''Εμπορική εκμετάλλευση πτήσης''

Comrade Antonov

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
13/09/2018
Μηνύματα
9
Likes
3
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Καλησπέρα σας. Κάνοντας την έρευνα αγοράς μου σχετικά με την αερολέσχη που θα καταλήξω να βγάλω το PPL έπεσα πάνω σε γνωστή αερολέσχη της Αθήνας όπου ακολούθησε η εξής συζήτηση.Αρχικά ο εκπαιδευτής ήταν πρόσχαρος και εξυπηρετικός και με ενημέρωσε τόσο για τον κύκλο μαθημάτων αλλά και για τις δυνατότητες που θα έχω με το PPL στην κατοχή μου.'Οταν όμως εγώ στα πλαίσια πιο χαλαρής συζήτησης του εκμυστηρεύτηκα ότι σκοπεύω να πετάω με παρέα, με την οποία θα μοιραζόμαστε τα έξοδα, αυτός αυτόματα απέκτησε αυστηρό ύφος(σαν να πατήθηκε διακόπτης) και άρχισε να μου λέει ότι αυτό πρόκειται για ''εμπορική εκμετάλλευση της πτήσης''Όπως βέβαια γνωρίζετε κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να ελεγχθεί και θα μπορούσα να το αφήσω πίσω μου, αλλά μου γεννιούνται οι εξής απορίες:1)Αποτελεί αυτή η αρνητική αντιμετώπιση του ''ρεφενέ'' την εξαίρεση ή τον κανόνα; 2) Αξίζει να προχωρήσω το PPL στην συγκεκριμένη αερολέσχη όπου παρά τις καλές συστάσεις,υπάρχει απ ότι φαίνεται χάσμα απόψεων με την πολιτική της;Οι εμπειρίες σας, ειδικά αυτών που πετάνε ερασιτεχνικά με την παρέα τους θα μου ήταν πολύ χρήσιμες.
 
Χαίρετε.
Ο άνθρωπος που μίλησες δεν σε γνωρίζει, άρα δεν ξέρει και τι θες να πεις στην ουσία. Το "θα πετάω με την παρέα ρεφενέ" μπορεί και να σημαίνει "θα πετάω με μερικούς άσχετους και θα πληρώνομαι", κάτι που αφού σου εξήγησε τα δικαιώματα του PPL ξέρεις ότι απαγορεύεται. Στα μάτια μου η αντίδρασή του είναι λογική. Η αεροπορία δεν είναι στο περίπου, υπάρχουν σαφείς κανόνες που ακολουθούνται.
Άρα, δεν θα πληρώνεις ρεφενέ με την παρέα. Θα πληρώνεις εσύ που θα κάνεις hour building. Τώρα αν οι φίλοι στην επιστροφή από το αεροδρόμιο θέλουν να σου δώσουν χαρτζιλίκι γιατί είσαι ωραίο παιδί, δικό τους θέμα.
 
Last edited:
Μήπως ο συγκεκριμένος εκπαιδευτής προτιμάει να σας πηγαίνει ο ίδιος τις «ρεφενέ» βόλτες σας ;

Το «εμπορική πτήση» σε ελαφρά αεροπλάνα, καταλαβαίνω ότι σημαίνει πως η πτήση γίνεται κατά παραγγελία του επιβάτη (πελάτης), ακολουθείς το πρόγραμμα του κλπ.

Εάν πάτε οδική εκδρομή με φίλους και συμμετέχουν στα έξοδα (καυσίμου, διόδια κλπ), εκτελείς υπηρεσίες Ταξί η ΚΤΕΛ κλπ;

Στην Ελλάδα επικρατεί μια σύγχυση ανάμεσα στον όρο «επιβάτης» και «επιβαίνοντας».


Το αν η αεροπορία είναι στο περίπου και αν οι αυστηροί κανόνες εφαρμόζονται πιστά, χωράει μεγάλη συζήτηση.

Όσον αφορά το αν θα συνεχίσεις στην συγκεκριμένη αερολέσχη, πιθανόν ο εκπαιδευτής να παρακολουθεί το forum, πράγμα που κάνει την επιλογή σου ξεκάθαρη.

Το ερώτημα που θα έπρεπε επίσης να θέσεις είναι : επιτρέπεται να επιβαίνουν σε αεροσκάφη της συγκεκριμένης αερολέσχης, άτομα που δεν είναι μέλη της ;
Το καλύπτει η ασφάλεια του αεροσκάφους ;
 
Last edited:
Εμπορική πτήση θα ήταν αν προσέφερες τις υπηρεσίες σου έναντι αμοιβής πράγμα που φυσικά απαγορεύεται για κάτοχο ppl. Εδώ όμως μιλάμε για αυτό που κάνουν εκατομμύρια ερασιτέχνες πιλότοι σε όλο το κόσμο. Παίρνουν φίλους, σχέση, οικογένεια και πάνε εκδρομές.Ε προφανώς δε θα τα πληρώσει όλα ο χειριστής μόνος του. Αλλά για ποιό λόγο να κάθεσαι να εξηγείς στον εκπαιδευτή τί θα κάνεις με το αεροπλάνο όταν πάρεις το ppl; Δεν τον αφορά. Τώρα την έκανες και δε γυρίζει πίσω. Κοίταξε για άλλη σχολή και την επόμενη φορά να μη λες περισσότερα από όσα χρειάζεται.
 
Top