Emirates

  • Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ακόμη μετράνε ντάλαρς οι εμίρηδες :shock: :cool:
Despite challenging conditions and rising fuel prices, the Emirates Group posted a record net profit of AED5.9 billion ($1.6 billion) for its fiscal year ended March 31, up 42.9% over net income of AED4.15 billion in its prior fiscal year, on a 26.4% rise in revenue to AED57.38 billion. The result marked the company's 23rd consecutive annual profit.
...
EK's passenger capacity increased 13% compared to the prior fiscal year to 182.76 billion ASKs. Load factor was 80%, up 1.9 points. Passenger yield increased 8.5%. Total passengers carried heightened 14.5% to 31.4 million.
...
Geographically, the East Asia and Australasian region was the biggest source of revenue at 29.2%, followed by Europe at 27.2%. West Asia and the Indian Ocean accounted for 12.1% of annual revenue with the Gulf, Africa and the Americas each contributing around 10.5%.

Και φυσικά, το αλατοπίπερο, οι δηλώσεις του Al Maktoum
Chairman and CEO Ahmed bin Saeed Al Maktoum said the strong result reinforced the airline's drive "to push the boundaries of aviation, questioning the norms and advocating for open and fair competition." He added, "Despite unforeseen challenges in the form of political instability and shocking natural disasters, we have managed, through sheer determination, nimbleness and quick thinking, to produce our best ever result."
:twisted: (για το 1ο κομμάτι των δηλώσεων)

:arrow: ATW
 
Eπόμενος προορισμός για τα Α380 της ΕΚ το Μόναχο, απ' την πρωτοχρονιά του '12.

Η αύξηση της χωρητικότητας τόσο στο Μόναχο όσο και στη Φρανκφούρτη (εκεί με επιπλέον πτήση) έρχεται ως αποτέλεσμα της άρνησης των Γερμανών να εγκρίνουν πτήσεις των εμίρηδων σε Βερολίνο και Στουτγκάρδη χωρίς να κόψουν άλλους προορισμούς
Emirates said the additional daily will be operated "in accordance with the current air services arrangements between the UAE and Germany".

The agreement between Dubai and Germany does not specify a limit on the number of flights which Emirates can operate.

But the airline is currently limited to flying to four destinations in Germany.

Emirates is keen to fly to Berlin and Stuttgart - but for that to happen, the German government says it must drop two of its existing four points.

Απολαυστικό και το σχόλιο της αεροπορικής για την ενίσχυση των δρομολογίων, η επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως :twisted:
Salem Obaidalla, Emirates' Senior Vice President, Commercial Operations, Europe & Russian Federation. said: "A third daily flight to Frankfurt and the German-built A380 serving Munich is another positive step in what is now a multi-billion US dollar relationship between Emirates and Germany."

:arrow: Βusiness Traveller
 
Η ΕΚ φαίνεται να συζητά με την Boeing για το νέο 777 ενώ ταυτόχρονα ίσως να απομακρύνεται απ' το Α350. Οι Αμερικάνοι πάντως περιμένουν το 350-1000 ώστε να αποφασίσουν το τί ρετουσάρισμα θα δεχθεί το 777.
:arrow: http://blog.seattlepi.com/aerospace/2011/09/12/emirates-may-be-launch-customer-for-new-boeing-777/


Επίσης, η κόντρα ΕΚ-LH φαίνεται να περνάει και σε επίπεδο HR καθώς φήμες θέλουν πρώην εκτελεστικό αντιπρόεδρο των Γερμανών να έχει ήδη υπογράψει στους εμίρηδες. Μα καλά έτσι τους αφήνουν να φύγουν? Χωρίς ρήτρες, χωρίς καμία προστασία? :?
:arrow: http://www.businesstraveller.com/news/ex-lufthansa-senior-manager-to-join-emirates
 
Δεν είναι φήμες. Υπάρχει επιβεβαίωση από την Emirates. Όσο για το αν υπάρχει ρήτρα ή όχι, φαντάζομαι ότι η Emιrates θα ήταν διατεθημένη πιστεύω να πληρώσει "όσο όσο" για να αποκτήσει εσωτερική πληροφόρηση όσον αφορα τη Lufthansa.

http://atwonline.com/airline-finance-da ... eople-0914
 
Χαζευοντας το http://www.flightradar24.com επεσα πανω στην πτηση της emirates για τοροντο. Εδω και αρκετη ωρα κανει κυκλους. Για ποιο λογο μπορει να συμβαινει αυτο?


print screen : http://flic.kr/p/apA2CH
 
Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε βέβαια βάσει της εικόνας. Εφόσον είχε μόλις απογειωθεί για Τορόντο κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή κάποιο birdstrike θα μπορούσε να είναι επίσης πιθανό που το πλήρωμα να θέλει να επιστρέψει πίσω. Όμως με τόσο φορτωμένο καύσιμο ικανό να φτάσει non stop στο Τορόντο δεν μπορεί να προσγειωθεί άμεσα. Γι'αυτό κάνει holding απ'ότι μπορώ να διακρίνω σε χαμηλό σχετικά ύψος (για να τα κάψει πιο γρήγορα) για να χάσει την απαραίτητη ποσότητα που θα του επιστρέψει να προσγειωθεί και πάλι ασφαλώς.
 
Φαίνεται ότι δεν μπορούν να το χωνέψουν στην Emirates ότι η Qatar πετά στο Μπουένος Άιρες (ήλπιζαν ότι θα έτρωγαν τα μούτρα τους) έτσι αποφάσισαν ότι και αυτοί πρέπει να μπουν στο παιχνίδι.
Σχεδιάζουν να αρχίσουν την γραμμή Ντουμπάι- Ρίο- Μπουένος Άιρες.
Το Σάο Πάολο παίζει και από τις δύο εταιρείες.
 
Nτού στις ΗΠΑ ετοιμάζει η ΕΚ -αν τους αφήσουν βέβαια οι αμερικάνοι. Τις νέες καθημερινές πτήσεις για Dallas (ξεκινάει 2/2/12) και Seattle (1/3/12) ακολουθούν φιλόδοξα σχέδια σύμφωνα με τον Clark
In his Bloomberg interview, Tim Clark hinted that Emirates wishes to add further US cities to its route network. These include Atlanta, Boston, Chicago, Detroit, Philadelphia and Washington DC.
:shock: :? :shock:

Φυσικά, όπως τονίζεται στο άρθο, αναμένεται να δυσαρεστηθούν κι άλλα βαριά ονόματα
The announcement of these two cities, let alone the other US possibles, will not sit well with Europe’s flag-carriers who currently capitalise on the voluminous passenger flows between the Middle East, Asia, Africa and North America.

Until now the comprehensive North American networks operated by the likes of British Airways, Air France, KLM and Lufthansa has given them the edge over the likes of Emirates, Etihad and Qatar Airways.
:arrow: http://www.businesstraveller.com/news/emirates-to-boost-us-network-in-2012


Οι εμίρηδες, επίσης, υπέγραψαν IL με την WestJet, 2ο μεγαλύτερο carrier του Καναδά, συνεχίζοντας το flank attack σε Air Canada και κυβέρνηση για τη μη παραχώρηση περισσότερων slot...
:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/09/29/westjet-emirates-idUSS1E78S0ID20110929
 
Belavia":2btozr4a said:
Φαίνεται ότι δεν μπορούν να το χωνέψουν στην Emirates ότι η Qatar πετά στο Μπουένος Άιρες (ήλπιζαν ότι θα έτρωγαν τα μούτρα τους) έτσι αποφάσισαν ότι και αυτοί πρέπει να μπουν στο παιχνίδι.
Σχεδιάζουν να αρχίσουν την γραμμή Ντουμπάι- Ρίο- Μπουένος Άιρες.
Το Σάο Πάολο παίζει και από τις δύο εταιρείες.

Δεν νομίζω ότι η Emirates πολυσκοτίζεται για το τι κάνει η Qatar.

Ούτως ή άλλως η ΕΚ το ανακοίνωσε εδώ και 6 μήνες ότι ξεκινάει για Rio και Buenos Aires.

http://www.emirates.com/au/english/abou ... cle=658200
 
Top