Ellinair

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αν ισχύει, περίεργη κίνηση αν αναλογιστούμε το μόνο οικονομικό στοιχείο που υπάρχει για το KSO (πηγή)
An airport in Kastoria, northern Greece, cost more than £6 million to run but brought in less than £140,000 between 2005 and 2012.
Υποθέτω λοιπόν ότι στοιχίζει ετησίως περίπου 1Μ+ στο ελληνικό δημόσιο η Καστοριά με τον τζίρο να είναι βία στα 30Κ οπότε εύλογη η ερώτηση αν μόνο οι γούνες μπορούν να ρεφάρουν αυτά τα τραγικά νούμερα. Ακόμη και τα μισά του μισού του μισού να ειναι τα έξοδα, και τα διπλά του διπλού ο τζίρος, πάλι μιλάμε για χασούρα...
 
Συμφωνώ. Αυτό το αεροδρόμιο, αν εξαρτάται μόνο από domestic της Astra και της Skyexpress, δεν είναι παρά μια άγονη γραμμή. Αν όμως γίνει αυτό που γινόταν πριν 20 χρόνια, που έρχονταν σε εκατοντάδες τα ρώσικα λεωφορεία κάθε μέρα, τότε μπορεί να ενδιαφερθεί και ο Μουζενίδης και να στέλνει τσάρτερς απευθείας για Καστοριά, αντί για Θεσσαλονίκη. Και ίσως, τότε να γίνει κερδοφόρο. Και να μήν ξεχνάμε πως τα τσάρτερς στην Καστοριά δεν είναι άγνωστη λέξη, γιατί ακόμα και 15 χρόνια πριν, έρχονταν τα τουπόλεφ.
 
Απο τοτε βεβαια αντι να ερχονται οι Ρωσσοι στην Καστορια για γουνες, μεταφερθηκαν οι γουνες σε καθε γωνια της Χαλκιδικης και της Πιεριας..
 
1ον το λάθος (είτε του Parallaxi είτε του Θέματος που αναφέρεται ως πηγή) περί αεροδρομίου που έχει βγεί στο σφυρί, καθώς η KSO δεν περιλαμβάνεται στα αεροδρόμια προς πώληση

2ον ένας απλός προβληματισμός για επιχειρηματία που πουλάει ξενοδοχείο με τις τράπεζες κλειστές (Potidea Palace) ενώ εργαζόμενοι σε μπαρ της Καλιθέας Χαλκιδικής μιλούν για συνεργασίες του επιχειρηματία με μπαρ της περιοχής και ανταμοιβή του με προμήθεια ανά κεφάλι

Παράλογα πράγματα..
 
H 1 παρατήρηση σωστή
Για την 2η δεν έχω γνώση. Αλλά όλος ο κλάδος λειτουργεί με συνεργασίες...Referral fees αγγλιστί.
Αυτό που έχει σημασία είναι να ανοίξει σοβαρή κουβέντα για όσα Α/Δ δεν είναι στο πακέτο. Για μένα άμεσα και με ελάχιστη τιμή εκκίνησης το 1 ευρώ συν να εγγυηθεί ο παραχωρισιούχος οτι θα φέρνει το αεροπλάνο που έρχεται και τώρα. Ίσως, το ενδιαφέρον Μουζενίδη εάν είναι πραγματικό να ανοίξει την κουβέντα. Προς το παρόν το KSO είναι παράδειγμα κακής επένδυσης κονδυλίων ΕΕ http://www.kathimerini.gr/796359/articl ... 76000-eyrw
Σε κάθε περίπτωση ελπιδοφόρο να υπάρχουν προσπάθειες με στόχο την Ελλάδα σε αυτό τον κλάδο...
 
Κανένα πρόβλημα με τα referral fees... Αλλά σε σχέση με την ιδιοκτησία ξενοδοχείου είναι λίγο δευτερέυουσα ασχολία...
 
Δευτερεύουσα; Πλάκα κάνεις, απ΄τα νοικάρικα αυτοκίνητα, στα ταξί, στα σκάφη, στα μπαρ, στα εστιατόρια, στις βίζιτες and the list goes on... Πολλοί υπάλληλοι βγάζουν κι άλλο μισθό, ο ξενοδόχος βλάκας είναι να μη συμμετάσχει; Κι όλα μαύρα, πίσσα λέμε :twisted:

Για να επανέλθω εντός θέματος, απλά δεν βλέπω σε τι θα μπορούσε να αποσκοπεί η κίνηση του Μουζενίδη. Να πετάξει τον ανταγωνισμό εκτός και να γίνει και γουνοκράτορας; Νομίζω πάντως ότι θα γινόταν εύκολα η πώληση αφού είναι εκτός του πακέτου, αν και επειδή δεν υπάρχει προηγούμενο μπορεί ανετότατα να σκαλώσει καμιά 15ετία στη γραφειοκρατία ή στον Γουάλας, για πλάκα...
 
Μετά από την σχετική επισήμανση του μέλους OA701, ήρθε ο καιρός να αφιερώσουμε κάποιον επιπλέον χώρο στην εταιρία στο φόρουμ μας. Το παρών θέμα κλειδώθηκε.

Για όλες τις νέες δημοσιεύεις σχετικά με την Ellinair παρακαλώ να δημιουργηθούν επιπλέον θέματα όπως ήδη υπάρχουν σε άλλες κατηγορείς (π.χ. της Aegean Airlines).

Καλά μας ταξίδια, λοιπόν!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top