Emergency σε Dash8 των ΟΑ.

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
7.058
Likes
4.082
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Την επομένη των εκλογών (17/9) το SX-BIR έκανε το τρενάκι Ρόδος-Κάρπαθος- Κάσος-Σητεία και τούμπαλιν. Στο σκέλος Σητεία-Κάσος και συγκεκριμένα στην τελική της Κάσου, οι ρόδες δεν κατέβαιναν. Τελικά οι πιλότοι τις κατέβασαν manualy.
Δεν ξέρω αν σχετίζεται το περιστατικό με τον λόγο της ανάκλησης των Q400 (αν και δεν νομίζω), αλλά η πικρή αλήθεια είναι ότι τα Dash και τα ATR των ΟΑ χρήζουν (για πολλούς λόγους και κυρίως παλαιότητας) άμεσης αλλαγής-αντικατάστασης.
 
Eπειδη "δεν κατεβηκαν" οι ροδες?????
Για ονομα.....
 
Αντε παλι με την αντικατασταση των ATR/DASH. Γιατι λεγεται αυτο εδω περα συνεχεια? Τα ATR που γνωριζω τουλαχιστον ειναι ουτε 20ετιας και ειναι απο τα πιο αξιοπιστα αεροσκαφη (η καλυτερη επιλογη που ειχε κανει η Aviation να τονισουμε γιατι παλια ηταν σχεδον μια διαφορετικη εταιρια απο την Olympic Airways) και με συνδιασμο την αρτια τεχνηκη υποστηριξη δεν νομιζω να τιθεται θεμα αντικαταστασης τουλαχιστον για τα επομενα 5-8 χρονια. Σορυ για το offtopic
 
Ναι αλλα με τα Dasakia υπαρχει σοβαρο προβλημα με το landing gear για αυτο ειναι ολα καθηλωμενα.....μαλλον εχουν κανει τους κυκλους τους. Τωρα ακομη και τα ATR εχουν κλεισει σαν επενδυση απλα ο συνδυασμος οικονομιας και χωρητικοτητας τα κανει ακαταμαχητα στην Ελλαδα για τις εδω συνθηκες.
Προταση .....να τα πουλησουν ολα και να παρουν Embraer και οικονομια και ποιοτητα και αξιοπιστια.
 
CONFIG2":16r8xvhn said:
Eπειδη "δεν κατεβηκαν" οι ροδες?????
Για ονομα.....
Αν σε μια πρόταση 3 προτάσεων διαβάζουμε τη μία, τότε καταλήγουμε σε λάθος συμπεράσματα.
GP707":16r8xvhn said:
τα Dash και τα ATR των ΟΑ χρήζουν (για πολλούς λόγους και κυρίως παλαιότητας) άμεσης αλλαγής-αντικατάστασης.
Επ΄ευκαιρία του συμβάντος (και όχι εξ΄αιτίας του), ανέφερα και το παραπάνω.
Τα ATR και τα Dash είναι 14-17 χρονών (εκτός από το SX-BIL που είναι 12) και ειδικά τα Dash δεν ήταν και στην καλύτερη κατάσταση όταν παραλήφθηκαν μεταχειρισμένα, απο την ΟΑ. Ακόμα και το εσωτερικό τους δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Η παρατήρηση του Skyhawk "δεν είναι ούτε 20ετίας" και "δεν χρειάζονται αντικατάσταση για τα επόμενα 8 χρόνια" είναι υποκειμενική. Δεν νομίζω ότι η φυσιολογική ωρα απόσυρσης ενός αεροσκάφους είναι όταν πλησιάζει τα 30 χρόνια υπηρεσίας. Εκτός αν μιλάμε καθαρά για τα ελληνικά δεδομένα και όχι για το μέσο όρο ηλικίας των αεροπλάνων των κρατικών αερομεταφορέων παγκοσμίως.
Η παραπάνω αναφορά μου περί αντικατάστασης συμβαδίζει και με τη γνώμη αρκετών πιλότων των 2 αυτών τύπων. Απλά ξέρουν και οι ίδιοι (όπως και όλοι μας) ότι με την παρούσα κατάσταση δεν τίθεται θέμα νέων αεροσκαφών. Σαφώς και όλα τα πληρώματα θα ήθελαν να πετάνε σε καινούρια αεροπλάνα. Για τις ΟΑ όμως αυτό είναι ανέφικτο εδώ και πολλά χρόνια και θα συνεχίσει να είναι για πολυ καιρό ακόμα.
Μην ξεχνάμε ότι απέσυρε τα 737-200 και τα 727 μετά από σχεδόν 30 χρόνια υπηρεσίας... Δυστυχώς δεν υπάρχει η πολυτέλεια για αλλαγή αεροσκαφών, εξού και οι (καταστροφικές οικονομικά) λύσεις τύπου HOLA.
DIMITRISMILANO":16r8xvhn said:
Ναι αλλα με τα Dasakia υπαρχει σοβαρο προβλημα με το landing gear για αυτο ειναι ολα καθηλωμενα.....μαλλον εχουν κανει τους κυκλους τους. .
Αυτό δεν είναι σωστό μιας και το πρόβλημα ήταν (απ' όσο ξέρω) στο στόλο των Q400 και η ανάκληση αφορύσε αυτά που έχουν ξεπεράσει τους 10.000 κύκλους και όχι γενικά σε όλα τα Dash.
 
GP707 δεν μιλαμε καθολου για Ελληνικα δεδομενα. Τσεκαρε την American Eagle, Air France(brit air μου φενεται κλπ κλπ) οσα -300 series υπαρχουν η ειναι πιο παλια ακομα και απο της ΟΑ η το ιδιο περιπου. Αυτο που λεω εν ειναι καθολου υποκειμενικο η ΟΑ ποτε δεν θετει σε κινδυνο το επιβατικο κοινο σε καμια περιπτωση και ουτε αυτο ειναι υποκειμενικο. Διαφορετικα θα τα ειχαν αντικαταστησει. Τωρα για αλλους που λενε ERj και τα σχετικα δεν νομιζω να ειναι γνωστες του ελληνικου εσωτερικου operation. To ERJ δεν προκειται ποτε να βγαλει τα λεφτα του απο Μυτηληνη-Θεσσαλονικη (και μην μου πει κανεις οτι ειναι χρηματοδοτουμενες απο το κρατος αυτες οι γραμμες. Μια εταιρια θελει να εχει κερδος ουτως η αλλως)

Τωρα για αυτο με το θεμα ανανεωσης στολου (και οχι αμεσης αντικαταστασης λοφω ασφαλειας) ειναι αλλο. Η ΟΑ (συμφωνα με την αποψη μου και αυτο ειναι υποκειμενικο) θα επρεπε να ειχε αντικαστασει πολλα αεροσκαφη εδω απο της αρχες του 1990!
 
Η κατάστασή τους όμως ορίζεται και από τους κύκλους που έχουν πραγματοποιήσει και από τη χρήση κάθε εταιρείας. Τα ATR είναι αξιόπιστα πλην όμως πετάνε ανελλιπώς, λόγω έλλειψης αεροσκαφών. Δεν έχουν λοιπόν όλα την ίδια φθορά. Οι εταιρείες που προανέφερες ηταν ανεξάρτητες εταιρείες που αγοράστηκαν εκ των υστερων απο τη μαμα εταιρεία και έχουν στόλο ικανό να πετάει σε σαφώς μικρότερη συχνότητα. Επίσης προβαίνουν σε αγορές νέων αεροσκαφών. Η Brit Air πχ έχει αποσύρει ήδη τα ATR της και πλέον πετάει μόνο με CRJ. Η δε American Eagle όσα παλιά ATR72 είχε, αντί να τα αποσύρει τα νοικιάζει σε μικρότερες εταιρείες. Αρα δεν ισχύουν και τόσο τα 2 παραδείγματα αυτά.
 
Δεν εχεις το δικαιωμα να λες οτι τα παραδειγματα που σου δινω δεν ισχυουν!!!!!!!!!!!!!!!! Απο την στιγμη που πετανε τα αεροπλανα ασε τους αλλους να κρινουν αν ισχυουν η οχι. Οσο για την Brit air ειπα μου φενεται!! Η Air France τα πεταει ακομα τα 300 σεριες δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι της Brit Air. Το οτι θες να δεις καινουρια αεροπλανα στην ΟΑ δεκτο και εγω το θελω.



Ειναι της http://www.planepictures.net/netshow.php?id=655828

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=642770

δεν δινω αλλη επεκταση γιατι ειναι τελειως εκτος θεματος το ολο αυτο
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί αρπάχτηκες. Δεν έχω δικαίωμα να σου επισημάνω ότι η Air France και η American δεν χρησιμοποιούν πλέον παλιά ATR παρα μόνο μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού (και αν) σε σύγκριση με τον τεράστιο στόλο τους??? :roll:
Άλλο και τούτο πάλι... :?
Αφου τα παραδείγματα σου είναι λανθασμένα, τι να κάνουμε? Να τα δεχτούμε σώνει και καλά? :oops:
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε εταιρείες 500 αεροσκαφών με 10 ATR παλιά, με την ΟΑ και το μέσον όρο ηλικίας όλων των ελικοφόρων της, που αποτελούν σχεδόν τον μισό στόλο της.
 
Προς Θεου κανεις δεν ισχυριζεται οτι τα αεροπλανα ειναι για πεταμα αλλα αμα παρατηρησετε ολο προβληματα τετοια βγαινουν τελευταια. Κακα τα ψεματα...αλλο να κανεις 2 πτησεις την ημερα με ενα ΑΤR και αλλο να κανεις τρενακι καθε μερα ολη την Ελλαδα και τα νησακια.
Οσον αφορα τα ERJ σιγουρα δεν ειναι καλα για Μυτιληνη-Θεσσαλονικη αλλα δεν μπορω να φανταστω καλυτερο αεροπλανο για Αθηνα-Μυκονο καλοκαιρι η για πιο συχνα Αθηνα-Θεσσαλονικη. Αρα ο κανονας των 50 θεσεων για τα τοπικα και επιδοτουμενα δρομολογια μπορει να τηρηθει με τα ATR-42/72 και τα ERJ μπορουν να κανουν τα τοπικα "μεγαλα δρομολογια" απο Αθηνα και Θεσσαλονικη. Μην ξεχναμε οτι τα ERJ ειναι τα τελεια regional planes και οτι μπορουν καλλιστα να χρησιμοποιηθουν σε ολες τις πτησεις π.χ για Μιλανο, Ρωμη, Φρανκφουρτη, Μοναχο και παραλληλα να πατησει πανω τους μια εταιρια που απο local θελει να γινει regional που σημαινει περισσοτερες πτησεις για Βαλκανια, Αιγυπτο, Τουρκια που ειναι πλεον σοβαρες γραμμες με την αναπτυξη των Ελληνικων εταιριων σε αυτες της χωρες. Αναφερω το ERJ γιατι εχθες εβλεπα τα χαρακτηριστικα του και ειναι εντυπωσιακα σε οτι αφορα αυτονομια αλλα και cost/benefit analysis καθως απαιτουν 50% και μικροτερη πληροτητα για να ειναι break even. Παραλληλα οι τιμες τους ειναι πραγματικα ευκαιρια.
Ξερετε ποσες φορες εχω ταξιδεψει απο το εξωτερικο με την Aegean με πληροτητα 50-60% ?
Παρα πολλες φορες. Αυτο οδηγησε πλεον την εταιρια να βγαλει παλι στην φορα τα Bae 146 στο εξωτερικο. Τα οποια παροτι αξιοπρεπεστατα αν κανετε τους υπολογισμους ειναι εντελως αντιοικονομικα καθως ανα ωρα καταναλωνουν κατι τι λιγοτερο απο τα 737 300/400. Αρα η λυση ειναι μονοδρομος για ERJ στο segment των 70/120 θεσεων.
 
Top