Είναι ευχή μου-και πιστεύω όλων μας-κάθε επιχειρηματική προσπάθεια που γίνεται από την ιδιωτική πρωτοβουλία να πετυχαίνη,διότι έτσι ωφελείται το κοινό,που καλείται να την στηρίξη είτε ώς πελάτης είτε ώς εργαζόμενος που θα προσληφθή σ'αυτήν.
ΟΜΩΣ...........
Κάθε καινούργια εταιρεία είτε πρόκειται γιά αεροπορική είτε γιά φαστφουντάδικο,πρέπει να έχη να προσφέρη στο κοινό που καλείται να εξυπηρετήση,κάτι που δέν προσφέρουν οί άλλες ομοειδείς επιχειρήσεις.
Τί έχει λοιπόν να προσφέρη η Elite Airlines στο κοινό τών long haul πτήσεων πρός LAX καί Toronto,που δέν θά το βρή αλλού;Αυτό είναι το μέγα ερώτημα.
Επίσης,ειπωθηκε πως "Πισω απο την Elite υπαρχουν ατομα που εχουν δουλεψει στην ΟΑ ενω μερικοι εχουν 'στησει' και παλιες αεροπορικες οπως την APOLLO,VENUS αλλα και την Cronus"
Τί απέγινε η APOLLO;
Τί απέγινε η VENUS;
(Γιά την Cronus ξέρουμε οτι συγχωνεύτηκε μέ την Aegean,αλλά αυτό δέν θεωρείται οτι υπήρξε θετική εξέλιξη γιά την ίδια την Cronus,η οποία έπαψε να υπάρχη και απορροφήθηκε κάπου αλλού).
Αυτοί οι άνθρωποι,λοιπόν,που έστησαν παλιές αεροπορικές εταιρείες που απέτυχαν μέ λιγώτερο φιλόδοξους σχεδιασμούς και προγράμματα,πώς είναι βέβαιοι οτι θα πετύχουν ξεκινώντας έτσι ξαφνικά μιά εταιρεία αποκλειστικά long-haul καί μάλιστα μέ μεταχειρισμένα αεροπλάνα; (γιατί μή μού πείτε οτι θα ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ 744...).
Καί μάλιστα σέ προορισμούς που είναι είτε "κορεσμένοι" (μέ την έννοια οτι έχουν επαρκή κάλυψη από άλλες εταιρείες),όπως το Αθήνα-Τορόντο;
Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά έχω διαβάσει τόσα εδώ μέσα γιά "νέες Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες" κλπ ώστε προτιμώ να κρατάω μικρό καλάθι.........