Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

  • Thread starter Thread starter lefteris17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όσο ισχύει ενιαίο μισθολόγιο και οι ΕΕΚ είναι υπάλληλοι του στενού δημόσιου τομέα αυτό δεν βλέπω να αλλάζει.
 
Ο ρατσισμός στο μεγαλείο του, δηλαδή κάποιος μπορεί να έχει τελειώσει πανεπιστήμιο σε έναν τελείως άσχετο τομέα, να μην έχει καμία σχέση με την αεροπορία, να μην έχει μπει ποτέ του σε αεροσκάφος, όμως να μπορεί να δηλώσει συμμετοχή. Για τον δε Atplλάκια που μόλις θα έχει φύγει από την lufthansa, Turkish Airlines, Alitalia και δεν ξέρω εγώ ποια άλλη, ο οποίος θα έχει χιλιάδες ώρες στην πλάτη του, θα καθιστά τε αδύνατη η συμμετοχή του λόγο του ότι δεν έχει περάσει ποτέ την πόρτα του πανεπιστημίου. Τελικά δεν έχω καταλάβει για ποιόν είναι πιο άδικα τα πράγματα, για αυτόν που κατέχει το άθλημα ή για αυτόν που θέλει να το κατέχει και αυτός. Τουλάχιστον ας βάζανε όρια όσων αφορά τους τομείς του πανεπιστημίου, θα ήταν πιο λογικό και κατανοητό.
 
Το σχετικό ΦΕΚ 27 σελίδων κυκλοφόρησε.

Δυνατότητα συμμετοχής έχουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1985-1994.

Παντως προσωπικά δεν βρίσκω τόσο άδικο το ότι απαιτείται τίτλος Α.Ε.Ι. όσο τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ πραγματοποιήσης των σχετικών διαγωνισμών (ο προηγούμενος είχε γίνει πριν 8 χρόνια) γεγονός που δεν επιτρέπει σε όλους τους ενδιαφέρομενους να λάβουν μέρος. Θα μπορούσε να υπάρχει μια σταθερή διαδικασία πρόσληψης ένος μικρού αριθμού ατόμων (10-15) σε ετήσια βάση που θα μπορούσαν να καλύπτουν τις κένες θέσεις λόγω αποχωρήσεων συνταξιοδότησης.

Η απαίτηση πτυχίου Α.Ε.Ι. για τη συγκεκριμένη θέση, καλώς ή κακώς, δεν είναι κάτι νέο αλλά ισχύει εδώ και δεκαετίες. Βλέποντας πως γίνονται δεκτά και πτυχία του Ανοιχτού Πανεπιστημίου ή και Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής, νομίζω πως όποιος ενδιαφέρεται ουσιαστικά για να εξασκήσει το συγκεκριμένο επάγγελμα στην Ελλάδα μπορεί να αποκτήσει ένα τίτλο. Και πάλι όμως η μεγάλη απόσταση μεταξύ των σχετικών διαγωνισμών δεν επιτρέπει σε κάποιον να προγραμματίσει την προετοιμασία και συμμετοχή του.

Το πτυχίο Θεολογίας δεν καθιστά κάποιον ΕΕΚ. Η επιτυχής συμμετοχή στις σχετικές εξετάσεις είναι αυτή που εξασφαλίζει σε κάποιον τη θέση.
 
PHY":2mu41gft said:
Επίσης στο Ελληνικό που θα πάνε 25 άτομα έχει αεροδρόμιο και ραντάρ; δεν είναι εγκαταλελειμένο;
Από όσο ξέρω το ΚΕΠΑΘ είναι ακόμα εκεί, οπότε είναι λογικό να έχει τις περισσότερες θέσεις.

Επίσης εκεί υπάρχει το radar του approach, και άσχετα με το διαγωνισμό ΕΕΚ, το ΚΗΕ και από την άλλη πλευρά προς Γλυφάδα το κεντρικό κτίριο της ΥΠΑ. Η ΕΜΥ επίσης (της Π.Α.) είναι στο πρώην Ανατολικό. Δηλαδή στην περιοχή υπάρχει ακόμα αρκετή αεροπορική παρουσία,
 
Ναι. Οι 25 θέσεις στο Ελληνικό αφορούν τα ΚΕΠΑΘ/Προσέγγιση Αθηνών που βρίσκονται και θα βρίσκονται πάντα εκεί.

Ο μεγαλύτερος αριθμός ΕΕΚ δεν απασχολείται σε αεροδρόμια αλλά στο Κέντρο Ελέγχου Περιοχής που ελέγχει ολόκληρο τον ελληνικό εναέριο χώρο.
 
Οι 25 θέσεις αφορούν μόνο το Κέντρο Ελεγχου Περιοχής απ' ο,τι φαίνεται.
Τώρα για την ακτινοβολία... σιγουρα ειναι ενα επιβαρυμένο περιβαλλον. Σιγουρα στα αεροδρόμια που υπαρχει ρανταρ
υπάρχει καποια προβλεψη το πρωτευον ρανταρ τουλαχιστον που εκπεμπει με μεγαλη ισχυ να κατευθυνει τους λοβους ακτινοβολιας
με τροπο που να μην την "τρωνε" κατοικημενες περιοχες χαμηλα και κοντα στο αεροδρόμιο.
Ισως μια κεραια κινητης στην ταρατσα του αεροδρομιου να επιβαρύνει και περισσοτερο. Οι πυργοι παντως οι περισσοτεροι ειναι κατασκευης πριν το 1980 που ουτε κυψελωτά υπηρχαν, ουτε ρανταρ και δεν νομιζω να υπαρχει θωράκιση από ακτινοβολία.
Τα ωράρια δε ειναι μειωμένα στις περισσοτερες μονάδες, φαντάζομαι οτι κι αυτο είναι ενθαρρυντικο
 
αν η δουλειά είναι στο Ελληνικό γιατί στην προκήρυξη αναφέρει Ανατολική Αττική;
 
Ας ξεκαθαρίσουμε λίγο το θέμα της ακτινοβολίας των radar. Στο ΚΕΠΑΘ, παίρνουν την "εικόνα" απο πολλά radar απο όλη την επικράτεια, καθώς και απο αυτό του Υμηττού. H εικόνα δηλαδή που βλέπει ο ΕΕΚ στην οθόνη είναι το puzzle που φτιάχνεται απο το σύστημα PALLAS ( το οποίο παρεπιπτόντως πάει για αναβάθμιση)
Oi EEK λοιπόν στο ΚΕΠΑΘ δεν έχουν καμμία επιβάρυνση απο ακτινοβολίες των Radar. Αυτη η κεραία δε που βρίσκεται δίπλα στο κτίριο είναι πλεον backup - αν και δεν γνωρίζω αν είναι λειτουργικό μετά απο τόσα χρόνια.
Στα αεροδρόμια που έχουν radar, οι κεραίες είναι μακρυά ώς πολύ μακρυά για να αποτελούν κίνδυνο. Γίνονται δε μετρήσεις κατα τακτά διαστήματα απο πιστοποιημένες απο το Δημόκριτο εταιρείες σε εργασιακούς χώρους των αεροδρομίων - και στους Πύργους Ελέγχου- και μέχρι σήμερα δεν υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο. Ακόμα και οι κεραίες κινητής που υπάρχουν σε καθε αεροδρόμιο και αποτελούν τις πιό δυνατές πηγές ακτινοβολιάς είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τα όρια (αν τα όρια είναι υψηλά, αυτό ειναι άλλο θέμα).
 
Οι μονοι πυργοι που εχουν ρανταρ στην οροφη τους στην Ελλαδα ειναι της Αθηνας (LGAV) και Θεσσαλονκης (LGTS) που εχουν ρανταρ επιφανειας (SMR).
 
Παιδιά καλησπέρα!
Μιας και θέλω να συμμετάσχω στον διαγωνισμό και είμαι χειριστής με ATPL αλλα δεν έχω πιστοποιητικό για Proficiency, Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να χρησιμοποιήσω το πιστοποιητικό απο το Aviation English με Level 5?
Μετράει αυτο για επιδειξη άριστης αγγλικής γλώσσας, και τι γίνεται εαν κάποιος έχει Lower πτυχιο στα αγγλικά ? Δεν μπορεί να δηλώσει συμμετοχή καθόλου?

Ευχαριστώ!
 
Top