ΕΛΛΑΔΑ - ΑΜΕΡΙΚΗ-Η' ΑΓΓΛΙΑ???

  • Thread starter Thread starter Petros_Olympic
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Petros_Olympic

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/02/2008
Μηνύματα
26
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Κυριοι καλισπερα σας,

Ειμαι ενας φιλος των αεροπλανων κ γενικα της αεροποριας.

Απο μικρος ηθελα να γινω πιλοτος αλλα εξαιτιας οικονομικων προβληματων δεν καταφερα να ακολουθησω το ονειρο.

Στα 21 ενταχτηκα στην οικογενεια της Ολυμπιακης ως πληρωμα θαλαμου επιβατων.

Θελω την γνωμη σας αν και ειμαι 26 κατα ποσο αξιζει να ακολουθησω το ονειρο μου ,μιας που τα οικονομικα δεν ειναι πλεον προβλημα .

Εχω διαβασει στο φορουμ πολλα τοπικς με θεματα αεροπορικων σχολων.

Οποιος θελει να δωσει μια συμβουλι θα ηταν οτι καλυτερο

Φιλικα

Πετρος
 
Γεια σου φιλε Πετρο,

Μαζεψε οσο πιο πολλες πληροφοριες μπορεις αξιολογησε την καθε μια και αποφασισε αποκλειστικα με γνωμονα τι πραγματικα θες εσυ απο τον εαυτο σου,η ηλικια δεν ειναι προβλημα,εισαι μικρος ακομα αρκει να ξερεις τι θελεις!
Εγω να σου πω πως καλες σχολες υπαρχουν παντου...ξερω πως η Αγγλια παρεχει πολυ καλη θεωρητικη εκπαιδευση,δινει βαθος κ ξεσκονιζει οτιδηποτε αφορα τον χειριστη την αεροπορια και το αεροπλανο αλλα δεν δινει ιδιαιτερη βαση στην πτητικη(δινουν βαση στη θεωρια)αφου λογω μαθηματων JAR χρειαζεται να ξερεις αρκετα πραγματα για να ανταπεξελθεις.
Η Αμερικη παρεχει πολυ καλυτερη πτητικη εκπαιδευση λογω της οργανωμενης αεροποριας και εναεριου χωρου κ του απιστευτου σεβασμου στην γενικη αεροπορια...οσον αφορα τη θεωρητικη εκπαιδευση μαθαινεις ολα οσα πρεπει να ξερεις και πετας σε συνθηκες που δεν θα πεταξεις ποτε σαν μαθητης στην Ευρωπη.
Οι προσπαθειες που κανουν μερικες σχολες στην Ελλαδα ειναι καλες και φροντιζουν οσο μπορουν να δωσουν ολα οσα πρεπει στον υποψηφιο χειριστη αλλα υστερουν κατα πολυ απο Αμερικη-Αγγλια για τους λογους που ολοι ξερουμε κ δεν αφορουν αμεσα τις ιδιες.
Οι περισσοτεροι αποφοιτοι στην Αγγλια αλλα κ Ελλαδα επιλεγουν μετα τα JAR και αφου τελειωσουν την πτητικη εκπαιδευση με οχι πανω απο 250 ωρες να διεκδικησουν μια θεση στην ελευθερη αγορα εργασιας και να εργαστουν σε καποια εταιρια.
Οι περισσοτεροι αποφοιτοι στην Αμερικη γινονται εκπαιδευτες με εμπειρια πανω απο 800 ωρες συνολο σε μονοκινητηρια κ δικινητηρια και η' μπορουν να εργαστουν σε εταιρια στην Αμερικη η' να κανουν μετατροπη των πτυχιων τους σε JAR για να εργαστουν εκτος Αμερικης.
Τα υπερ κ τα κατα μπορεις να τα δεις κ στις δυο πλευρες...και αφου δεν εχεις οπως λες οικονομικο προβλημα κανε και μια ερευνα στις τιμες εκατερωθεν...οπως και να 'χει, η τελικη αποφαση ειναι δικη σου.

Ελπιζω να βοηθησα
Καλη τυχη σε οτι κανεις
 
Αμερική ασυζητητί.
Τελειώνεις FAA Commercial, Instrument, Multiengine.
Γυριζεις στην Ελλάδα,κάνεις μετατροπή σε JAR σε μια σχολή πχ Εγνατια, Global, FAS etc.
ΜCC στην ΟΑ ή στην Air Lingus.
Ετοιμος για πρόσληψη!...
Εξοικονόμηση 20-30.000$.
 
Ωραία, η μετατροπή όμως από FAA σε JAR πόσο καιρό διαρκεί και πόσο κοστίζει;; Το MCC δεν μπορείς να το κάνεις Αμερική;; Και αν το κάνεις χρεάζεται και σε αυτό μετατροπή όταν έρθουμε Ελλάδα;;
Ευχαριστώ προκαταβολικά :D
 
Μετατροπή απο FAA σε JAR γινεται εδω σε 15 μερες με 15 ωρες μονοκινητηριο και πρακτικη εν πτησει εξεταση σε δικινητηριο.Κοστος 10.000 ευρω.Το MCC ειναι JAR ιστορια, δεν υπαρχει στην FAA,μοιραια θα το κανεις στην Ελλαδα ή σε αλλη ευρωπαικη χωρα. Στην Αμερικη αν κανεις MCC σε σχολη που λειτουργει με JAR θα το πληρωσεις πολυ ακριβα. Πχ το C172 για την εκπαιδευση στο FAA CPL/IR εχει solo 100$/ωρα ενω για τα πτυχια JAR εχει 270$.Καταλαβαίνεις...Αυτη η υπερτιμoλογηση-ληστεια ειναι το νταβατζιλικι που πληρωνουν οι αμερικανικες σχολες στις βρετανικες (με τις οποιες εχουν συμβασεις συνεργασιας για να εχουν το δικαιωμα παραγωγης χειριστων με πτυχια JAR) το οποιο μετακυλιεται στους εκπαιδευομενους...
 
Παρακαλω πολυ φιλε scavanos να προσεχεις τι γραφεις και να γινεσαι σαφης.15 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ AΛΛΑ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ IR KAI ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΤΗΤΙΚΕΣ ΩΡΕς ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΤΑ JAR.ΓΙΑ ATPL ΚΑΘΕΣΑΙ και διαβαζεις κανονικοτατα τα 14 μαθηματα και πας και δινεις.Αν ρωτησεις σε σχολη θα σου πουν οτι θα το κανεις αυτο σε εξι μηνες.Εχω γνωρισει πολλους πιλοτους που οι περισσοτεροι δεν το καταφεραν σε λιγοτερο απο 8-12 μηνες και με διαβασμα ανω τον 5 ωρων ημερισιως.αν μπορεις να κλεινεις 10ωρο αλλα αποδοτικο διαβασμα ισως το παρεις σε 6-8 μηνες αλλα ειναι αρκετα επιπονο.επισης αν ειναι να τραβηξεις ολη αυτην την ταλαιπορια στα ταξιδια,στις μετακινησεις(στην αμερικη θα θες σιγουρα αυτοκινητο),ενοικια κτλ και στο τελος μετα απο ενα χρονο να ερθεις στην ελλαδα σχεδον τα ιδια λεφτα θα σου καταιβουνε.Πιστευω οτι η αμερικη αξιζει να παει καποιος μονο αν εχει βλεψεις για τουλαχιστον μια 5ετια,ωστε να βαλει εμπειρια,να βαλει μερικα χρηματα στην ακρη και μετα να παει για 6μηνες στην oxford(εκει ειναι ομως 6μηνες γιατι ειναι οργανωμενα τα πραματα οχι οπως εδω...)αν θελει να δουλεψει ευρωπη.Με λιγα λογια ομως μην λαμβανεις υποψη σου οτι διαβαζεις στο ιντερνετ,αν ενδιαφερεσαι σοβαρα δεν εχεις παρα να πας η να παρεις τηλεφωνο στη σποα.]\

φιλικα ρ
 
Φίλε pilot767, ευχαριστώ για την τοποθέτηση και το ξεκαθάρισμα που έκανες :great: :great:
 
Αξιότιμε κύριε pilot767.
1)Επειδή όπως πιθανόν γνωρίζετε-κι αν δεν γνωρίζετε καιρός είναι να το μάθετε-από την πρώτη ημέρα που γράφω εδώ μέσα δεν έχω κάνει σε κανέναν παρατηρήσεις για το ύφος, το ήθος και το περιεχόμενο των γραπτών του,
2)επειδή ποτέ δεν έχω κάνει και δεν πρόκειται να κάνω διάλογο με κανέναν -όχι από απαξία αλλά για λόγους αρχής,
3)επειδή βρίσκομαι σε πλήρη "αδυναμία" να υποδείξω σ έναν student pilot -όπως γράφετε στο προφίλ σας οτι είσθε- πώς θα καταθέσει εδώ μέσα κοσμίως και ευγενώς τις απόψεις του για την μετατροπή ενός πτυχίου FAA σε JAR,
γιαυτό σας καλώ
να μην μου απαντάτε ούτε εσείς ούτε κανείς άλλος σε προσωπική βάση. Δεν γνωριζόμαστε πολλώ δε μάλλον δεν συνδιαλεγόμαστε ούτε στα σπίτια μας ούτε στις καφετέριές μας. Αν δεν θέλετε, δεν ξέρετε και δεν μπορείτε να αντιπαρατεθείτε ευπρεπώς, υπάρχουν κανόνες και κώδικες που μπορείτε να αναζητήσετε μέσω των διαχειριστών ώστε να τους ακολουθήσετε. Θα σας χρειαστούν και σε βάθος χρόνου...

* Επί του ερωτήματος:Στο χρόνο της μετατροπής από FAA σε JAR δεν υπολόγισα (σωστά)καθόλου τα θεωρητικά. Θεωρώ ότι όταν έρχεται κάποιος από Αμερική και δίνει για μετατροπή είναι πολύ καλά διαβασμένος, έχει ήδη έρθει σε επαφή με σχολή εδώ και κάνει με distant learning τα θεωρητικά (όταν κάνει την εκπαίδευση του IR στην Αμερική), δίνει και περνάει με την πρώτη. Αν κάποιος θέλει να κάνει modular σε σχολή το ground school του ATPL και να δώσει 30 φορές στην ΥΠΑ για να το περάει, με συγχωρείτε, δεν μπορώ να υπολογίσω αυτόν τον χρόνο...

Ερρωσθε!
 
Αγαπητε φιλε scavanos
Διακρινω μια δυσκολια κατανοησης των γραφομενων μου απο μερους σου.Ειδες να γραφω καπου για το ηθος,υφος σου?Ομως για το περιεχομενο σου απτη στιγμη που ειναι λαθος η ασαφες οφειλω να το διορθωσω ευγενικα οπως και πιστευω οτι εκανα.αντιθετως εσυ με ειρωνευεσαι λεγοντας <<επειδή βρίσκομαι σε πλήρη "αδυναμία" να υποδείξω σ έναν student pilot -όπως γράφετε στο προφίλ σας οτι είσθε- πώς θα καταθέσει εδώ μέσα κοσμίως και ευγενώς τις απόψεις του για την μετατροπή ενός πτυχίου FAA σε JAR>>.Απο τη στιγμη που που αποφασιζεις να γραψεις σε thread με θεματα εκπαιδευσης τοτε ειναι υποχρεωση σου να γραφεις λεπτομεριακα και να μη θεωρεις τιποτα αυτονοητο καθως υπαρχουν και νεα μελη που ειναι λιγο εως πολυ confuse με τα πτυχια κτλ.Επιπλεον σχετικα με αυτο <<γιαυτό σας καλώ
να μην μου απαντάτε ούτε εσείς ούτε κανείς άλλος σε προσωπική βάση. Δεν γνωριζόμαστε πολλώ δε μάλλον δεν συνδιαλεγόμαστε ούτε στα σπίτια μας ούτε στις καφετέριές μας. Αν δεν θέλετε, δεν ξέρετε και δεν μπορείτε να αντιπαρατεθείτε ευπρεπώς, υπάρχουν κανόνες και κώδικες που μπορείτε να αναζητήσετε μέσω των διαχειριστών ώστε να τους ακολουθήσετε>>Πως τη καταλαβαινεις δηλαδη? οτι ανακριβεια και οτι παπαρια γραφεται να την αφηνουμε να αιωρειτε ετσι παραπληροφοροντας νεα ατομα που θελουν να ενημερωθουν γκρεμιζοντας ονειρα η κανοντας τα να φαινονται ακατορθωτα?Φυσικα και θα παρεμβαινω οπου βλεπω κατι λαθος και αυτη πιστευω ειναι και η αξια ενως forum.Επισης γραφεις <<Στο χρόνο της μετατροπής από FAA σε JAR δεν υπολόγισα (σωστά)καθόλου τα θεωρητικά. Θεωρώ ότι όταν έρχεται κάποιος από Αμερική και δίνει για μετατροπή είναι πολύ καλά διαβασμένος, έχει ήδη έρθει σε επαφή με σχολή εδώ και κάνει με distant learning τα θεωρητικά (όταν κάνει την εκπαίδευση του IR στην Αμερική), δίνει και περνάει με την πρώτη. Αν κάποιος θέλει να κάνει modular σε σχολή το ground school του ATPL και να δώσει 30 φορές στην ΥΠΑ για να το περάει, με συγχωρείτε, δεν μπορώ να υπολογίσω αυτόν τον χρόνο...>>,εχεις δικιο οταν κανεις το ir στην αμερικη δεν εχεις ηδη αρκετο διαβασμα μονο και μονο για το ir θα καθεσαι να διαβαζεις και τα 14 μαθηματα του atpl ja,εκτος και αν νομιζεις οτι οποιος σπουδαζει σε σχολη της αμερικης κανει διακοπες,διαβαζει οποτε του καπνισει κτλ.Σε πληροφορω επισης το ir course διαρκει μερικες ημερες,επομενως εσυ θεωρεις οτι σε λιγες μερες μπορεις να βγαλεις και 14 μαθηματα(14 τομοι στην ουσια,με χιλιαδες ερωτησεις ανα μαθημα) οταν integrated στην οξφορδη επιτυνχανεται σε κατι περισσοτερο απο 12 μηνες.
Αρκετα εγγραψα,αν επιμενεις ακομα οτι εκανα λαθος που σε διορθωσα και εχεις κατι να μου πεις σε παρακαλω καντο με πμ,το θεμα ειναι αλλο.
Συγνωμη για το off topic
 
Θα σου προτεινα oxford αν και αρκετα ακριβη. Σημερα είχαν παρουσιαση της σχολης εδω στο αεροδρόμιο τους και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Ειδικά αυτήν η συργασία με την netjet πολύ ενδιαφέρον καριέρα. Βέβαια κατά πόσο δύσκολο είναι να ενγκριθείς δεν ξέρω.
Δεν έχεις παρα να πας στο επόμενο open seminar day όπως το λένε για να δεις και μόνος σου νομίζω είναι 12 ιουλίου μπορείς να μπεις στο site να δεις
για σιγουριά και περισσοτερες πληροφορίες. Και επίσης ένα μέρος της εκπαίδευσης το κάνεις στην αμερική (20 βδομάδες). Άρα και αμερική και αγγλία. Αλλά όχι ελλάδα.
 
Top