REGIONAL
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/03/2009
- Μηνύματα
- 66
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
H ανάπτυξη των αερομεταφορών έρχεται μετά την ανάπτυξη άλλων τομέων.(τουρισμός,επαγγελατικά ταξίδια , κοινωνική ,οικονομική ευημερία,υποδομές)
Όντως και συμφωνώ επειδή δεν στέκουν εμπορικά δεν υπάρχουν αερομεταφορές , όχι όμως λόγω έλλειψης πληθυσμού.
Η Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη καλύπτουν λίγο πιο πάνω από το 50% του συνολικού πλυθησμού της Ελλάδας και μαζί με τα νησιά που έχουν αεροδρόμιο είναι περίπου 6.000.000-6.500.000.
Μόνο η Πάτρα μαζί με Λάρισα, Βόλο αγγίζουν το 1εκατ.
Γιατί λοιπον όλοι αυτοί να μη δικαιούνται αεροπορικής συγκοινωνίας είτε εντός είτε εκτός;
5:45 από την καβάλα που έχει αεροπορικές συγκοινωνίες πιστεύω κερδοφόρες εμπορικά μόνο με 2 τρόπους γίνεται:
α) ή να έχει καταναλώσει κάποιος τουλάχιστον 2-3 ώρες στο αεροδρόμιο της Καβάλας χωρίς λόγο ή
β) Να έχει καθυστέρηση το αεροπλανο.
Μα καθυστερήσεις υπάρχουν παντού και στα τρένα και στα πλοία.Είναι παράδειγμα αυτο;
Τα χανια με την Athens έχουν από 10 και πάνω πτήσεις.
Στο εξωτερικό όσο και αν ψάξει ,κανείς δεν βρίσκει πόλη άνω των 100.000 κατοίκων που να μην εχει αεροπορική σύνδεση με την πρωτεύουσα ή άλλες πόλεις.
Επομένως αυτό που λείπει είναι η πολιτική αεροπορικής και γενικότερα συγκοινωνιακής ανάπτυξης και όχι οι αποστάσεις , το κόστος κλπ.
Για όσους αμφιβάλλουν εαν βρω το λινκ θα σας στείλω μια έρευνα ενός πολύ καλού καθηγητή στο ΤΕΙ Πατρών για τη βιωσιμότητα του αεροδρομίου του Αράξου την οποια οι φορείς της Πάτρας την πέταξαν στον κάλαθο των αχρήστων.
Επίσης η Πρέβεζα δεν έχει ούτε τρένο ούτε το καταπληκτικό οδικό δύκτιο και έχει μόνο 2 εβδομαδιαίες πτήσεις με την Αθήνα.
Γενικά Πελοπόνησος,Δυτική Ελλάδα,Ιόνια και Θεσσαλία δεν έχουν και τόσο καλές σχέσεις με το αεροπλάνο σαν μέσο.
Μακάρι η Κοζάνη με την καστορια να πάρουν τα πάνω τους τώρα με τη νέα εταιρια.
Όντως και συμφωνώ επειδή δεν στέκουν εμπορικά δεν υπάρχουν αερομεταφορές , όχι όμως λόγω έλλειψης πληθυσμού.
Η Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη καλύπτουν λίγο πιο πάνω από το 50% του συνολικού πλυθησμού της Ελλάδας και μαζί με τα νησιά που έχουν αεροδρόμιο είναι περίπου 6.000.000-6.500.000.
Μόνο η Πάτρα μαζί με Λάρισα, Βόλο αγγίζουν το 1εκατ.
Γιατί λοιπον όλοι αυτοί να μη δικαιούνται αεροπορικής συγκοινωνίας είτε εντός είτε εκτός;
5:45 από την καβάλα που έχει αεροπορικές συγκοινωνίες πιστεύω κερδοφόρες εμπορικά μόνο με 2 τρόπους γίνεται:
α) ή να έχει καταναλώσει κάποιος τουλάχιστον 2-3 ώρες στο αεροδρόμιο της Καβάλας χωρίς λόγο ή
β) Να έχει καθυστέρηση το αεροπλανο.
Μα καθυστερήσεις υπάρχουν παντού και στα τρένα και στα πλοία.Είναι παράδειγμα αυτο;
Τα χανια με την Athens έχουν από 10 και πάνω πτήσεις.
Στο εξωτερικό όσο και αν ψάξει ,κανείς δεν βρίσκει πόλη άνω των 100.000 κατοίκων που να μην εχει αεροπορική σύνδεση με την πρωτεύουσα ή άλλες πόλεις.
Επομένως αυτό που λείπει είναι η πολιτική αεροπορικής και γενικότερα συγκοινωνιακής ανάπτυξης και όχι οι αποστάσεις , το κόστος κλπ.
Για όσους αμφιβάλλουν εαν βρω το λινκ θα σας στείλω μια έρευνα ενός πολύ καλού καθηγητή στο ΤΕΙ Πατρών για τη βιωσιμότητα του αεροδρομίου του Αράξου την οποια οι φορείς της Πάτρας την πέταξαν στον κάλαθο των αχρήστων.
Επίσης η Πρέβεζα δεν έχει ούτε τρένο ούτε το καταπληκτικό οδικό δύκτιο και έχει μόνο 2 εβδομαδιαίες πτήσεις με την Αθήνα.
Γενικά Πελοπόνησος,Δυτική Ελλάδα,Ιόνια και Θεσσαλία δεν έχουν και τόσο καλές σχέσεις με το αεροπλάνο σαν μέσο.
Μακάρι η Κοζάνη με την καστορια να πάρουν τα πάνω τους τώρα με τη νέα εταιρια.