Έξι χρόνια φαγούρα με την ΑΠΑ!
Έξι χρόνια ταλαιπωρείται η ελληνική πολιτεία με την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) που υποτίθεται πως θα στελεχωθεί, προκειμένου να επιτελέσει ουσιαστικό ρυθμιστικό ρόλο στην αεροπορική αγορά, αφού η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) περιορίζεται στη λειτουργία των κρατικών αεροδρομίων που έχουν μείνει στο χαρτοφυλάκιο του Υπερταμείου. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε το πρώτο νομοσχέδιο, το απέρριψαν στις Βρυξέλλες, αναγκάστηκε να ψηφίσει άλλο, η προηγούμενη κυβέρνηση ΝΔ πέρασε ένα κάρο ρυθμίσεις, αλλά ακόμα η ΑΠΑ είναι «κουτσή».
Και χθες
ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας είπε στη Βουλή, κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων, πως «θα εισαχθεί, μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2023, νομοσχέδιο για το νέο οργανισμό της ΥΠΑ. Στόχος είναι η δημιουργία ενός ευέλικτου οργανισμού, ο οποίος θα έχει τα εφόδια να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, άμεσα και αποτελεσματικά. Επίσης, θα δρομολογηθούν πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας».
Οι προληπτικές ανακοινώσεις περί μη εξαγοράς, η μάχη για την Αττική Οδό και οι τραπεζίτες που βλέπουν προς την Αραβία