Να ναι καλά ο κάθε κύριος Παυλέας, για το καλό του service!
Όμως μήπως επιβραβεύουμε το αυτονόητο?Μήπως (λέω εγώ τώρα) μια εταιρία για να "κάνει τη διαφορά" πρέπει να είναι ευέλικτη?Έχουμε πεί επανειλημμένα ότι τις εταιρίες (κάθε είδους) τις κάνουν οι υπάλληλοι...Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, πρέπει να προσφέρουν κάτι παραπάνω!
Εμένα, αν και προτιμώ σχεδόν πάντα Ολυμπιακή, το τελευταίο μου δεν ήταν ότι καλύτερο!Και έφτανε μόνο ένα πράγμα!
Μαλ~!@ υπεύθυνος καμπίνας!
Αγενέστατος, και "κουρασμένος" από τη δουλειά!Ένα γουρούνι με λίγα λόγια που όλοι μας πληρώνουμε, για να μας μιλάει με τη μια στον ενικό (λές και μας γνωρίζει και από χτες).
Θα σας πώ σύντομα ένα περιστατικό...
Είμασταν 3 άτομα (ATH-FCO), και προθυμοποιήθηκα να φέρω εφημερίδες να ρίξουμε μια ματιά.Πάω λοιπόν πίσω και διαλέγω μία(1) αθλητική και μία (1) πολιτική.
Πάω να φύγω, και ακούω... "να σου πω" δεν έδωσα σημασία, "να σου πώ, εσύ με τις εφημερίδες".Γυρνάω, "πόσες εφημερίδες πήρες?" :shock: :evil:
Εκείνη την ώρα πώς αντιδράς?
Του λέω 2 ,γιατί? "μία εφημερίδα πρέπει να πάρεις, ένας δεν είσαι?"Όταν του είπα ότι είμαστε 3 άτομα, έσκυψε την κεφάλα του... Αντέδρασα πολύ ψύχραιμα, αλλά με το ζόρι κρατήθηκα να μή του φέρω ότι έβρισκα, στο κεφάλι.Ήμουν ξενυχτισμένος βλέπεις, ήταν πολύ τυχερός, γιατί δε δίνω δικαιώματα και απαιτώ την ίδια τουλάχιστον συμπεριφορά ...
Μετά έκανε και άλλα ο χαραμοφάης, αλλά ας τα αφήσουμε γιατί γίνεται μακροσκελές!Άσε που εδώ πρέπει να γράφουμε τα καλά τους....
