Ενδιαφέρον από Qatar & Kingfisher για εξαγορά των ΟΑ

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Πιθανόν να είναι και έτσι .

Εμάς όμως σαν φορολογούμενους πολίτες μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα (να πωληθεί ώστε να σταματήσει η "αιμορραγία") .
Σαν Έλληνες πέραν του παραπάνω μας ενδιαφέρει όμως η διατήρηση του ονόματος καθώς και η ανάπτυξη και η συνέχεια της σαν εταιρεία .
Μας ενδιαφέρει να εξυγιανθεί και να γίνει ανταγωνιστική και ξανά διάσημη ΔΙΕΘΝΩΣ .

Αυτή η περίπτωση (Qatar) ελπίζω να προχωρήσει .
(Μάλλον η τελευταία ευκαιρία είναι για να μην κλείσει.........)
 
Θα βγουν ΠΑΛΙ οι εργαζομενενοι να εμποδισουν καθε προσπαθεια εξυγειανσης! Οποτε τι συζηταμε?!
 
Ας φύγει από την "αγκάλη" του Ελληνικού Δημοσίου και το ξανασυζητάμε αυτό :D
 
Η Ολυμπιακή είναι μια εταιρία που λειτουργεί υπο καθεστώς ιδιωτικού δικαίου. Ο μέτοχος της είναι το Υπουργείο Οικονομικών. Άρα δεν είναι δημόσιο και οι εργαζόμενοί της δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Μια συμφωνία με το Qatar θα ήταν ό,τι καλύτερο και κανένας εργαζόμενος δεν τάσσεται κατά.
 
Σωστός ο tarig_gr. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι υπέρ αυτού του ενδεχόμενου. Τώρα, αν κάποιοι εργατοπατέρες αντιδράσουν, στην καλύτερη περίπτωση θα φάνε πολύ ντομάτα!
 
Θα φάνε όμως ντομάτα φίλε al.porto?
Γιατί εγώ έχω την αίσθηση ότι θα αρχίσουν τα γνωστά περί "εθνικού αερομεταφορέα", "κοινωνικού χαρακτήρα" κλπ και θα χαθεί και αυτή η (φιλολογική προς το παρόν) ευκαιρία?
Μακάρι να γίνει κάτι με τους Άραβες γιατί αλλιώς δεν τα βλεπω καλά τα πράγματα.
Τουλάχιστον αυτοί και σοβαροί είναι (γενικά) και τη φήμη του καλοπληρωτή έχουν. Δε λέω ότι θα αρχίσουν να μοιράζουν τρελά λεφτά, απλά ποτέ δεν "φέσωσαν" κανένα (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω)
 
Θα φάνε αφενός γιατί η κατάσταση δεν πάει άλλο και αφετέρου το επιχειρησιακό πλάνο τόσο ελπιδοφόρο που ειλικρινά πιστεύω ότι δεν θα έχουν επιχειρήματα να αντιπαραθέσουν. Αν στα παραπάνω προσθέσεις και τις αμαρτίες του παρελθόντος, καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει. Μιλάμε για την τελευταία ευκαιρία της ΟΑ να επιβιώσει και γιατί όχι να ορθοποδήσει. Η υποδομή υπάρχει, η πολιτική βούληση αμφιβάλλω αν υπάρχει...
 
Αρχίσαμε πάλι...
Το άρθρο είναι στα αγγλικά, αλλά το ρεζουμέ είναι ότι μετά τη μείωση οφειλόμενων της ΟΑ, ενδιαφέρεται πάλι η Olympic Investors. Το άρθρο είναι από τις 12 Σεπτεμβρίου, αλλά...

http://www.ft.com/cms/s/2/b4cc33f4-6144 ... 10621.html
 
al.porto":1ojr9ezt said:
η πολιτική βούληση αμφιβάλλω αν υπάρχει...
Αυτό λέει πολλά!
Μια φορά να δω αυτή την έρμη την πολιτική βούληση, καημό το έχω...
Έστω και σε κάτι απλό!

Και δυστυχώς δεν είναι μόνο η πολιτική βούληση.
Είναι και οι πελατιακές σχέσεις, είναι οι ορδές ψηφοφόρων που θέλουν να έχουν οι υποψήφιοι βουλευτές (χωρίς λόγο τις περισσότερες φορές αφού ευτυχώς υπάρχει το ΑΣΕΠ) και οι "αρπαχτές" και "λαμογιές" κάποιων που θέλουν να συνεχίσουν να κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ (αδήλωτα φυσικά) σε βάρος των εργαζομένων που χύνουν κιλά ιδρώτα φορτοεκφορτώνοντας βαλίτσες στις πίστες όλης της Ελλάδας,
κλπ κλπ κλπ.
 
Σαν συμπλήρωση να αναφέρω ότι ΜΟΝΟ η προσφορά της Qatar κάνει λόγω για ανάπτυξη και αφορά ΟΛΟ τον όμιλο. Όλες οι άλλες αναφέρονται σε μια εταιρεία με σημαντικά μειωμένο πτητικό έργο ειδικά στο εσωτερικό. Αν προκριθούν αυτές οι προτάσεις θα σημαίνει κατά την γνώμη μου πολλά για την βούληση της κυβέρνησης για την ΟΑ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top