Elite Airlines

  • Thread starter Thread starter N74700
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
το μοντέλο είναι 747-400. Περσινά ξινά σταφύλια...
 
χαχαχα LGAV 747-heaven....ούτε το heathrow τόσα jumbo :lol: :lol: ...πρέπει να περάσω μία απο Βενιζέλο να σκάσω στα γέλια...
 
To μοντελο εννοει ο B747-284B οτι ειναι Β744.. Οχι το κανονικο αεροπλανο, φιλε L.O.S.T. :wink: Αυτο ειναι 747SR-81(SF) που προηλθε απο το Β747-300 μεν, αλλα ηταν ειδικη εκδοση (SR = Short Range) για την Ιαπωνικη αγορα, και εκτος Ιαπωνιας δεν παραδοθηκε νομιζω πουθενα. Αρχικα ειχε μικροτερη εμβελεια απο τη νορμαλ B747-300 εκδοση αλλα επαιρνε 620+ επιβατες. Τωρα η cargo εκδοση (SF = Short Freighter) δε νομιζω να εχει καποιες αλλαγες σε οτι αφορα την εμβελεια που ηταν αν δεν κανω λαθος 3800χμ. αν σε καποια απο τα στοιχεια λειπει κατι η εχω κανει κατι λαθος ζητω συγγνωμη και διορθωση!!!!




-UPDATE-
L.O.S.T.":yxdqeg6p said:

Μολις ειδα στον καλαθο των αχρηστων οτισημερα κατα τις 1115 ειχες γραψει παλι οτι το μοντελο ειναι Β747-100 και ο GP707 σου ειπε κατω στα σχολια οτι το μοντελο ειναι οντως Β747-400. Γιατι επιμενεις??? :?
 
makedonas":mjqcsk1p said:
To μοντελο εννοει ο B747-284B οτι ειναι Β744.. Οχι το κανονικο αεροπλανο, φιλε L.O.S.T. :wink: Αυτο ειναι 747SR-81(SF) που προηλθε απο το Β747-300 μεν, αλλα ηταν ειδικη εκδοση (SR = Short Range) για την Ιαπωνικη αγορα, και εκτος Ιαπωνιας δεν παραδοθηκε νομιζω πουθενα. Αρχικα ειχε μικροτερη εμβελεια απο τη νορμαλ B747-300 εκδοση αλλα επαιρνε 620+ επιβατες. Τωρα η cargo εκδοση (SF = Short Freighter) δε νομιζω να εχει καποιες αλλαγες σε οτι αφορα την εμβελεια που ηταν αν δεν κανω λαθος 3800χμ. αν σε καποια απο τα στοιχεια λειπει κατι η εχω κανει κατι λαθος ζητω συγγνωμη και διορθωση!!!!

Το SR ηταν variation του -100 και κατασκευάστηκαν συνολικά 29 αλλά ΚΑΙ του -300 και κατασκευάστηκαν μόνο 4!!! Το SX-DCB (cn27211 ln559) είναι ένα 747-100SR (181=All Nippon Airways) που παραδόθηκε το '82 και έγινε converted cargo (SRF) απο το '93. Αυτά :D

P.S. και για μένα ισχύει το ...
αν σε καποια απο τα στοιχεια λειπει κατι η εχω κανει κατι λαθος ζητω συγγνωμη και διορθωση!!!!
 
Για να πω την αληθεια με μπερδεψαν οι κινητηρες... :oops: Ασε που δεν ειχα ψαξει με βαση τον αριθμο κατασκευης... :oops: :oops: Και νομιζα οτι οταν εγινε η μετατροπη, κανανε και την κλασικη στο απερ ντεκ.. ΟΚ Παναγιωτη... θενκς ε λοτ (ποιος αλλαζει γραμματοσειρες τωρα.. λολ)
 
Σύμφωνα με την wikipedia απ'την 22η Ιουνίου - από χθες δηλαδή - ο στόλος της Elite συμπεριλαμβάνει και 2 A320 (!).

http://en.wikipedia.org/wiki/Elite_Airlines

...Στέκει αυτό;!
 
Απ' οσο ξέρω όχι.. Προφανώς ο φίλος από την Γαλλία που έκανε αυτή την αλλαγή θα είδε οτι παλιότερα "είχε" 2 A320 η Elite και γι' αυτό το έγραψε.. Εκτός και αν ξέρει κάτι που δεν ξέρω..
 
Διαβαζοντας τα νεα για τις μετακινησεις των αεροσκαφων στο αεροδρομιο, τη θυμηθηκα.. Τελικα τι γινεται με αυτη την εταιρεια? Εχει σκοπο να πεταξει? Γιατι με το αεροπλανακι καθηλωμενο εχει μονο εξοδα. Ειναι τραγελαφικο το ποσο ευκολα μπορει κανεις να πει οτι ανοιγει μια αεροπορικη εταιρεια και ακομα πιο τραγελαφικο το ποσο ευκολα δινονται οι αδειες απο την ΥΠΑ... :? Μηπως τελικα ειναι αλλο ενα failed project? Οχι οτι δεν το ειχαμε μυριστει, αλλα ελπιζαμε...
 
Ή μήπως θα μπορούσε να είναι άλλο ένα "Miele project"? :mrgreen:

Λέμε τώρα...
 
Top