ΕΛΛΑΔΑ - ΑΜΕΡΙΚΗ-Η' ΑΓΓΛΙΑ???

Εφαγα 3 μέρες στην έκθεση ΙΚΑΡΟΣ στο Τατόι ρωτώντας τα πάντα για τις αεροπορικές εκπαιδεύσεις στην Ελλάδα. Δεν επείσθην επαρκώς γιατί θα πρέπει να δώσει κάποιος πάνω από 50000 ευρώ για να πάει σε οποιαδήποτε σχολή του εξωτερικού να γίνει χειριστής πολλώ δε μάλλον στην πανακριβότατη Οξφόρδη η οποία υπόσχεται και δουλειά κι έτσι ορμάει η μαρίδα στο δόλωμα...Μα είναι πολύ καλή σχολή.. Καμμιά αντίρρηση. Υπάρχουν κι εδώ καλές σχολές.
Πχ αν κάποιος πάει για εκπαίδευση στην Οξφόρδη, συγκρίνεται το αεροδρόμιο της σχολής αυτής με το Διεθνές Αεροδρόμιο της Ρόδου που έχει έδρα μια αεροπορική σχολή (δεν την αναφέρω μη νομισθεί ότι κάνω διαφήμηση) και το αεροδρόμιο είναι τερματική περιοχή και είναι εφοδιασμένο με ILS, VOR, NDB, Radar κλπ κλπ?
Αλλά δεν είδα και τις μεγάλες ελληνικές εταιρίες να δείχνουν στις προσλήψεις προτίμηση στην Οξφόρδη.
Μπορεί να κάνω λανθασμένη εκτίμηση και να μου αντιπαραθέσει κανείς ότι πχ στην Οξφόρδη το μάθημα της Μετεωρολογίας το διδάσκει μετεωρολόγος ενώ εδώ στις σχολές στο διδάσκει ένας απλός εκπαιδευτής, ε τότε ας θεσπίσουν οι ευρωπαϊκές ΥΠΑ διαβάθμιση στα πτυχία δηλ όποιος έχει διδαχτεί μετεωρολογία από μετεωρολόγο είναι αστροναύτης κι όποιος έχει διδαχτεί από εκπαιδευτή είναι ταμτάκος...
Τα βιβλία γιαυτό το λόγο υπάρχουν άλλωστε: Δια το ενιαίον και ομοιογενές των γνώσεων και των απαιτήσεων των φορέων που εξετάζουν τους χειριστές και τους απονέμουν τα πτυχία τους.

Πάσα ευγενική αντίρρηση κοσμίως διατυπουμένη, δεκτή!
 
Δεν ξερω αν καποια ελληνικη εταιρια θα δειξει προτιμηση σε καποιον απο την Οξφορδη. Αλλα απο την στιγμη που σκεφτεσαι να κανεις αυτο το επαγγελμα, δεν πιστευω οτι εχεις πολλεσ ελπιδες να δουλεψεις Ελλαδα, και προσωπικα δεν θα το ηθελα καθολου. Και είμαι σίγουρος οι Ξενες εταιρίες θα δείξουν προτιμηση σε καποιον απο την Οξφορδη, γιατι δυστυχως έτσι είναι. Δεν λεω καπου αλλου μπορει να τα μαθεις καλυτερα
αλλα...Αλλα ακομα και αυτοι δεν σου εγγυόνται τίποτα γιατι όπως είπε κατα λέξη ο υπευθυνος (δεν θυμαμαι το ονομα του) για το μελλον των αποφοίτων, Είπε: δυστυχως δεν είμαστε οι airliners αλλα απλά εκπαιδεύουμε.
 
Πολύ σωστά, αλλά για ρίξε και μια ματιά στο site της oxford aviation academy/employment statisics 2005,2006,2007,2008. Μάλλον βοηθάει και για Ελλάδα μια καλή Ακαδημία Αεροπορικής εκπαίδευσης.
 
Παιδιά καλησπέρα σας. Είμαι καινούριος στο forum, 20 χρονών, και ένας από τους πολλούς που έχουν όνειρο να γίνουν πιλότοι. Πάνω στο θέμα της Ελλάδας - Ευρώπης - Αμερικής, θέλω να κάνω μια ερώτηση η οποία έχει να κάνει με το θέμα της διαφορετικότητας των πτυχίων.
1) Αν κάποιος τελείωσει μια σχολή στην Ευρώπη ή στην Ελλάδα πως λέγεται το πτυχίο που παίρνει? Αν διάβασα καλά λέγεται JAR? Αν κάποιος τελείωσει μια σχολή στην Αμερική το αντίστοιχο πτυχίο που παίρνει είναι το JAA? Και στην συνέχεια έρχεται Ευρώπη ή Ελλάδα και το μετατρέπει σε JAR δίνοντας κάποια extra χρήματα και εξετάσεις όπως πάνω κάτω περιγράφονται σε λίγα post πιο πάνω? Το FAA που διάβασα σε πολλά posts τι είναι?
2) Κάπου διάβασα οτι τα πτυχία που παίρνεις από αυτές τις σχολές ονομάζονται ATPL frozen. Τι πάει να πει αυτό? Έχει να κάνει σχέση με το ποιά αεροπλάνα έχεις δικαίωμα να πετάς? Αν ναι, τότε αντιλαμβάνομαι οτι θέλει και άλλα χρήματα για την απόκτηση του δικαιώματος να πετάς συγκεκριμένου τύπου αεροπλάνα.
3) Ισχύει η γενικότερη εντύπωση που σχημάτισα οτι Αμερική παίρνεις πτυχίο σε 6 μήνες και μετά θες αλλους τόσους για μετατροπή ενώ Ευρώπη θες 2+ χρόνια?
Επειδή διάβασα αμέτρητα threads μέχρι τώρα, έχω μπερδευτεί (νομίζω οτι φαίνεται άλλοστε) οπότε μπορεί να λέω εντελώς ηλίθια πράγματα. Θέλω λοιπόν κάποιος να μου πει τι από αυτά που ρώτησα είναι σωστά και τι λάθος. Και αν κάτι είναι λάθος τότε ποιό είναι το σωστό?
 
ειναι τεραστιο θεμα και δυστυχως αδιεξοδο....πολλες γνωμες και δικια μας η κριση...θα πω τα εξης ...πληροφοριες που αντλισα απο φιλο συγκυβερνητη της αιγαιου...απο κατοχο ελληνικης σχολης και απο κυβερνητη ασχετο που κατεβηκε σε αεροδρομιο οπου βρισκομουν σε αναμονη πτησης να κανει ενα τσιγαρο και εκλεψα λιγο απο το χρονο του.οι ωρες πτησεις που βγαζεις ειναι ιδιες σε ολες τις χωρες...το επιπεδο ground school ειναι αυτο που μας ενδιαφερει διοτι σε μια επικειμενη προσληψη το πρωτο πραγμα που θελουν να ξερουν ειναι την κατασταση υγειας σου τις ωρες πτησης σου και το καταποσο εισαι διαβασμενος...οποτε και κανεις τεστ γνωσεων...επειτα βλεπουν και τη δεξιοτεχνια σου στο χειρισμο μεσω ενος sim.αρα μας ενδιαφερει το ground school στη σχολη που θα επιλεξουμε να ειναι στο high level!!ο φιλος συγκυβερνητης τελειωσε σχολη του εξωτερικου συγκεκριμενα intercockpit και προσληφθηκε στην αιγαιου διοτι εκει ειναι κυβερνητης ο πατερας του ...αρα δεν ειναι αντικειμενικο δειγμα κριτηριου ...ομως μου εχει πει οτι η αιγαιου δινει ευκαιριες και δεν ειναι η μονη...καθε χρονο βγαινουν στην ελλαδα 100 περιπου χειριστες και η αιγαιου προσλαμβανει το 60%ενα 25% μενει ανεργο ενα 15% γινονται εκπαιδευτες και ενα 10% προσλαμβανεται σε αλλες εταιριες.Η αιγαιου δεν δινει και τους καλυτερους μισθους και αυτο διοτι σε παιρει απειρο σου χρηματοδοτει και το type rating ε τι αλλο να σου κανει δεν εισαι και γιος του μετοχου της εταιριας...ετσι πολλοι αφου συμπληρωσουν ωρες επειδη η εξελιξη στην εταιρια ειναι λιγο βραδυα αφου τους γινει προταση απο αλλη εταιρια με καλυτερο μισθο την κανουν με ελαφρα οποτε μενουν κενες θεσεις...για τους υπολοιπους!!υπαρχουν παγιδες ομως με εταιριες που σε προσλαμβανουν με 5000 σου λενε ομως να πληρωσεις εσυ το type rating και μετα το περας του 6μηνου περιοδου αιχμης για την εταιρια σου λεν οτι δεν εχουν πτησεις (εποχιακες λοιπον εταιριρες)οποτε δε θα σε χρειαζονται για ενα διαστημα 6μηνων...κι εσυ απλα μενεις ανεργος για 6 μηνες μεχρι να ξαναρχισει τις πτησεις..και πιθανον με κανα δανειο στο κεφαλι για το type rating.Ο κυβερνητης που βρηκα στο αεροδρομιο ειχε τελειωσει μια σχολη στην αμερικη η οποια σημερα εχει κλεισει δλδ δε τη ξερει ουτε η μανα της...ειναι κυβερνητης σε ελληνικη εταιρια παραλληλα εκπαιδευτης αλλα και εξεταστης στην υπα...τα κονομαει λεμε χαχα...λοιπον μου ειπε ποιος ο λογος να παω στο εξωτερικο αφου την ιδια δουλεια μπορω να τη κανω και στο σπιτι μου με μικροτερο κοστος εκτος μου λεει αν εχεις 150000να πας οξφορδη και παλι κανεις δε μπρει να σου εγκυηθει επαγγελματικη αποκατασταση !!ουτε ακομα και η οξφορδη...ειναι λογικο ολες οι εταιριες να σου μιλουν για επαγγελματικη αποκατασταση διοτι αυτο κρινει αν ειναι επιτυχημενες σχολες....μια σχολη τη κρινεις απο τα ατομα που αποφοιτησαν τι γνωσεις πηραν αλλα πολυ περισσοτερο αν προσληφθηκαν σε καποια εταιρια!!εννοειται οτι θα σου προσφερουν δολωμα την επαγγελματικη σου αποκατασταση και τελειωνοντας το πολυ πολυ να σε φερουν με επαφη με καμια εταιρια και αν...το θεμα ειναι τι θα κανεις μονος σου..αλλωστε σου ζητουν χρονο 3 ετη μετα την αποφοιτηση σου και σου υποσχονται οτι μαλλον θα τυχεις προσληψης μεσα σε αυτα τα 3 ετη.μπουρδες...κανεις atpl εκει που σηκωνει η τσεπη σου και το κυνηγας μεχρι τελικης πτωσεως συν αθηνα και χειρα κινει ε που θα παει θα προσληφθεις σιγουρα στην αρχη για μιρκοδουλειες μη περιμενεις τπτ τρελο οπως ειπε και ο καπτεν που ειχα τη συχητηση αργοτερα ομως θα μπεις στο συναφι και απο μια ελληνικη αερολεσχη μπορει να γνωριεις τον μελλοντικο σου κυβερνητη...ειτε τελειωσες εδω ειτε στη ζιμπαμουε!!Φοβαμαι ομως για τη δυσκολια του να τελειωσεις ευρωπη(*ή ελλαδα)-αμερικη μια σχολη....μου φαινεται πιο ευκολο να εχεις εξεταστη ελληνα παρα αμερικανο ή αγγλο !!το αλλο μειωνεκτημα της αμερικης εναντυ της ευρωπης ειναι το faa -jaa ανα πας αμερικα και ερθεις εδω για δουλεια η μετατροπη κοστιζει και σε χρονο και σε χρημα αλλα και σε διαβασμα των 14 μαθηματων που θα δωσεις στην υπα...αρα παλι απο την αρχη ισως διοτι το ground school για faa στην αμερικη ειναι κατωτερου κατα πολυ επιπεδου του jaa της ευρωπης.αν εχεις χρημα θα πας στην οξφορδη οχι για να σε προσλαβουν οι εταιριες πιο ευκολα απλα για να εχεις ενα καλυτερο θεωριτικο υποβαθρο σε πιθανο τεστ απο καποια εταιρια προκειμενου την προσληψη σου και το οποιο υποβαθρο θα σε βοηθησει υπερβολικα στο type rating σου!!αρα πρεπει να βρουμε μια σχολη που να κανει καλο ground school οξφορδη ειναι ιδανικη ομως εχει μεγαλο κοστος οχι επιδη ειναι καλη απλα επειδη θα κοπεις πολλες φορες και σε πολλα μαθηματα ground k flight οποτε θα σου παει πολυ παραπανω!!!ολες οι επιλογες εχουν το ιδιο ρισκο δυστυχως....το θεμα αμερικη αν θες να δουλεψεις ευρωπη ειναι δυσκολο χρονοβορο και τελικα δε θα εχεις καμια χρηματικη αποκλυση απο το να σπουδαζες ευρωπη ..τωρα αν θες να μεινεις αμερικα ναι τοτε ειναι πολυ καλη λυση.οποτε επιλεγεις ευρωπη αν θες να εργασθεις σε αυτη...παντως αν το θες τοσο πολυ και σε μια αερολεσχη αμα ξεκινησεις και σιγα σιγα παιρνεις ενα ενα τα διπλωματα και βαζεις λιγο λιγο τις ωρες καποια στιγμη λογω στοχου και επιθυμειας θα καταφερεις να γινεις και airliner διοτι το πεισμα η δυναμη η θεληση και το κυνηγι του ονειρου σου δε θα σε προδωσουν ποτε!!δεν υπαρχει δε μπορω παρα μονο δε θελω!!σε μια συνεντευξη απο εταιρια αν πουλησεις καλα τον εαυτο σου και δειξεις οτι εχεις πολυ καλες θεωρητικες γνωσεις θα μπεις....γτ παιζεις με ανθρωπινες ψυχες...το βισμα αμα ειναι ασχετο θα φαει πορτα!!επισης κατι αλλο στην ελλαδα οταν εξετασθεις απο την υπα θα κοπεις στα πτητικα αν εισαι επικινδυνος αν οως κανεις ενα λαθος απλα θα σου γινει παρατηρηση και θα περασεις γτ θα εισαι απο το ελληνικο συναφι...γνωριμιες πιθανον και ο εξεταστης σου να ειναι και εκπαιδευτης στη σχολη σου...αμερικα ομως φοβαμαι πως θα ειναι πιο αυστηρα γτ ειναι χαμηλο το κοστος και δε θα τους χαλαγε να στο ανεβασουν κανα 20αρικο παραπανω απο τα κοψιματα...αγγλια εχω ακουσει εχει πολυ δυσκολους εξεταστες και δυστροπους...θα σου αρεσε να παρεις τα μπογαλακια σου μετα απο 2 χρονια ενω θα εχεις χαλασει κανα 100000ευρω σιγουρα και να επιστρεψεις ελλαδιτσα χωρις ουτε ενα κομματι απο το χαρτι του atpl??εκτος αν εισαι ωνασης και α'ι'νστάιν μαζι.

Εν κατακλειδι βαση δινουμε στο ground school με λιγο τυχη αλλα και με πολυ καλο θεωριτικο υποβαθρο προχωραμε μπροστα και δε φοβομαστε κανεναν!!ουτε απο τη καραμητσος σχολη της ελλαδας ουτε της οξψορδης της αγγλιας(*αρε ωναση αμα δεν εστελνες εκεινα τα πληρωματα για εκπαιδευση τοτε ποιος στην ελλαδα θα ηξερε την οξφορδη ωεω)ουτε απο το ya men της αμερικα!!ελπιζω να εβαλα ενα λιθαρακι στη συζητηση μας!
 
Που να παω?

Γεια,
Σκοπευω να παω σε μια σχολη για να γινω πιλοτος στην πολιτικη αεροπορια.Τα εχω σχεδον ολα ετοιμα(μεντικαλ κτλπ)εκτος απο κατι πολυ σοβαρο..που να παω???Στην Αμερικη ειναι πιο φτηνα και ισως καλυτερη η πτητικη εκπαιδευση αλλα μετα θα πρεπει να μετατρεψω το πτυχιο σε jar.Οποτε παει 12 πες χοντρικα μηνες για 0-cpl/me/ir+6-7 μηνες για την θεωρια του jar και οτι αλλο χρειαζεται...οποτε παει λιγο πολυ???Η αλλη λυση ειναι η αγγλια..που τα κανεις ολα σε ενα χρονο αλλα ειναι πιο ακριβα η εκπαιδευση και οχι μονο...Τι προτεινεται???
:great:
 
Μπορω να κανω μια ερωτηση?Αν καποιος αποφασισει να παει στην Αμερικη θα πρεπει να διαβαζει κατα FAA σωστα?Οταν γυρισει η μετατροπη απο FAA σε JAA ειναι η εξεταση παλι αυτων των 14 μαθηματων που του βγηκαν τα ματια να διαβασει στην αλλη ηπειρο?Ιδια υλη η διαφορετικη?Εαν κανω λαθος σε αυτο που λεω σημαινει οτι αυτος που πηγε εκει τη θεωρια του ATPL(14 μαθηματα) την εχει περασει και συνεχιζει και απλα εξεταζεται σε καποια αλλα πραγματα για τη μετατροπη.thnks
 
Δεν θα κουραστώ να το λέω μέχρι να γίνει απολύτως κατανοητό από κάθε ενδιαφερόμενο:
Ξεκινάμε σε αερολέσχη στην Ελλάδα
Παίρνουμε το JAA Private Pilot Licence
Βάζουμε 100 ώρες σόλο
Πάμε σε μια σχολή στην Αμερική πολύ πολύ καλά διαβασμένοι
Κάνουμε validation το JAA PPL
Γράφουμε FAA Commercial, Ιnstrument, Multi engine ,Certified Flight Instructor, Certified Instrument instructor
Κάνουμε τις εκπαιδεύσεις μας και παίρνουμε τα πτυχία μας: Commercial Pilot, Instrument Rating, Single and Multi Engine Land, Flight instructor, Instrument and multi engine
Αν έχουμε την ατυχία να μη βρούμε δουλειά στην Αμερική,γυρίζουμε Ελλάδα ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Πάμε σε μια σχολή δηλ FTO δηλ FAS, Global, Egnatia, Didavia, Crean Eagle και κάνουμε το ATPL ground school
Διαβάζουμε δυνατά τα ερωτηματολόγια του Bristol data base με 24 ευρώ το μήνα
Δίνουμε τα 14 μαθήματα στην ΥΠΑ σε 6 εξετάσεις
Τελειώνουμε
Πετάμε 15 ώρες converion course σε ένα FTO
Πάμε πρακτική εξέταση και παίρνουμε το πολυπόθητο κλειδί του αεροπαραδείσου- εμένα μου λες- που λέγεται: Commercial Pilot Licence Single Pilot Single Engine Piston/ Intrument rating, Single Pilot Multi Engine Piston/Instrument Rating ATPL theory credit δηλ Frozen ATPL
Πάμε Ιταλία να κάνουμε φτηνά το Multi Crew Cooperation (MCC)
Και περιμέέέέέέένουμε καμμιά προσληψούλα, καμιά προωθησούλα από κανα γλυψιματάκι, κανα περισσευούμενο κοκαλάκι αφού απορροφηθούν όόόόόλοι οι απόστρατοι στις υπάρχουσες εταιρίες κλπ κλπ

Τα γραπτά του FAA Commercial, Instrument etc είναι γραπτά του FAA Commercial, Instrument etc. Αλλο τα γραπτά του JAA ATPL, άλλο τα γραπτά του FAA ATPL. Oι γνώσεις είναι η βάση για κάθε πτυχίο.
 
Φίλε 121.5 φαντάζομαι ότι έχεις προσωπική εμπειρία αφού τα ξέρεις τόσο καλά , για πες μας κιόλας με το ωραίο χιούμορ σου, σε ποιά κατηγορία είσαι απο τις παραπάνω που αναφέρεις, τα κατάφερες ??
 
Θα συμφωνισω,με το φιλο eco

Παιδια δεν υπαρχει συνταγη επιτυχιας,ευκολος δρομος δεν υπαρχει,σκληρη δουλεια,αφοσειωση και υπομονη ειναι οι μαγικες λεξεις για την επιτυχια,που αργα η γρηγορα θα ερθει...
 
Top