Εμπειρία από απόφοιτους σχολής εξωτερικού

  • Thread starter Thread starter Sierra Tango 89
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Sierra Tango 89

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
13/12/2013
Μηνύματα
5
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καλησπέρα,

Είμαι 24 ετών και νέος στο forum. Τους τελευταίους μήνες κάνω εκτεταμένη αναζήτηση σχολής στην προσπάθεια μου να εκπληρώσω το όνειρο μου να γίνω πιλότος πολιτικής αεροπορίας. Αρχικά συγχαρητήρια για το forum σας, με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην μέχρι τώρα αναζήτηση μου.

Εγώ σε αντίθεση με άλλα καινούρια μέλη δεν θα σας ρωτήσω που να πάω και τι να κάνω καθώς η συγκεκριμένη ερώτηση έχει απαντηθεί επανειλημμένως από εσάς. Αυτό που θέλω είναι αν κάποιος από εσάς που διαβάζει το post αυτό έχει εκπαιδευτεί ή εκπαιδεύεται τώρα σε κάποια σχολή του εξωτερικού, ιδανικά πάνω σε ATPL Integrated, είτε στην Ευρώπη είτε στην Αμερική, να απαντήσει υπεύθυνα και να αναλύσει λίγο τα παράπλευρα κόστη της εκπαίδευσης. Δηλαδή πέρα από το πακέτο που προσφέρει η σχολή, τι έξοδα έχει σε διαμονή, διατροφή, βίζες μετακινήσεις κλπ. Επίσης τι άποψη έχει για το περιβάλλον, τους εκπαιδευτές τα άτομα που συνάντησε κλπ.

Θα παρακαλούσα όποιος μπει στον κόπο να γράψει, να γράψει βάσει της εμπειρίας που είχε ή έχει και όχι να πει ότι έχει ακούσει από φίλους γνωστούς κλπ. Επίσης, επειδή έχω καταλάβει ότι οι απόψεις διαφέρουν αισθητά μεταξύ των μελών σε ότι αφορά την εκπαίδευση, θα παρακαλούσα να μην λάβω απαντήσεις- προτάσεις για άλλου είδους εκπαίδευση. Η άποψη μου είναι ήδη σχηματισμένη με την συμβολή και του δικού σας forum και έχω επιλέξει την κατεύθυνση του ATPL Integrated με ότι αυτό συνεπάγεται.
 
Δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο στην παγκόσμια αγορά της αεροπορικής εκπαίδευσης από τη σχολή της KLM. Mε 175.000 ευρώ, κάνεις Integrated MPL και Α320. Αποψη και πρότασή μου: Μη ψάχνεις τίποτε αλλού και τίποτε πιο φτηνό κλπ. Το φτηνό το κρέας τον τρώνε οι σκύλοι, λένε στο χωριό μου. Αψογη εκπαίδευση Amsterdam και Phoenix AZ, εκπαιδευτές, μέσα διδασκαλίας, συμμαθητές, αεροπλάνα, περιβάλλον κλπ, απίθανα πράγματα. Λυπάμαι που δεν μου επιτρέπει φίλος μου που τέλειωσε εκεί να σε φέρω σε επαφή μαζί του για να στα πει πιο αναλυτικά.
 
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το mpl πόσο μάλλον σ αυτήν την τιμή... Ρίξτε και μια ματιά στα παρακάτω, τροφή για σκέψη.. http://www.pprune.org/interviews-jobs-s ... cence.html
 
Αγαπητε C421, αυτο που δε μπορω να καταλαβω ειναι πως σε προηγουμενες συζητησεις προτεινες το απολυτα φθηνοτερο! Τωρα πας στο απολυτα ακριβοτερο! Για ποιο λογο?
 
Kούλη, όπως βλέπεις ο φίλος μας δεν ρωτάει πώς θα κάνει φτηνή εκπαίδευση αλλά πού και πώς θα κάνει ποιοτική εκπαίδευση αποφεύγοντας παγίδες, κρυφά κόστη, άγνωστες επιβαρύνσεις κλπ κλπ δηλ δεν θέλει να μπλέξει με προβληματική σχολή. Εγώ δεν γνωρίζω καμμιά μη-προβληματική σχολή. Αλλη σχολή σε καθυστερεί, άλλη σχολή σου χρεώνει προσαύξηση καυσίμων, άλλη σχολή έχει περίεργους εκπαιδευτές, άλλη σχολή "στήνει" κοψίματα στις πτητικές εξετάσεις για να κάνεις πρόσθετη εκπαίδευση κλπ κλπ δηλ κάθε σχολή θα έχει το ψιλοκουσούρι της. Ε, του προτείνω κι εγω την καλύτερη σχολή του κόσμου και τον απαλλάσσω από οποιαδήποτε έκπληξη. Εγώ πχ ξέρω πως να κάνω φτηνή την εκπαίδευσή μου και σε ποια φτηνή μεν αλλά προβληματική σχολή να πάω γιατί δεν έχω τα απαιτούμενα φράγκα... Οταν κάποιος όμως μου ζητάει τη γνώμη μου και δεν φαίνεται από τα γραφόμενά του οτι έχει θέμα χρημάτων αλλά ψάχνει για καλή σχολή, του λέω τη γνώμη μου. Κάνω καλά?
 
Ο Sierra Tango89 δεν ρώτησε ποια Σχολή να επιλέξει. Εν πάση περιπτώσει με δεδομένα τα σχόλιά σας, η σωστότερη τοποθέτηση είναι αυτή του Evangelos
Όσον αφορά αυτά που αναφέρει ο C421 αυτά ισχύουν μόνο στις γυρολογο- φαστφουντάδικες Σχολές που μέχρι πρότινος ο ίδιος συνιστούσε εντός /εκτός Ελλάδας με αφενός επισφαλές και θλιβερό επίπεδο σπουδών και απρόβλεπτο πραγματικό απολογιστικό κόστος και αφετέρου με επισφαλέστερη επαγγελματική αποκατάσταση.
Οι σοβαρές και αναγνωρισμένες Σχολές είναι σαφείς ως προς το κόστος σπουδών τόσο για το πρόγραμμα Modular όσο και για το πρόγραμμα Integrated με ο, τι αυτό συνεπάγεται για το σπουδαστή και το μέλλον του.
 
Αγαπητέ φίλε ΑΟΑ δεν διαφωνώ σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τις καλές σχολές σε ότι αφορά το συγκεκριμένο κόστος για τα προγράμματα
INTEGRATED και MODULAR.Μην ξεχνάς όμως ότι κι οι επώνυμες σχολές αν και είναι όντως σαφείς αναφορικά με το κόστος δεν αποκλείεται σε κάποια στιγμή της εκπαίδευσης να κρίνουν για τους δικούς τους λόγους ότι κάποιος σπουδαστής δεν <<τραβάει>>, όπως λέμε στην απλή γλώσσα και να αυξήσουν το χρόνο εκπαίδευσης ή να σε κόψουν στο skill test για να μην έχεις το δικαίωμα να συμμετέχεις στο holding pool των αποφοίτων INTEGRATED για πρόσληψη σε εταιρία,όπως υποστηρίζει μια συγκεκριμένη μεγάλη κι επώνυμη σχολή στη Μ.Βρεττανία,διαφημίζοντας παράλληλα και την ποιότητα του αντίστοιχου MODULAR προγράμματός της.Αλλά αν κάποιος σπουδαστής δεν πληροί τα standards σε ότι αφορά τις απαιτήσεις της εν λόγω σχολής όπως είναι για παράδειγμα το first-time pass rate και για το CPL όσο και για το IR τότε όχι μόνο προσαυξάνεται το κόστος εκπαίδευσης αλλά παράλληλα μειώνεται και η πιθανότητα πρόσληψης από τις εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεται και μάλιστα αυτό που γράφω το παραδέχονται και οι ίδιοι.Το γράφουν άλλωστε και στο site.Tίποτα δεν είναι εξασφαλισμένο και τίποτα σίγουρο.Kαι μιλώντας πάντα με στοιχεία πρόκειται για τη CTC.Αν διαβάσει κάποιος με προσοχή ορισμένα σημεία της ιστοσελίδας θα παρατηρήσει το συγκεκριμένο σημείο στο οποίο αναφέρομαι.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 8)
 
Φίλε airboy συμφωνώ μερικώς με όσα καταθέτεις περί ενδεχόμενων σκοπιμοτήτων των εταιριών αλλά στο ζήτημα Σχολές-σπουδές, είναι άλλο πράγμα τα κρυφά κόστη και είναι άλλο πράγμα όταν κάποιος σπουδαστής δεν «τραβάει» όπως λες και χρειάζεται περαιτέρω αύξηση χρόνου εκπαίδευσης.
Δεν σημαίνει ότι όποιος επιθυμεί να γίνει πιλότος πληροί οπωσδήποτε και το αντίστοιχο επίπεδο των standards μάθησης /εκπαίδευσης, καθότι υπάρχουν κι αυτοί που δεν «τραβάνε ούτε με σφαίρες» είτε ακολουθώντας σπουδές modular είτε πολλώ μάλλον σπουδές integrated και, έστω αν καταφέρουν να πάρουν πτυχίο από κάποια φαστφουντάδικη Σχολή, το γνωστικό τους επίπεδo θα διαπιστωθεί παρακάτω, όπως έχει αποδειχτεί πολλάκις σε αρκετούς διαγωνισμούς προσλήψεων low timers
 
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όπως είπε και κάποιος πιο πάνω δεν ζητάω να μου προτείνετε σχολή, ζητάω να μάθω από πρώτο χέρι τι παίζει με όλες αυτές τις σχολές όταν πας εκεί. Τι κόστη θα προκύψουν πόσο ακριβή είναι η ζωή εκεί κλπ. Προφανώς και δεν μου περισσεύουν λεφτά αλλά προκειμένου να κάνω αυτό που θέλω και να το κάνω καλά βάζω στην άκρη την τιμή.



C421":2xiwaf0r said:
Δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο στην παγκόσμια αγορά της αεροπορικής εκπαίδευσης από τη σχολή της KLM. Mε 175.000 ευρώ, κάνεις Integrated MPL και Α320. Αποψη και πρότασή μου: Μη ψάχνεις τίποτε αλλού και τίποτε πιο φτηνό κλπ. Το φτηνό το κρέας τον τρώνε οι σκύλοι, λένε στο χωριό μου. Αψογη εκπαίδευση Amsterdam και Phoenix AZ, εκπαιδευτές, μέσα διδασκαλίας, συμμαθητές, αεροπλάνα, περιβάλλον κλπ, απίθανα πράγματα. Λυπάμαι που δεν μου επιτρέπει φίλος μου που τέλειωσε εκεί να σε φέρω σε επαφή μαζί του για να στα πει πιο αναλυτικά.


Η αλήθεια είναι ότι η ακαδημία της KLM είναι και αυτή που με τράβηξε περισσότερο. Έχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους για να μάθω τι χρειάζεται και απ'ότι μου είπαν μπορείς να γλυτώσεις και κάποια λεφτά από την εκπαίδευση μέσω δανεισμού. Βέβαια αν κατάλαβα καλά μου απάντησαν για το ATPL και όχι για το MPL.

Ουσιαστικά αυτό ψάχνω. Κάποιον σαν τον φίλο σου που έχει περάσει από μια τέτοια σχολή να μου πει λεπτομέρειες. Μακάρι να τον βρω αυτόν τον κάποιο. Όπως και να 'χει ευχαριστώ για την απάντηση.
 
Disregard στο σχολιο περι KLM, εκτός αν είσαι Ολλανδός, εκτός αν θέλεις να πετάς μόνο airliners (πραγμα που δεν θα στο συνιστούσα, καθώς δεν είναι όλοι για long hauls και ίσως κάποια στιγμή θελήσεις να γίνεις TRI/TRE, instructor) - με MPL δεν θα μπορέσεις να κάνεις τίποτα. Η KLM εκπαιδεύει στα Ολλανδικά και όποιος σου πεί το αντίθετο, απλώς δεν έχει πατήσει το πόδι του Ολλανδία. Εγώ μετά απο 6 χρόνια οικονομίας (στα 28 μου είμαι) και εργασίας στο εξωτερικό, πήρα το PPL μου απο flight club, κάνω το ATPL μου στη BCFT (UK) στο Bournemouth και θα συνεχίσω το CPL IR/ME στη CTC η οποία είναι top class στην Ευρώπη, περίπου στα χρήματα που δίνει καποιος στη Jetstream. H CTC πετάει DA20/40/42 έχει FFS A320 για MCC/JOC και σε βάζει στο holding pool για British Airways. Ειναι γυρω στα 800 ατομα αυτη τη στιγμή αλλα υπάρχουν πολλές παραγγελίες αεροσκαφών και πολλοί γίνονται promoted και πάνε αριστερά.. Αν θές ακουσε τη συμβουλή μου και πάρε PPL απο τη φθηνότερη σχολή, βάλε τις πιο φθήνες 100 ώρες σε κανένα C150 ή ATL, Robin και πήγαινε κάνε modular ATPLs και CPL/IR/ME μόνο σε top class σχολή. Βλέπε: Oxford, CTC, FTE Jerez. Θα σου βγεί στα 60,000 ευρώ και θα έχεις και άλλα 28,000 στην άκρη να πας για τον τυπο 737 με ryanair. Θα κανεις line training στο Bergamo, θα βρεις μια Ιταλιδα, θα κανεις παιδια, και θα είσαι ένας ωραίος οικογενειάρχης πιλότος :lol:
 
Top