Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με λίγο χαρτζιλίκι όλα γίνονται. Το ΠΟΛΚΕΟΑ έβγαλε τα έξοδά του και πέρασε στο εξής στο «στρατόπεδο» της Lamda με αντάλλαγμα μια «μελέτη βιωσιμότητας» (δεν μας λέει πότε) και τη συμμετοχή με την εμπειρία του «στο ενδεχόμενο» δημιουργίας μουσείου (δεν μας λέει πού).

Για να δούμε...
 
Καιρός ήταν η συμβιβαστική λύση. Απ' ότι έμαθα, μιας και το BAC 1-11 δεν ανήκει στο ΠΟΛΚΕΟΑ αλλά στην ΥΠΑ, η ΥΠΑ δήλωσε ότι δεν το θέλει οπότε, προφανώς, ήρθε κι αυτό πακέτο μαζί με τα άλλα. Έχει ακουστεί όμως ότι ενδιαφέρεται κάποιος Κύπριος να το βάψει στα χρώματα της Cyprus και να το βάλει display κάπου κοντά στο πάρκο Ελληνικού αλλά εκτός του χώρου του αεροδρομίου.
Για να δούμε...
 
Με λίγο χαρτζιλίκι όλα γίνονται. Το ΠΟΛΚΕΟΑ έβγαλε τα έξοδά του και πέρασε στο εξής στο «στρατόπεδο» της Lamda με αντάλλαγμα μια «μελέτη βιωσιμότητας» (δεν μας λέει πότε) και τη συμμετοχή με την εμπειρία του «στο ενδεχόμενο» δημιουργίας μουσείου (δεν μας λέει πού).

Για να δούμε...
Το θέμα είναι ότι από ότι φαίνεται τα αεροπλάνα του Ελληνικού γλυτώνουν τουλάχιστον μέχρι στιγμής την προοπτική να καταλήξουν να γίνουν κατσαρόλες, αφού πέρασαν στην ιδιοκτησία της Lamda:

Ελληνικό: Στη Lamda Development τα παλιά αεροπλάνα της Ολυμπιακής – Σχέδιο για μουσείο στο Boeing 747

 
Ελπίζω να μην έχουμε κανένα «ατύχημα» όπως τότε που κάηκε το 727.
 
Εαν ειναι εξυπνοι μπορουν να "στησουν"μια πολυ καλη επιχειρηση σαν μουσειο και να ερχονται με εισιτηριο σχολεια απο ολη την Ελλαδα... Πιο παιδι δεν εξιταρεται με τα αεροπλανα; Ας παρουν παραδειγματα απο μουσεια του εξωτερικου οπου γινεται πολυ καλη δουλεια..
 
Γίνεται ένα ωραιότατο mall με παιδότοπο για να εξιτάρονται τα παιδιά εκεί και θα βγάζουν περισσότερα. Τα αεροπλάνα πέρασαν στα χέρια αυτών που θέλουν να φύγουν από κει. Ας μην έχουμε αυταπάτες. Η προσγείωση θα είναι πολύ ανώμαλη.
 
Πράγματι ήταν η καλύτερη λύση για την Λάμδα. Αποφεύγει έτσι την κάθε παρενόχληση, εκκενώνει το οικόπεδο, τα κάνει ότι θέλει και τα πάει όπου θέλει, μιας και είναι δικά της. Το δημοσίευμα μιλάει για τμηματική απομάκρυνση, εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας για την αξιοποίηση του Β747 ως Μουσείο και για μελλοντικό ενδεχόμενο δημιουργίας Μουσείου!!!. Μουσείο με κουφάρια δεν γίνεται. Να τα επισκεφθούν για να δούν τι οι μαθητές? Πως είναι εξωτερικά ένα α/φος? Αλήθεια πόσο πουλήθηκαν? Τι θα τα κάνει τα χρήματα ο ΠΟΛΚΕΟΑ?
 
Αλήθεια πόσο πουλήθηκαν? Τι θα τα κάνει τα χρήματα ο ΠΟΛΚΕΟΑ?
:rolleyes:Δυο ερωτήσεις αυξημένης δυσκολίας, για τους πραγματικά δυνατούς παίκτες. Όποιος απαντήσει την πρώτη κερδίζει $500000, με την δεύτερη τερματίζει το Miilionaire και πάει στον μεγάλο τελικό.
 
Το SX-OAB αγοράστηκε από τον ΠΟΛΚΕΟΑ έναντι τιμήματος 1 εκατομ. Ευρώ. Προφανώς δεν πουλήθηκε τόσο. Είμαι πεπεισμένος ότι πουλήθηκαν σε συμβολικό τίμημα απλώς για να μπορέσει να γίνει κάποια συμφωνία. Προφανώς πουλήθηκαν λιγότερο από την αξία τους σε αλουμίνιο (όσο δηλαδή θα μπορούσε να τα αγοράσει ο παλιατζής).
Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι τουλάχιστον ένα χρόνο τώρα, η Lamda Development μπορούσε να τα έχει απομακρύνει καταστρέφοντάς τα (όπως είχε κάνει και με το πρώτο υπόστεγο της ΤΑΕ) χωρίς κανένα πρόβλημα αφού υπήρχε και ρητή απόφαση δικαστηρίου. Δεν το έκανε. Αντίθετα, προχώρησε στην έκδοση ενός τόμου που περιγράφει την ιστορία του Ελληνικού, σημαντικό κομμάτι της οποίας ήταν το αεροδρόμιο. Ελπίζουμε λοιπόν ότι αυτή είναι μια αλλαγή πλεύσης, ενδεχομένως αντιλαμβανόμενοι ότι μπορούν να βγάλουν χρήματα. Η δημιουργία μουσείου πάντως είναι κάτι που ελπίζουμε όλοι μας! Σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για τίποτα!
 
Το SX-OAB αγοράστηκε από τον ΠΟΛΚΕΟΑ έναντι τιμήματος 1 εκατομ. Ευρώ. Προφανώς δεν πουλήθηκε τόσο. Είμαι πεπεισμένος ότι πουλήθηκαν σε συμβολικό τίμημα απλώς για να μπορέσει να γίνει κάποια συμφωνία. Προφανώς πουλήθηκαν λιγότερο από την αξία τους σε αλουμίνιο (όσο δηλαδή θα μπορούσε να τα αγοράσει ο παλιατζής).
Μήπως προσθέσετε ένα μηδενικό παραπάνω αγαπητέ;
 
Top