Έπαινος προς εργαζομένους ΟΑ

  • Thread starter Thread starter OAL260
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
όχι εγω ρε παιδιά. :D Άλλος το έγραψε και το δημοσίευσε το Εθνός, απο όπου και το βρήκα.
 
Να ναι καλά ο κάθε κύριος Παυλέας, για το καλό του service!
Όμως μήπως επιβραβεύουμε το αυτονόητο?Μήπως (λέω εγώ τώρα) μια εταιρία για να "κάνει τη διαφορά" πρέπει να είναι ευέλικτη?Έχουμε πεί επανειλημμένα ότι τις εταιρίες (κάθε είδους) τις κάνουν οι υπάλληλοι...Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, πρέπει να προσφέρουν κάτι παραπάνω!
Εμένα, αν και προτιμώ σχεδόν πάντα Ολυμπιακή, το τελευταίο μου δεν ήταν ότι καλύτερο!Και έφτανε μόνο ένα πράγμα!
Μαλ~!@ υπεύθυνος καμπίνας!
Αγενέστατος, και "κουρασμένος" από τη δουλειά!Ένα γουρούνι με λίγα λόγια που όλοι μας πληρώνουμε, για να μας μιλάει με τη μια στον ενικό (λές και μας γνωρίζει και από χτες).
Θα σας πώ σύντομα ένα περιστατικό...
Είμασταν 3 άτομα (ATH-FCO), και προθυμοποιήθηκα να φέρω εφημερίδες να ρίξουμε μια ματιά.Πάω λοιπόν πίσω και διαλέγω μία(1) αθλητική και μία (1) πολιτική.
Πάω να φύγω, και ακούω... "να σου πω" δεν έδωσα σημασία, "να σου πώ, εσύ με τις εφημερίδες".Γυρνάω, "πόσες εφημερίδες πήρες?" :shock: :evil:
Εκείνη την ώρα πώς αντιδράς?
Του λέω 2 ,γιατί? "μία εφημερίδα πρέπει να πάρεις, ένας δεν είσαι?"Όταν του είπα ότι είμαστε 3 άτομα, έσκυψε την κεφάλα του... Αντέδρασα πολύ ψύχραιμα, αλλά με το ζόρι κρατήθηκα να μή του φέρω ότι έβρισκα, στο κεφάλι.Ήμουν ξενυχτισμένος βλέπεις, ήταν πολύ τυχερός, γιατί δε δίνω δικαιώματα και απαιτώ την ίδια τουλάχιστον συμπεριφορά ...
Μετά έκανε και άλλα ο χαραμοφάης, αλλά ας τα αφήσουμε γιατί γίνεται μακροσκελές!Άσε που εδώ πρέπει να γράφουμε τα καλά τους.... :roll:
 
Να σου πω την αλήθεια, δε νομίζω να αντιδρούσα τόσο ψύχραιμα αν ήμουν στη θέση σου. Το λιγότερο που θα έκανα θα ήταν να βγάλω 5 ευρώ και να του τα πετάξω στη μούρη για το κόστος των εφημερίδων (1 ευρώ η πολιτική, άλλο 1 ευρώ η αθλητική και 3 ευρώ οι φόροι αεροδρομίου).
Νομίζω όμως ότι (για να γυρίσουμε στην περίπτωση του Παρισιού και στο όνομα Παυλέας) τέτοια αντιμετώπιση δεν θα υπήρχε από ΚΑΜΙΑ ξένη εταιρεία ή υπάλληλο.
Και επίσης δε θεωρώ καθόλου αυτονόητο το να φτάνεις στην κυριολεξία στο παρά πέντε, έχοντας ήδη κάνει λάθος την πτήση και τελικά να ταξιδεύεις. :great:
 
flightnumber said:
Να ναι καλά ο κάθε κύριος Παυλέας, για το καλό του service!

Όσο παράξενο κι αν φαίνεται σε πολλούς, αυτός είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Απλά όπως ξέρετε πιο καλά να σου βγει το μάτι...
 
Top