ενα ταξιδι-10 πτησεις-ευρωπη και ΗΠΑ

  • Thread starter Thread starter bari
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: ORD-STL-ORD

-εκτη πτηση ORD-STL με Embraer ERJ 145 της United.

επιστροφη λοιπον στο hub της United για αλλη μια εσωτερικη συντομη πτηση, αυτη τη φορα για St.Louis. υποψιασμενος για το τι με περιμενει αυτη τη φορα, και εχοντας και περισσοτερες αποσκευες μαζι μου, πληρωσα το χαρατσι καπου 60 ευρω και δεν εβγαλα μιλιά. η πτηση στο μικρο, στενο αλλα ομορφο Embraer ηταν κατι παραπανω απο μια ωρα και το αεροπλανο σου δινει και τη δυνατοτητα να καθισεις μονος σου μιας και η μια σειρα ειναι μονοθεσια. οι χειραποσκευες συλλεγονται κι αυτες πριν την επιβιβαση και πανε κι αυτες κατω, με τη διαφορα οτι τις παραλαμβαβεις αμεσως μολις το αεροπλανο φτασει στον προορισμο του μιας και ο χωρος στην καμπινα ειναι εξαιρετικα περιορισμενος. ο μαυρος διμετρος αεροσυνοδος μεσα σε αυτο το μικρο αεροσκαφος ηταν ελαφρως αστειο θεαμα. τα τρια μας φυστικια ηταν εκει φυσικα και ολα κυλησαν μια χαρα.
η αφιξη στο Lambert field του St.Louis εγινε χωρις απροοπτα και στην ωρα της. το αεροδρομιο αυτο ειναι σχετικα μικρο και μου κανει εντυπωση πως καποτε αποτελουσε ενα απο τα βασικα hubs της TWΑ. πλεον, αποτελει ενα περιφερειακο αεροδρομιο χωρις διεθνεις πτησεις μιας και η ΑΑ το εχει υποβαθμισει στο δικτυο της.

Βαθμολογια:
αεροσκαφος: 8/10
συνεπεια ωρας: 9/10
φαγητο και ife: 2/10
συνολικη εμπειρια:7/10


-downtown St.Louis

δεν προκειται ουτε για το Σικαγο, ουτε για τη Νεα Υορκη. η πολη του St.Louis ειναι μια μικρη, τυπικη, πεντακαθαρη πολη του Midwest στην οποια ναι μεν θα βρεις σχεδον τα παντα, αλλα τις περισσοτερες ωρες της ημερας φανταζει καπως βαρετη για τους ρυθμους που εμεις στην Ευρωπη εχουμε συνηθισει. το κεντρο της ειναι πεντακαθαρο, ομορφο και χαρακτηριζεται απο ενα απο τα πιο ομορφα αμερικανικα αξιοθεατα, τη Gateaway arch. η Αψιδα αυτη βρισκεται σε ενα πανεμορφο παρκο στις οχθες του Μισισσιπη και η αναβαση στην κορυφη της ειναι ακρως ενδιαφερουσα τοσο με τα βαγονακια με τα οποια γινεται οσο και με τη συναρπαστικη θεα που απολαμβανεις απο εκει. απο τη μια το πασιγνωστο ποταμι που χωριζει στο σημειο αυτο το Missouri απο το Illinois και απο την αλλη η πολη του St.Louis. προτεινομενη ωρα επισκεψης, αργα το απογευμα. ημουν τυχερος να απολαυσω απο εκει πανω τοσο την πολη με το φως της ημερας, οσο το ηλιοβασιλεμα και τα νυχτερινα φωτα, καθως και το φωτισμενο Busch stadiumτων πρωταθλητων του baseball Cardinals που βρισκεται εκει κοντα. η ολη εμπειρια της αψιδας αξιζει πολυ ωστε να αφιερωσει καποιος εστω μια νυχτα του σε αυτη την πολη.



-εβδομη πτηση STL-ORD με MD-80 της American Airlines.

επιστροφη λοιπον στο Lambert Field για την πτηση της επιστροφης στο Σικαγο, αυτη τη φορα με American Airlines. οφειλω να πω οτι ημουν πολυ επιφυλακτικος στο τι θα συναντησω μιας και ειχα μαζι μου τις αποσκευες για επιστροφη στην Ελλαδα, αλλα δεν ηξερα αν και ποσο θα με χρεωσει η ΑΑ, εχοντας ηδη το προηγουμενο της United (να υπενθυμισω εδω ότι το θεμα των extra χρεωσεων των αποσκευων στα domestic τοτε ηταν καινουργιο)
φτανοντας λοιπον στο check in η υπαλληλος βλεποντας οτι ειμαι ξενος με ρωτησε αν τελικος προορισμος μου ειναι το Σικαγο η συνεχιζω για ευρωπη. της απαντησα οτι ναι μεν συνεχιζω με British για αλλες δυο πτησεις αλλα οχι με το ιδιο εισητηριο, ουτε απο το ιδιο terminal του O'Hare, οποτε φοβαμαι μηπως οι αποσκευες δεν προλαβουν να αλλαξουν αεροπλανο κλπ. αφου με διαβεβαιωσε οτι δε θα εχω κανενα προβλημα, μου εκανε check in για ολο το υπολοιπο Oneworld δρομολογιο μου, δηλαδη STL-ORD-LHR-FCO, ΔΕΝ προεβη σε επιπλεον χρεωση των αποσκευων οσον αφορα το domestic κομματι του δρομολογιου (αν και κανονικα θα μπορουσε να αγνοησει το υπερατλαντικο, να με χρεωσει κι απο εδω παν και οι αλλοι), και γενικα με δυο κινησεις μου εκανε τη ζωη απειρως ευκολοτερη χωρις καν να ζητησω τιποτα. θα θελα εδω να σχολιασω σχετικα με αυτο ευτυχως που υπαρχουν και εκεινοι οι εργαζομενοι που λατρευουν αυτο που κανουν, το βγαζουν πανω στη δουλεια τους τιμωντας τον πελατη που πεταει μαζι τους, αλλα και με την υπεροχη συμπεριφορα τους διαφημιζουν και την εταιρια τους με τον καλυτερο τροπο. οφειλω να πω οτι η συμπεριφορα της υπαλληλου της American μου εφτιαξε τη μερα και με προετοιμασε ευχαριστα για το μακρυ ταξιδι της επιστροφης.
το MD-80 μας παλιο μεν αλλα αστραφτερο με περιμενε για την διαρκειας 1 ωρας πτησης στο O'Hare. κατα την επιβιβαση ειδα οτι ακριβως διπλα μας ηταν ενα MD-83 με registration N975TW απο εκεινα δηλαδη που ειχε παραλαβει απο την TWA στην αποροφηση της.
Η πτηση ηταν διαρκειας ακριβως μιας ωρας και εκτος απο φυστικια ειχαμε και αλμυρα αλλα και καφε. μεγαλεια δηλαδη!
το ταξιδι με ΑΑ γενικα ηταν μια καλη εμπειρια απο την αρχη του μεχρι το τελος του. το προσθετω σε μια παλιαοτερη επισης καλη εμπειρια που ειχα μαζι τους και μου φαινεται οτι καπου αρχιζω και τους συγχωρω για τον αφανισμο της αγαπημενης μου TWA...
μοναδικο αλλα σημαντικο μειον της AA, η αδυναμια αγορας του εισητηριου μεσω της επισημης ιστοσελιδας τους απο τη χωρα μας. ειχα αναγκαστει να κλεισω μεσω expedia.com αν θυμαμαι καλα...

Βαθμολογια:
αεροσκαφος: 7/10 παλιο αλλα καλοσυντηρημενο και ανετο
συνεπεια ωρας: 10/10
φαγητο και ife: 4/10
συνολικη εμπειρια: 9/10 (το οφειλω στην κυρια που μου εφτιαξε τη μερα...)!

στο επομενο -και τελευταιο σκελος- το υπερατλαντικο ORD-LHR με British και τα ευρωπαικα μικρα σκελη σε Ρωμη και τελικο προορισμο Αθηνα.
 
Re: επιστροφη στην Ευρωπη

-οδγοη πτηση, ORD-LHR με 747 της British
εφτασε λοιπον η ωρα της επιστροφης. το international terminal του O'Hare ειναι μικρο σχετικα με τα αλλα, δεν εχει παρα 2 μαγαζακια και αλλα τοσα φαστφουνταδικα, και μετα τον -αργο και βασανιστικο- ελεγχο ασφαλειας δεν εχει σχεδον τιποτα παρα μονο τα gates και μισο μαγαζακι για τα snacks της τελευταιας στιγμης. το μονο ενδιαφερον σε αυτο το terminal ειναι να κανεις μια βολτιτσα για να απολαυσεις τα θηρια που βρισκονται στα gates του.
η δικη μου πτηση εφευγε αργα το βραδυ και ετσι δεν ειχα την ευκαιρια να δω πολλα. το G-BNLH μας περιμενε ετοιμο για το υπερατλαντικο μας ταξιδι. το αεροσκαφος ηταν σε κακη κατασταση, οφειλω να ομολογησω. το τραπεζακι μου σπασμενο, επεφτε πανω στα ποδια μου καθε τρεις και λιγο. το ife monitor του καθισματος δε λειτουργουσε, ουτε και της διπλανης θεσης. αλλα και να λειτουργουσαν δε θα βλεπαμε και τιποτα μιας και ειχαν γενικο προβλημα εκεινο το βραδυ και αφου καναν restart το συστημα 5-6 φορες το αφησαν κλειστο. την επομενη, πριν την αποβιβαση μας μοιρασαν μια καρτουλα με τις σχετικες συγνωμες. οσον αφορα το ταξιδεμα, οι αναταραξεις πανω απο τον ατλαντικο ηταν χειροτερες και μεγαλυτερης διαρκειας απο την πτηση LHR-ORD. κυριολεκτικα εψαχνα ενα κενο απο τις αναταραξεις μηπως προλαβω να σηκωθω λιγο.
η αφιξη στο LHR ηταν στην ωρα της και μαλιστα παρκαραμε στο ακρινο σημειο του τερμιναλ με τις φυσουνες-μαραθωνιο, που βλεπετε κατω αριστερα σε αυτη τη φωτογραφια. η διαδρομη στη φυσουνα οντως εχει πολυ περπατημα αλλα και φανταστικη θεα και ετσι αποχεραιτησα και το 744 στο οποιο περασα την προηγουμενη νυχτα. με μια προσφατη αναζητηση ειδα οτι η εγκαταλειψη του συγκεκριμενου αεροσκαφους δεν ηταν τυχαια μιας λιγο καιρο μετα ηταν εδω.
θα ξαναπετουσα long haul με τη British? σιγουρα ναι. το 747 μπορει να ειναι παλιο, αλλα αφενος ειμαι απο αυτους που το λατρευουν, αφετερου εχουν και τα 777ρια τους, ερχονται και τα Α380, τα πληρωματα τους ειναι αριστοι στη δουλεια τους, εχουν καλες ωρες κλπ κλπ. εμεινα ευχαριστημενος παρα το παλιο τζαμπο-γκοντζιλα με το οποιο πεταξα στην επιστροφη.

Βαθμολογια:
αεροσκαφος: 5/10 (μονο και μονο γιατι αγαπω queen of the skies)
συνεπεια ωρας: 10/10
φαγητο και ife: 5/10 (φαγητο καλο, ife διαλυμενο)
συνολικη εμπειρια: 7/10 (με πολυ επιεικεια)


-ενατη πτηση, LHR-FCO με A320 της British
η πτηση αυτη δεν εχει αφησει και πολλα στη μνημη, μιας και υστερα απο υπερατλαντικο το επομενο σκελος προς τον τελικο προορισμο θυμιζει αγγαρεια ως συνηθως. το φαγητο αποτελουταν απο ενα σαντουιτς εντελως εγγλεζικο (λευκο φωμι και αναμεσα του μια φετα ανοστη ομελετα) και ενα αναψυκτικο. αφιξη στη Ρωμη στην ωρα της και μεταβαση σε αλλο τερμιναλ για να παρω την τελευταια μου πτηση για Αθηνα.

Βαθμολογια:
αεροσκαφος: 7/10
συνεπεια ωρας: 10/10
φαγητο και ife: 5/10
συνολικη εμπειρια: 6,5/10


-δεκατη και τελευταια πτηση,FCO-ΑΤΗ με A320 της Alitalia.
κι επειδη ολα τα ωραια τελειωνουν με πονο, το τελευταιο σκελος του ταξιδιου μου ηταν με Alitalia. δε χρειαζεται να πω τιποτα για ife, φαγητο, πληρωμα καμπινας, αυτα τα εχουμε ξεπερασει με τη συγκεκριμενη εταιρια. η μονη μου αγωνια ηταν να βρω τις βαλιτσες μου στο Βενιζελο και ολα καλα. ιδιαιτερη εντυπωση μου ειχε κανει θυμαμαι το εξης. μετα απο υπερατλαντικη πτηση αλλα και intra europe με British που μαλλον οι επιβατες ηταν περισσοτεροι αγγλοι και αμερικανοι, και τις δυο πτησεις στην απολυτη ησυχια, ηρθε η ωρα να βρεθω αντιμετωπος με ενα πληθος ιταλους που κατεβαιναν για διακοπες στην Ελλαδα. οι φωνες, οι στριγγλιες, τα καθισματα να πιγαινουν περα δωθε απο τις σπρωξιες, οι τσιριδες "mammaaaaa" και "Marcooooo" πισω απο το κεφαλι μου, μου καναν παρεα σε ολοκληρη την τελευταια μιαμιση ωρα ενος φανταστικου ταξιδιου.

Βαθμολογια:
αεροσκαφος: 6/10 (αυτο το πρασινο της AZ σε κανει να αισθανεσαι οτι βρισκεσαι σε λιβαδι παρα σε αεροπλανο)
συνεπεια ωρας: 8/10
φαγητο και ife: 2/10
συνολικη εμπειρια:6/10

και ενα bonus!
οταν ξεκινησα να γραφω αυτο το trip report ειχα αποφασισει να αναφερω μονο οτι θεωρουσα οτι θα ενδιεφερε εναν αναγνωστη σε ενα αεροπορικο φορουμ, κατα συνεπεια απεφυγα λεπτομερειες που ειχαν να κανουν με τη διαμονη, τα διαφορα εστιατορια, μπαρ κλπ που συναντησα σε εκεινο το ταξιδι. ολοκληρωνωντας το σημερα, αποφασισα οτι σαν ευχαριστο υστερογραφο θα μπορουσα να αναφερω μια δυο ακομα λεπτομερειες και φωτο απο ξενοδοχεια που εμεινα σε εκεινο το ταξιδι.
-ξεκινω με το Millenium Hilton στο οποιο ημουν τυχερος να περασω δυο βραδυα στη Νεα Υορκη. στο ξενοδοχειο αυτο ηθελα να μεινω εδω και πολλα χρονια. αφενος γιατι προκειται για καινουργιο, πανεμορφο ξενοδοχειο, αφτετερου γιατι εχει δει την ιστορια να γραφεται μπροστα στα ποδια του.. οπως ισως καταλαβατε βρισκεται ακριβως πανω στο ground zero της Νεας Υορκης, πραγμα που μπορει να μην το κανει ποθητο στους αμερικανους, εγω ομως δε θα μπορουσα να αφησω να μου ξεφυγει η ευκαιρια οταν το βρηκα σε μια τιμη γυρω στα 110 δολλαρια τη βραδυα, εκεινο το καλοκαιρι (η κανονικη τιμη του κυμαινεται πανω απο 200-250). η εμπειρια να βρισκεσαι ακριβως "εκει" ειναι πολυ περιεργη. την περισσοτερη ωρα που βρισκομουν στο δωματιο το κεφαλι ηταν κολλημενο στα τεραστια παραθυρα και το μυαλο εφερνε στο νου εικονες του τι εγινε ακριβως εκει πριν ελαχιστα χρονια. ο Freedom Tower ηταν ακομα στα θεμελια και μολις πριν λιγες μερες απο σημερα (Μαιος 2012) καταφερε και εγραψε ιστορια ως το ψηλοτερο κτιριο της πολης-πλεον! οσον αφορα τη νυχτερινη θεα, τα λογια ειναι περιττα. οι μνημες της 9/11 φευγουν απο το νου, οι κουρτινες παραμενουν ανοιχτες και τα φωτα αυτης της πολης σου δινουν τον πιο ομορφο υπνο της ζωης σου, μια εμπειρια που μαλλον ολοι θελουμε να ζησουμε και να ξαναζησουμε.
-το δευτερο -και τελευταιο-ξενοδοχειο που θα αναφερω ειναι εκεινο που εμεινα στην πολη του St.Louis για ενα βραδυ. προκειται για το Hyatt Regency at the Arch, ενα πανεμορφο ξενοδοχειο, στο ομορφοτερο σημειο της πολης, μπροστα απο τη Gateway Arch. και μπορει τοτε η οικονομικη κριση να μη μας αγγιζε ουτε στο ελαχιστο και να προσφεραμε στον εαυτο μας την πολυτελεια ενος τετοιου ξενοδοχειου, παρολα αυτα η λογικη καπου επικρατησε και το δωματιο μας δεν ειχε θεα προς την αψιδα, ουτε πρωινο included. παρολα αυτα η θεα απο το δωματιο προς το Μισισσιπη ηταν εκπληκτικη. απο την κορυφη του κτιριου και το χωρο της πισινας μπορουσες να παρεις μια πολυ καλη γευση της απιστευτης θεας που εχανες αν το δωματιο σου δεν εβλεπε προς τα εκει...

και με αυτα τα ολιγα για το τελος, το trip report-γιοφυρι της Αρτας επιτελους ολοκληρωθηκε. κλεινοντας να ευχηθω σε ολους μας να ειμαστε καλα και παρολες τις αντιξοοτητες να μπορουμε ειμαστε σε θεση να κανουμε αυτο που αγαπαμε τοσο πολυ, να ταξιδευουμε.
ευχαριστω πολυ οσους εφτασαν την αναγνωση ως εδω. :great:
 
Σ' ευχαριστούμε πολύ, πολύ ωραίο report! :)

Κάτι τέτοια διαβάζω και σκέφτομαι πως πρέπει να ξαναπεράσω τον Ατλαντικό σύντομα. :mrgreen:
 
Εξαιρετικό report!
Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε όλη αυτή η "επένδυση" ;
 
Το βασικό πρόβλημα αυτού του forum είναι ότι κανεις δε διαβάζει τα προηγούμενα posts.

Στο πρώτο post ( ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ) φαίνεται ότι το κόστος αεροπορικών είναι περίπου 600€ (με τιμές 2009). Υπολόγισε κοντά 1000€ για ξενοδοχεία και κάνε την πρόσθεση...
 
η επενδυση κοστισε περιπου (τιμες σε ευρω)
-500 το υπερατλαντικο (μεσω προσφορας,με 3+3 πτησεις και booked 4 μηνο τουλαχιστον πριν). με σημερινες τιμες και καλοκαιρινους μηνες παιζει σχεδον στο διπλασιο, αλλα παντα εξαρταται στο ψαξιμο.
-100+100 τα δυο domestic δρομολογια
συνολο 700 τα αεροπορικα.
στη διαμονη ημουν τυχερος γιατι φιλοξενηθηκα σε φιλικο σπιτι, εκτος απο τις μινι εκδρομες σε ΝΥ και Στ.Λουις που χρειαστηκα ξενοδοχειο.
αν καποιος χρειαζεται ξενοδοχειο για δυο εβδομαδες, αυτο κοστιζει απο 600 και πανω συνολικα (παντα σε ευρω και φυσικα εξαρταται τι ξενοδοχειο και σε τι τοποθεσια κλπ)
θα ελεγα οτι σημερα με budget επιλογες ενα 15ημερο στο αμερικα κυμαινεται απο 2 χιλιαρικα και πανω.
 
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Μπορώ να πω ότι χτύπησες "φλέβα" προσφορών! :)
Που να ταξιδέψεις με 700 Ε τόσα δρομολόγια... σήμερα αυτά τα ποσά είναι αστρονομικά!

flying Doc":3rd3hedm said:
Το βασικό πρόβλημα αυτού του forum είναι ότι κανεις δε διαβάζει τα προηγούμενα posts.

Στο πρώτο post ( ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ) φαίνεται ότι το κόστος αεροπορικών είναι περίπου 600€ (με τιμές 2009). Υπολόγισε κοντά 1000€ για ξενοδοχεία και κάνε την πρόσθεση...

Μου απάντησε ο κατάλληλος! :|
 
μην το λες, προσφορες υπαρχουν παντα αρκει να εχεις συνεχεια τα ματια ανοιχτα. μολις χτες ειδα οτι η Alitalia δινει ΝΥ για 450 ευρω τελικη τιμη το σεπτεμβριο με απευθειας πτησεις της Delta απο Αθηνα, για παραδειγμα.
 
Top