ΕL AL

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό πια με ξεπερνάει!!!
http://www.airliners.net/photo/Up-(El-A ... 4/2690225/

Αντιπυραυλικά συστήματα σε όλα τα πολιτικά αεροσκάφη του Ισραήλ! Τόση συνωμοσιολογία πια; Και τόσα πεταμένα εκατομμύρια για τόσα αντιπυραυλικά σε ΟΛΑ τα ισραηλινά αεροσκάφη!!!
 
Δεν ισχύει καιρό αυτό; Και αν θυμάμαι καλά (διορθώστε με αν κάνω λάθος) έχουν εγκατασταθεί με χρήματα της ισραηλινής κυβέρνησης.

Συμφωνώ πάντως ότι το έχουν πάει πολύ μακρυά. Είχα φίλο αστυνομικό στον Διαγόρα και είχα φρίξει με την ειδική μεταχείριση που έχουν οι Ισραηλινοί.
 
Και τι ακριβώς κάνει αυτό αν κάποιος ρίξει πύραυλο προς το αεροσκάφος ;;
 
Ποια ειναι πεταμενα λεφτα? Το ισραηλ εχει γινει στοχος δυο φορές απο αντιαεροπορικολθς πυραυλους.Το 1970 ενας θερμικός με το παρατσούκλι στρελλα ππεριμενε ενα 707 της ελαλ στο φιουμιτσίνο και εξω απο την μομπάσα εκτοξευτηκε επισης θερμικός σε αρκια 767 αρα μόνο πεταμενα δεν ειναι τα λεφτα Η elbit ειναι η μεγαλυτερη εταιρια ηλεκ3ρονικου εξοπλισμου αμυνας στο ισραηλ με τεράστιες εξαγωγές.Και μόνο για διΦημιση μετα την malaysia ειναι αρκετό να τα " δειχνουν" εξωτερικά.Πως "δουλεύει δεν θα μαθουμε.Γενικά δυο τρόποι υπάρχουν Aluminium flares για χαμηλά υψη βλεπε DHL Βαγδατη.και Ecm και Eccm για radar guided. Μεχρι εκει.
 
Η επίθεση στην Μομπάσα το 2002 φαίνεται να ήταν καθοριστική. Το πως δουλεύει το σύστημα δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να το βρει κανείς:

C-MUSIC is a passive system that employs a forward-looking infrared missile-tracking camera and an infrared, ultra-violet, or radar missile-approach warning system sensor to detect a missile launch in the very early stages of an attack. Once detected, a laser is fired at the missile, jamming its seeker and causing it to be diverted away from the aircraft.

Πηγή: Jane's
 
Πάντως δε θεωρώ λογικό μετά από ενάμιση συμβάν μέσα σε 50 χρόνια την υπερβολικά πολυδάπανη εγκατάσταση αντιπυραυλικών συστημάτων σε όλα τα αεροσκάφη μιας χώρας. Ίσως αν ξαναγίνει κάτι παρόμοιο στην DHL να μπουν και σε όλα τα Αμερικάνικα αεροσκάφη!!! Βέβαια για τη συγκεκριμένη χώρα όπου έχουν εντός και εκτός όλων των αεροδρομίων παγκοσμίως ένοπλους Ισραηλινούς που ούτε οι τοπικές αστυνομίες δεν μπορούν να τους κάνουν τίποτα, φαντάζει λογικό.
 
Είναι όντως έτσι πως σε κάθε αεροδρόμιο που πετά η el al υπάρχουν ένοπλοι Ισραηλινοί ;;
 
Η El Al έχει εγγυημένα τουλάχιστον έναν ένοπλο sky marshall σε κάθε αεροσκάφος. Από όσο έχω παρατηρήσει και η Arkia και η Israir επίσης, ακόμα και η μισθωμένη Bulgarian Air Charters που πέταγε πέρσυ TLV-CFU-TLV είχε sky marshall αν θυμάμαι καλά. Αυτοί βέβαια νομικά δεν μπορούν να κατέβουν από το αεροσκάφος και στο turnaround μένουν μέσα. Στο έδαφος όλες οι εταιρείες στέλνουν άτομο/α πριν την πτήση για coordination με το extra (ντόπιο) security, που ελέγχει όλο το προσωπικό που πλησιάζει το αεροσκάφος, κάνει αντιστόιχιση βαλιτσών και γενική επιτήρηση του χώρου από το curbside μέχρι το gate. Η El Al συγκεκριμένα συνήθως στέλνει τζετάκι πριν την πτήση με security detail, αλλά δεν έχω παρατηρήσει αν είναι ένοπλοι ή όχι.

Όσο για το υπερβολικό του όλου εγχειρήματος... Με τιμή 3εκ $ ανά σύστημα επί 40 αεροσκάφη της El Al, σίγουρα δεν είναι λίγα.
 
Από το 3 τρίμηνο ή αρχές του 4ου τριμήνου 2017 η εταιρεία θα εντάξει 2 Β787-9 στον στόλο της για να αποσύρει τα δύο παλιά Β747-458 του 1994 μάλλον την Τελ Αβίβ και την Χάιφα (4Χ-ELA & ELB)

http://atwonline.com/lessors/el-al-isra ... 787-9s-alc
 
Top