Embraer E-jets

  • Thread starter Thread starter Fxxxr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Fxxxr

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/12/2008
Μηνύματα
92
Likes
14
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καλημέρα σε όλους,
καιρό τώρα έχω κάποιες απορίες σχετικά με τα e-jets και ρωτώ μήπως κάποιος ξέρει.

1) ξέρει κανένας γιατί όλα αλλά ειδικά το 190 πουλάνε σαν ζεστό ψωμί όταν αντίστοιχα τα Β737-600 & Α318 έχουν μαζί λιγότερες παραγγελίες από τα παραδομένα Ε-190 (69 και 100 πώλησης αντίστοιχα όταν έχουν παραδοθεί 234 Ε190). Θα φανταζόμουν ότι θέματα ομοιότητας στόλου, και ότι συνεπάγεται αυτό, θα επέβαλαν την αγορά Boeing ή Airbus. Τι κάνει τόσο καλύτερα τα Embraer? Φήμες λένε ότι έχουν (λίγο) μικρότερο κόστος αγοράς αλλά αυτό από μόνο του δεν δικαιολογεί την επιτυχία τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
2) έχει κανένας πετάξει μαζί τους? (προσοχή μιλάμε για τα Ε-170/175/190/195 όχι τα erj-135/140/145). Πως είναι σε σύγκριση με τα παραδοσιακά Airbus/Boeing?

3) Πετάει κάποια εταιρία κάτι τέτοιο για Αθηνά? κάπου διάβασα οτι έτσι κάνει το ΑΤΗ-GVA η Flybaboo, Ισχύει?

(γνωρίζω οτι υπάρχει ένα παρόμοιο θέμα θέμα από το 2005 αλλά λόγο παλαιότητας. greeklish κτλ είπα να δημιουργήσω νεο. Αν υπάρχει πρόβλημα παρακαλώ τους mods να το μετακινήσουν)
 
φίλε μου καλημέρα, εγώ το μόνο που έχω να σου πώ είναι ότι εχω δει απο κοντά το Ε-190 της FLY BABOO στο Ηράκλειο οπού δουλέυω. Τώρα το καλοκαίρι κάνει κάποια δρομολόγια,GVA & ZRH -HER, το αεροσκάφος είναι ολοκαίνουργιο μυρίζει καινουργίλα που λένε, και πολύ μοντέρνο, επισης έχω δεί και ένα Ε-190 της Israir. μακαρι να δούμε στο μέλλον την Athens Airways να πάρει τέτοιο Α/Φ.
 
Πριν 3 χρόνια είχα πετάξει με Finnair από Helsinki-Oulu, με Ε190. H Εντύπωση που είχα ήταν εξαιρετική, ίσως λόγο εταιρίας, seat pitch, και width, αλλά σε κάθε περίπτωση έιχα πολυ χώρο, ακόμα και για σταυροπόδι;) Εσωτερικά ήταν αρκετά φουτουριστικό, neon lights. Ωραία εμπειρία, φαντάζομαι ομως οτι δεν ειναι αυτός ο λόγος που το προτιμούν οι εταιρίες, κάποιος με περισσότερη πείρα θα μπορούσε να πεί για το οικονομικό της υπόθεσης. Το αν τα δούμε Ελλάδα η όχι δεν ξέρω. Σίγουρα τα 320 της Αιγαίου είναι λίγο υπερβολικά για κάποιους μικρότερους προορισμούς, ειδικά το χειμώνα. Και ανάλογα ανταγωνισμού, θα δείξει αν η αθενς προχωρήσει σε κάτι μεγαλύτερο. γιατι προς το παρών δεν γεμίζει τα 49θέσια. Αν ξεκινήσει πτήσεις εξωτερικο, ίσως τα δούμε. αλλά μέχρι τότε, οτι μας φέρουν οι ξένοι...
Cheers
 
Η επιλογή του E190 από την KLM, οπώς ανακοίνωσε ήταν καθαρά για λόγους επιδώσεων. Τα Ε190 θα αντικαταστήσουν μέχρι τον ερχόμενο Απρίλιο τα Fo50. H KLM έχει παραγγείλει συνολικά 17 Ε190
 
Για λόγους πληρότητας και μόνο να πω ότι η KLM δεν αντικαθιστά τα F50 με τα Ε190. Τα Ε190 θα πάρουν το πτητικό έργο των Fο70 και αυτά με την σειρά τους αυτό των Fο50. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο (η αποχώρηση των Fο50), αλλά το ποιος τύπος αντικαθιστά ποιον έχει τη σημασία του.
Παράλληλα να πω και ένα ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν στην ερώτηση μου.
:thx:
 
Δεν νομίζω να ισχύει αυτο για τα Fo70. Από τα Fo50 θα μείνουν 3 μέχρι τον Δεκέβριο 2009, τα οποία θα φύγουν το πολύ μέχρι τον Απρίλιο του 2010. Ο στόλος των Fo70 αυξήθηκε σε 25 τον περασμένο χρόνο. Επίσεις εκτὀς από τα Fo50 φεύγει και το σύνολο του στόλου των γερασμένων πλέον Fo100. Θα παραμείνουν ίσως 3-4 α/φοι ως reserves. Τα Fo70 θα παραμείνουν ως η ραχοκοκκαλία του στολου της KLM Cittyhopper.
 
Πέρα απ' όλα αυτά το Ε190 σε σχέση με ένα Β737-600 ή Α318 έχει μικρότερο βάρος, ένω έχουν την ίδια περίπου μεταφορική ικανότητα. Άρα πληρώνει και χαμηλότερα τέλη προσγείωσης. Οπότε για μια εταιρεία αυτό σημαίνει και χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.
 
AirNewZealand είχα σχετική συζήτηση με ένα μηχανικό: η εκτίμηση του ήταν ότι η AIRBUS θα "τελειώσει" το 318 σε μερικά χρόνια, αφήνοντας ακόμα μεγαλύτερο κενό μεταξύ αυτού κ των ΑΤR, ότι πρέπει δλδ για την Embraer..
 
Top