιες ακόμα, οι παραπάνω όμως είναι σίγουρα.
Τα πτυχία που γνωρίζουμε όλοι μας (Cambridge-Michigan-Κρατικό, Lower-Advanced-Proficiency) δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα στην αεροπορία. Και θα παραθέσω ένα χειροπιαστό παράδειγμα για του λόγου το αληθές. Όταν πριν μερικούς μήνες ήρθε η EASA στην Ελλάδα για να ελέγξει διάφορα πράγματα στην ΥΠΑ διαπίστωσε ένα σημαντικό εύρημα ότι δηλαδή όλοι οι Έλληνες ΕΕΚ δεν κατείχαν αυτό το πτυχίο και απείλησε με άμεση έκδοση οδηγίας safety για το Ελληνικό FIR αν δε συμμορφώνονταν άμεσα. Όταν απάντησε η ΥΠΑ ''Μα οι περισσότεροι έχουν Profociency και οι παλαιότεροι Lower'' η EASA απάντησε ότι ''Δε μας νοιάζουν αυτά, εδώ δε θέλουμε να διαβάζουν Σέξπιρ αλλά να μιλάνε ασφαλώς στα αεροπλάνα''.
Το τεστ δεν είναι κάτι τρομερό. Με μια normal γνώση αγγλικών πιάνεις με ευκολία τη βάση που είναι το 4 και απαιτεί επανεξέταση μετά από 3 χρόνια. Aπό 'κει και πάνω κάπως δυσκολεύει το πράγμα αλλά ας πούμε χοντρικά κάποιος με επίπεδο του γνωστού Profociency μπορεί να κινηθεί μεταξύ βαθμών 5 και 6.