Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ΦΕΚ Γ 933/2023. Ακόμα παίρνουν από παλιούς διαγωνισμούς πάντως.
 
Προσλήφθηκαν 28 νέοι ΕΕΚ
1681197384071.png
1681197422127.png
 
Καλήσπερα! Οι φήμες έχουν να κάνουν με πιθανή σύνδεση με τον 2Γ/2022 όπως ανέφερα και πιο πάνω. Φυσικά οι φήμες μπορεί να είναι και τελείως ψεύτικες. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι ισχύει και τι όχι.
Όντως υπάρχουν αυτές οι φήμες και ίσως έχουν και βάση παρά του αντιθέτου που έχει δηλώσει ο ίδιος ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ.
Προβάλεται ως δικαιολογία το γρηγορότερο του πράγματος λόγω της εσπευσμένης ανάγκης για νέους ΕΕΚ σε συγκεκριμένες μονάδες του ελέγχου. Σε σύγκριση πάντα με την εξ αρχής προκήρυξης νέου διαγωνισμού αποκλειστικά για ΕΕΚ το οποίο θα ήταν και το δικαιοτερο.
Θα φανεί μετά τις εκλογές τι ακριβώς θα γίνει.
 
Ωραία..........
 
Έχει εδώ και μέρες διαρρεύσει η κατανομή των 92 θέσεων ΕΕΚ της προκήρυξης που αναμένεται να δημοσιευθει μέσα στο επόμενο 15μερο. Συγκεκριμένα εδώ:


Αθήνα (Πύργος-Προσέγγιση-ΚΕΠΑθ) - 46
LGKR (Κέρκυρα) - 9
LGIR (Ηράκλειο) - 8
LGRP(Ρόδος) - 7
LGZA (Ζάκυνθος)- 4
LGSK(Σκιάθος) - 3
LGSM (Σάμος)- 3
LGHI (Χίος)- 3
LGKF (Κεφαλονιά)- 3
LGLM (Λήμνος) - 1
LGKO Κως) - 1
LGSR (Σαντορίνη) - 1
LGMK (Μύκονος) - 1
LGMT (Μυτιλήνη) - 1
LGKV (καβάλα) - 1

Δικαίωμα συμμετοχής στο δεύτερο γύρο θα έχουν μόνο οι επιτυχόντες του 2Γ/2022 που έλαβε χώρα το Μάρτιο, αρκεί να έχουν τα τυπικά προσόντα (ΠΕ, ηλικία έως 30 έτη, Αγγλικά, γνώση Η/Υ).
 
Καλησπέρα, εκτός από Αθήνα, Ηράκλειο και Καβάλα, υπάρχουν άλλες θέσεις χωρίς εντοπιότητα;

Επίσης, έχει καιρό που σου είχα στείλει ένα dm, αν μπορείς να το δεις και να μ' απαντήσεις θα με βοηθούσες πολύ!
 
Last edited by a moderator:
Δεν βρήκα σχετικότερο νήμα οποτε το βάζω εδώ.

Έξι χρόνια φαγούρα με την ΑΠΑ!

Έξι χρόνια ταλαιπωρείται η ελληνική πολιτεία με την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) που υποτίθεται πως θα στελεχωθεί, προκειμένου να επιτελέσει ουσιαστικό ρυθμιστικό ρόλο στην αεροπορική αγορά, αφού η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) περιορίζεται στη λειτουργία των κρατικών αεροδρομίων που έχουν μείνει στο χαρτοφυλάκιο του Υπερταμείου. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε το πρώτο νομοσχέδιο, το απέρριψαν στις Βρυξέλλες, αναγκάστηκε να ψηφίσει άλλο, η προηγούμενη κυβέρνηση ΝΔ πέρασε ένα κάρο ρυθμίσεις, αλλά ακόμα η ΑΠΑ είναι «κουτσή».

Και χθες ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας είπε στη Βουλή, κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων, πως «θα εισαχθεί, μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2023, νομοσχέδιο για το νέο οργανισμό της ΥΠΑ. Στόχος είναι η δημιουργία ενός ευέλικτου οργανισμού, ο οποίος θα έχει τα εφόδια να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, άμεσα και αποτελεσματικά. Επίσης, θα δρομολογηθούν πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας».

Οι προληπτικές ανακοινώσεις περί μη εξαγοράς, η μάχη για την Αττική Οδό και οι τραπεζίτες που βλέπουν προς την Αραβία
 
Η βασική δραστηριότητα της ΥΠΑ θα είναι η αεροναυτιλία, τα περισσότερα αεροδρόμια με εμπορική κίνηση θα ανατεθούν σταδιακά σε ιδιώτες.
 
Η ΑΠΑ υπάρχει? Είναι στελεχομένη? Έχει Ε[ιθεωρητές? Γίνονται Επιθεωρήσεις στις Σχολές και στις Εταιρείες? Μήπως περιμένουμε κάποιο ατύχημά? Αλλά μήπως υπάρχει και ΕΔΑΑΠ να το διερευνήσει? Ο θεός να μας προσέχει !!!!!
 
Top