Emergency landing at LGRP DK748 (OY-VKE)

  • Thread starter Thread starter solro
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
586
Likes
109
Σήμερα το μεσημέρι το OY-VKE αναχώρησε για TRD (Trodheim) με κωδικό DK/VKG748. Λίγο μετά την απογείωση υπήρξε πρόβλημα στα υδραυλικά οπότε πραγματοποιήθηκε αναγκαστική προσγείωση.
Εντελώς τυχαία βρεθήκαμε εκεί οπότε υπήρξε πλήρης φωτογραφική κάλυψη.

Προσέγγιση με τις πόρτες ανοιχτές.
Επιβράδυνση με reverse μόνο στο δεξιό κινητήρα κάποια από τα spoiler ανοιχτά και ίχνη καπνού από το δεξιο τροχό που αργότερα φάνηκαν πιο καθαρά. Μόνο για flaps δεν μπορώ να πώ.
Μετά ακινητοποιήθηκε στο σημείο που βλέπετε με ανοικτά τα anti-collision lights για 10 λεπτά και με σβηστά για άλλα 10 λεπτά οπότε και προσαρτήθηκε η tow-barγια τη ρυμούλκηση στην πίστα.
Tέλος το παρκάραν και μετά από 20 περίπου λεπτά αποβιβάστηκαν κανονικά οι επιβάτες με ασφάλεια παντά υπο τη στενή επιτήρηση πυροσβεστικών οχημάτων.

Θερμή παράκληση στους μηχανικούς του forum να εξηγήσουν τι είναι οι 2 πόρτες που φαίνεται ότι ανοίγουν εγκάρσια.

Η περιπέτεια κράτησε περίπου μισή ώρα στον άερα και μια ώρα στο έδαφος.
Βέβαια σύμφωνα με το άρθρο της Ροδιακής

Κανείς από τους επιβάτες δεν κατάλαβε το παραμικρό, από όλη αυτή τη διαδικασία.

Mόλις 12 ώρες μετά το συμβάν το OY-VKE αναχώρησε πάλι με επιβάτες εκτελώντας την πτήση DK348 για KSD. Μάλλον δεν ήταν τόσο σοβαρή η βλαβή...
 
Αν έγινε μετά την απογείωση μάλλον κάποιο πρόβλημα είχε με το Green Hydraulic ή με το σύστημα προσγείωσης. Οι πόρτες που βλέπεις ανοιχτές είναι για το σύστημα προσγείωσης και μένουν ανοιχτές όταν χρειάζεται να κάνεις Gravity Gear Extension ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα υδραυλικά. Αν δεν άνοιξε η αριστερή engine reverse μάλλον κάποιο πρόβλημα με το Green Hydraulic είχαν που είναι για landing gear, No 1 engine reverse, normal braking, spoilers 1,5. Αν είχανε πρόβλημα με το Green Hydraulic, είχανε χάσει επίσης το Normal Braking και ήταν σε Alternate Braking από το Yellow System. Τα πρώτα Α320 family χρησιμοποιούν το Green Hydraulic για το steering wheel αλλά μετά απο κάποια χρόνια το βάλανε στο Yellow system. Σε αυτά που χρησιμοποιούν το Green Hydraulic για το steering μετά απο gravity gear extension χάνεις και το steering. Έτσι γι'αυτό μάλλον ζητήσανε towing.
 
Αν εννοεις τις δυο μικρες ''πορτες'' που ειναι καθετα απο τις landing gear doors ειναι access panels. Στο δεξι υπαρχει το bay του yellow system μαζι με την δεξαμενη και την αντλια και στο αριστερο το αντιστοιχο του blue. Επισης υπαρχουν και levers για το manual up-down των landing gear doors.
 
Top