Emirates στην Αθήνα

STAVROS_ATH":3mcxv5wl said:
Αλλά εμείς εδώ...Είναι απορίας άξιο γιατί κάποιος έκατσε και έγραψε ένα απίστευτο κατεβατό για να πει το απόλυτο τίποτα, να συγκρίνει πορτοκάλια με κουνουπίδια και να επαναλάβει κάτι που απροκάλυπτα κάνει εδώ και καιρό, τρελή προπαγάνδα.

Φίλε Stavros_Ath, ο προηγούμενος (Air Namibia) έχει ένα point. Εγώ που κάνω Ελλάδα-ΗΠΑ τουλάχιστον 2 φορές τον χρόνο (Washington D.C - Αθήνα συγκεκριμένα) κοιτάω τις τιμές. Συγκεκριμένα για τα Βαλκάνια πιστεύω καλά έκανε και ανέβασε στοιχεία. Προσωπικώς εμένα μου προκάλεσε εντύπωση που έβαλε η Emirates (το τονίζω) καθημερινό δρομολόγιο και όχι 2-3 weekly διότι από τα συμπεράσματα φεύγουν και γυρνάνε άδεια.
Οπότε μέλει να δούμε τα εξής
Α) Καλοκαιρινές πληρότητες - Τις αναμένω με πολύ ενδιαφέρον
Β) Εαν το ban με τα labtop κλπ θα φέρει περισσότερους από Dubai μέσω Αθήνας
Γ) Αν θέλει να καλύψει την Αν.Μεσόγειο/Βαλκανική αγορά (Υπάρχει δυνατός ανταγωνισμός με Turkish οπότε ναι ίσως σε αυτό τον βαθμό είναι περίπου άτοπο το σχόλιο του Air Namibia αλλά και πάλι πιστέψτε με το ban επιρρεάζει γιατί απο bussiness class κλπ βγάζουν τα λεφτά οι αεροπορικές όχι απο την economy)
Δ) Εαν εν τέλει θα μειωθούν τα δρομολόγια σε weekly από daily
Ε) Ανταπόκριση της ομογένειας στην ΝΥ (Αστόρια, Brooklyn, New Jerseay) η οποία είχε συνηθίσει winter με ενδιάμεσους σταθμούς (εξ όσον γνωρίζω ο πιο popular ήταν Λονδίνο British/United και σύνδεση με British/Aegean) Λονδίνο, Φρανκφούρτη, Μόναχο.
Σημειωτέων πως η ομογένεια της Αυστραλίας ως επί το πλείστον με Emirates μέσω Dubai ταξιδεύει προς Ελλάδα.
 
Παίδες, μην ξεχνάτε ότι η EK έχει έναν τεράστιο στόλο από αποκλειστικά μεγάλα widebodies, και ότι η αγορά της πέφτει δραματικά. Τα load factors της γενικώς δεν είναι καλά, έχουν κόσμο σε άδεια άνευ αποδοχών κλπ. Αυτό επηρεάζει τις επιλογές του τι είναι acceptable και τι όχι από πλευράς load.
 
Εννοειται. Τα Λονδινα, τα Μοναχα, τα Σιδνευ και τα Παρισια της ειναι στο 1/3 γεματα. Που ηταν τα χρυσα δρομολογια. Οποτε στο EWR με τους 60 καθε μερα στο πηγαινε και ελα πρεπει να ναι χαρουμενη η ΕΚ
 
Δήλωσης από EK εδώ:

http://www.greeknewsonline.com/me-ta-ft ... oti-ptisi/



Eκπρόσωπος της Emirates δήλωσε στη Greek News ότι “η πτήση αυτή, όπως κάθε άλλο νέο δρομολόγιο, θα χρειαστεί χρόνο για να αναπτυχθεί και να ωριμάσει. Η πτήση αυτή από το Newark έρχεται να συμπληρώσει τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες που παρέχουμε στο αεροδρόμιο JFK. Είμαστε βέβαιοι ότι το εγχείρημα αυτό θα στεφθεί με επιτυχία, καθώς το δρομολόγιο Αθήνα – Νέα Υόρκη έχει παραμεληθεί εδώ και αρκετά χρόνια παρά την υψηλή ζήτηση. Eπιπλέον, το Ντουμπάι εξακολουθεί να γίνεται ακόμα πιο ελκυστικός προορισμός για τους επισκέπτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι μέχρι στιγμής κρατήσεις (τόσο προς όσο και από την Αθήνα) για τους επόμενους μήνες είναι ενθαρρυντικές”.
 
Όπως πάμε θα την βγάλουμε κι έτοιμη για φούντο την εταιρία. Το να μιλάμε για αεροπλάνα που πηγαινοέρχονται άδεια τη στιγμή που το συνολικό load factor είναι 76% μου φαίνεται αστείο. Επίσης παρουσίασε λειτουργικά κέρδη για 28η συνεχή χρονιά.
 
Το Νοεμβριο ανακοινωσε μειωση των κερδων κατα 75%

https://www.ft.com/content/2310c916-633 ... 7f94b193be

και τωρα θα ανακοινωσει την αναφορα του ετους σε λιγες μερες.

Δεν βγαζει κανεις συμπερασματα απο μονος του φιλε του απο πανω ποστ.
Απλα τα στοιχεια αναφέρουμε.
 
Δεν είπε κανείς ότι είναι για φούντο. Απλώς εννοώ ότι τα load factors της έχουν πέσει, το ίδιο και οι μέσες τιμές, και έχουν πάρα πολλά very large aircraft. Οπότε η εναλλακτική του ATH-EWR δε θα ήταν ένα ασφυκτικά γεμάτο δρομολόγιο, αφού αυτά τα opportunities τα έχουν ήδη καλύψει. Ως εκ τούτου, από πλευράς yield management είναι πιο ανοιχτοί στο να κάνουν προσπάθεια σε ένα λιγότερο golden leg.
 
menelaos":2ys36ytn said:
Δεν είπε κανείς ότι είναι για φούντο. Απλώς εννοώ ότι τα load factors της έχουν πέσει, το ίδιο και οι μέσες τιμές, και έχουν πάρα πολλά very large aircraft. Οπότε η εναλλακτική του ATH-EWR δε θα ήταν ένα ασφυκτικά γεμάτο δρομολόγιο, αφού αυτά τα opportunities τα έχουν ήδη καλύψει. Ως εκ τούτου, από πλευράς yield management είναι πιο ανοιχτοί στο να κάνουν προσπάθεια σε ένα λιγότερο golden leg.


Όροι που δεν καταλαβαίνουμε...

Τέλος πάντων ......ναι όντως παραλίγο να γράψουμε πως πτώχευσε η Emirates.

Με το καλό οι πτήσεις !!!!!
 
Αν ξερεις Αγγλικα τους καταλαβαινεις τους ορους. Απλα δε χρειαζεται να βαζουμε αγγλικες λεξεις εκει που μπορουμε καλλιστα να βαλουμε μια ελληνική. Για λογους συνοχής.
 
Πάντως προσωπικά αν μου έλεγες την διαχείριση της απόδοσης αντι του yield management θα έξυνα το κεφάλι μου. Το golden leg πάλι, πώς μπορεί να αποδωθεί; Χρυσό σκέλος; Πιθανότατα χρειάζεται κάποια μεταφορική μετάφραση όπως το cash cow.

Για το δρομολόγιο η αλήθεια τα νούμερα ως τώρα είναι λιγάκι ... ίου που λέν' και οι μικροί μου. Τι yield management να κάνεις όταν πουλάς το 20 και 30% της χωρητικότητας σου; Προφανώς και μιλάμε για επένδυση της ΕΚ που μπορεί να αποδώσει και σε 2 χρόνια, δεν ξέρουμε και στα αμπάρια τους τι γίνεται, όμως μιας και αφορά ένα απ' τα θεωρητικώς πιό δυνατά long haul δρομολόγια της ΑΤΗ μάλλον ο Βασιλάκης θα χαμογελά σε μια γωνίτσα που έως τώρα έχει αποφύγει το ναρκοπέδιο επιμελώς...
 
Top