Emirates στην Αθήνα

Μάρτιος είναι άλλωστε μη περιμένουμε πληρότητες μεγάλες....αν είχε και από τώρα φουλ ζήτηση θα το ξεκίναγε και η Delta και όχι τον Μάιο.
 
Εκτός αυτού, ένας άλλος παράγοντας που μπορεί να παίξει ρόλο στις πληρότητες των πτήσεων αυτών είναι το ότι δεν επηρρεάζονται (σύμφωνα με ανακοίνωση της ίδιας της Emirates) από τους πρόσφατους περιορισμούς στην χρήση φορητών ηλεκτρονικών συσκευών εν πτήσει, συν το ότι είναι πολύ πρόσφατη η οδηγία, δηλαδή δεν έχει επηρρεάσει ακόμα αρκετά τις κρατήσεις. Το δρομολόγιο έτσι ίσως να προσελκύει κάποιο ποσοστό των business travelers που θα "ανεχτούν"το stopover Αθήνα (ή Μιλάνο, το ίδιο ισχύει και εκεί) για να μπορούν να εργαστούν κατά την διάρκεια των πτήσεων.
 
Στο πηγαινε EWR ανεβαινει με το ζορι στα 100 ατομα μεχρι στις πτησεις καθε μερα μεχρι το Πασχα, στο γυρνα σταθερα κατω απο 50 καθε μερα.
 
Θα συμφωνήσω με τον kotobloco. Κι εγώ στις 17-03 που πήγα ήταν ψιλοάδειο το αεροπλάνο, ενώ στην επιστροφή μου 25-03 φάνηκε ποιο γεμάτο, το πολύ 100-120 άτομα.
Γενικά πολύ άνετο ταξίδι, αρκετή ξάπλα μέσα, είχαμε από μια τριάδα καθισμάτων ο καθένας μας όταν κοιμόμασταν (4 άτομα), φαγητό μέτριο (ειδικά στην επιστροφή ήταν ψιλοχάλια) αλλά τα υπόλοιπα μια χαρά! :D Εγώ το καταευχαριστήθηκα πάντως! Αεροπλανάρα το B777, ευγενικότατο το πλήρωμα και γενικά πολύ καλή εντύπωση.
 
Απλά χωρίς πληρότητες, όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε. :|
 
Είναι άδικο να βγάζουμε πρώιμα συμπεράσματα σε μία πτήση που δεν έχει ούτε ένα μήνα στον αέρα. Θέλει τον χρόνο της μέχρι να γίνει γνωστή στις γειτονικές ( Βαλκανικές κυρίως) χώρες, ούτως ώστε να γίνει προτιμητέα και από αυτές.

Πάντως αργά μεν αλλά σταθερά δε, βλέπουμε ότι οι πληρότητες παίρνουν την ανιούσα. Πιστεύω ότι σύντομα η πτήση θα έχει καλές πληρότητες all-year round και θα ''πάρει'' αυτό που της αξίζει. ;)
 
Συνήθως τέτοια δρομολόγια τα κλείνουμε αρκετά νωρίτερα απο ένα μήνα, γιατί δεν είναι εύκολο να προγραμματίσει κανείς ένα τέτοιο ταξίδι μέσα σε τόσο σύντομο διάστημα, ειδικά όταν το συγκεκριμένο ξεκίνησε τοσο συντομα μετα την ανακοινωση του.Πιστεύω πως όσοι πετούν τώρα, κατα κύριο λόγο είτε εκμεταλλεύτηκαν την προσφορά που βγήκε με την ανακοίνωση των δρομολογίων έχοντας χρονική/οικονομική άνεση να κάνουν κάτι τέτοιο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, είτε ταξιδεύουν εκτάκτως, επαναλαμβάνω, κατα κύριο λόγο.
Σε 2-3 εβδομάδες θα μπούμε στην περίοδο που πλέον σημαντικό ποσοστό των επιβατών θα είναι αυτοί που έτσι κι αλλιώς θα πήγαιναν/έρχοταν στην/απο Αμερική εκείνο το διάστημα, εχουν ενημερωθεί εγκαίρως για την σύνδεση αυτή, είχαν και αυτή την γραμμή σαν διαθέσιμη επιλογή και την επέλεξαν έναντι όλων των άλλων συνδυασμών όταν θα έκλειναν τα εισητήριά τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις τέτοιων ταξιδιών, πολύ μεγάλο ποσοστό των επιβατών πχ του Μαρτίου έχει ήδη εισητήρια απο Ιανουάριο.
Αυτό που με απασχολεί κυρίως εμενα ειναι αν θα την προτιμήσουν οι αμερικανοί επιβατες (οχι ελληνοαμερικανοί κλπ), λογω της "πολεμικής" ρητορικής στις ΗΠΑ αυτη τη στιγμή για το συγκεκριμένο δρομολόγιο - οπότε ίσως καταλήξει να πηγαινοφέρνει Έλληνες και Ελληνοαμερικανούς.
 
Φυσικά και θα προσπαθήσουν να γεμίσουν τις πτήσεις με Ελληνάρες γιατί δεν μπορούν να μαζέψουν άλλους. Το πολύ πολύ Αμερικάνους για τα κρουαζιερόπλοια, αν και δεν νομίζω ότι θα έλθουν πολλοί Αμερικάνοι στο Αιγαίο λόγω Τουρκίας.
Επειδή πολλοί εδώ μέσα θα με χαρακτηρίσουν κακόβουλο, κακεντρεχή, εξυπηρετών άλλων συμφέροντα, για τον λόγων μου το αληθές:
Σύγκριση πτήσεων Ιούνιο και Ιούλιο. Λένε ότι θέλουν Βαλκάνιους...λοιπόν...
Από BEG ούτε καν μπαίνω στον κόπο σύγκρισης γιατί εκεί παίζει η JU με πολύ καλό προϊόν και η business class έχει διθυραμβικά σχόλια στις κριτικές. Οπότε έχουμε και λέμε
ΤΙΑ η Α3/ΕΚ θέλουν και τον Ιούνιο €764 και Ιούλιο €1.300 με επιστροφή και αναμονή στην ΑΤΗ 5 ώρες 35 λεπτά
ΤΙΑ-ΑΤΗ A3845 09:35-11:55
ATH-EWR EK209 17:30-22:00
EWR-ATH EK210 23:55-16:05
ATH-TIA A3844 19:40-20:00
Ο ανταγωνισμός OS θέλει €681 τον Ιούνιο και €700 τον Ιούλιο με αναμονή VIE 4 ώρες 15 λεπτά.
ΟΤΡ η Α3/ΕΚ θέλουν και τον Ιούνιο και Ιούλιο €1.322 με επιστροφή και αναμονή στην ΑΤΗ 5 ώρες 15 λεπτά
ΟΤΡ-ΑΤΗ A3961 10:40-12:15
ATH-EWR EK209 17:30-22:00
EWR-ATH EK210 23:55-16:05
ATH-ΟΤΡ A3962 18:25-20:00
Ο ανταγωνισμός LH θέλει €555 τον Ιούνιο και €655 τον Ιούλιο με αναμονή MUC 1 ώρα.
SOF η Α3/ΕΚ θέλουν και τον Ιούνιο και Ιούλιο €1.320 με επιστροφή και αναμονή στην ΑΤΗ 5 ώρες 20 λεπτά
SOF-ΑΤΗ A3857 10:45-12:10
ATH-EWR EK209 17:30-22:00
EWR-ATH EK210 23:55-16:05
ATH-SOF A3962 19:00-20:15
Ο ανταγωνισμός LH θέλει τον Ιούνιο τον Ιούλιο και €655 με αναμονή MUC 1 ώρα 50 λεπτά.
DBV η Α3/ΕΚ θέλουν και τον Ιούνιο και Ιούλιο €1.320 με επιστροφή και αναμονή στην ΑΤΗ 5 ώρες
DBV-ΑΤΗ A3855 10:00-12:30
ATH-EWR EK209 17:30-22:00
EWR-ATH EK210 23:55-16:05 ΤΗΝ ΕΠΌΜΕΝΗ ΗΜΈΡΑ
ATH-DBV A3854 08:50-09:20
Ο ανταγωνισμός OS θέλει τον Ιούνιο τον Ιούλιο και €727 με αναμονή VIE 3 ώρες 25 λεπτά.
BEY η Α3/ΕΚ θέλουν και τον Ιούνιο και Ιούλιο €1.246 με επιστροφή και αναμονή στην ΑΤΗ 11 ώρες
BEY-ΑΤΗ A3937 04:30-06:30
ATH-EWR EK209 17:30-22:00
EWR-ATH EK210 23:55-16:05
ATH-BEY A3936 23:55-01:50+1
Ο ανταγωνισμός LH/UA θέλει τον Ιούνιο και τον Ιούλιο €764 με αναμονή FRA 2 ώρες 55 λεπτά
και τον Ιούλιο η Ethiopian €893.
TLV η Α3/ΕΚ θέλουν και τον Ιούνιο και Ιούλιο €1.320 με επιστροφή και αναμονή στην ΑΤΗ 10 ώρες
TLV-ΑΤΗ A3929 05:30-07:30
ATH-EWR EK209 17:30-22:00
EWR-ATH EK210 23:55-16:05
ATH-TLV A3928 23:50-01:50+1
Ο ανταγωνισμός LO θέλει τον Ιούνιο €720 και τον Ιούλιο €877 με αναμονή WAW 3 ώρες 30 λεπτά.
 
Να ευχηθουμε κάθε επιτυχία στο δρομολόγιο.Τα πρώτα δείγματα μάλλον δεν είναι ενθαρρυντικά, αλλά πιστεύω ήταν κάτι εκ των προτέρων γνωστό στην εταιρία, καθώς το δρομολόγιο ανακοινώθηκε πολύ γρήγορα και ξεκίνησε και low season.Εννοείται ότι το προιον της εταιρίας είναι κλάσεις ανώτερο από τις αμερικάνικες και η απευθείας πτήση είναι σίγουρο δέλεαρ έναντι των ανταποκρίσεων.Οι ώρες πτήσεων είναι ένα ερωτηματικό, αλλά ας ελπίσουμε να μην πτοήσει μελλοντικούς επιβάτες.
Η επιμονή πάντως του ατόμου που έκανε το προηγούμενο ποστ να αναθεματίσει τη συγκεκριμένη προσπάθεια μου κάνει απίστευτη εντύπωση.Και καλά οι Αμερικάνοι , εκεί θίγονται τα συμφέροντα τους.Αλλά εμείς εδώ...Είναι απορίας άξιο γιατί κάποιος έκατσε και έγραψε ένα απίστευτο κατεβατό για να πει το απόλυτο τίποτα, να συγκρίνει πορτοκάλια με κουνουπίδια και να επαναλάβει κάτι που απροκάλυπτα κάνει εδώ και καιρό, τρελή προπαγάνδα.
 
Δε χρειαζεται να δινουμε σημασια και βαρος σε ολα. Το συγκεκριμενο ατομο κανει σε ολα τα νηματα το ιδιο πραγμα. Ανεβαζει προγραμματα δρομολογια και βγαζει δικα του συμπερασματα και κανεις ποτε δεν δινει σημασια. Οποτε καλο ειναι να κανεις κι εσυ το ιδιο. Και ολα καλα.
 
Top