AOA
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/06/2008
- Μηνύματα
- 314
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- LUF
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Ίσως από τους μεγαλύτερους ηλικιακά στο φόρουμ με πολλαπλή εμπειρία σπουδών, εργασίας, ζωής κλπ. εντός κι εκτός χώρου Αεροπορίας γενικότερα, θέλοντας να εκφράσω την άποψή μου στο θέμα του παρόντος τόπικ , με αφορμή την επαναφορά του θέματος από τον asterixx25 , αποσυνδέοντας παραμέτρους , επιλογής σχολών , οικονομικού κόστους , τρέχουσες συνθήκες αγοράς εργασίας κλπ..../ αυτά έχουν αναπτυχθεί σε άλλα τόπικς.
1/ Μια παροιμία λέει " κάθε πράμα στο καιρό του κι ο κολιός τον Αύγουστο". Αυτό βέβαια αφορά πολλούς τομείς σε ό, τι έχει να κάνει με επιλογές σπουδών, εργασίας, ζωής κλπ.
2/ Σίγουρα δε όπως παραπάνω έχουν εκθέσει οι συνάδελφοι του φόρουμ με σωστά επιχειρήματα ,δεν είναι "απαγορευτική η ηλικία «ας πούμε των 30+»
Κυρίως η επιλογή επαγγέλματος πιλότου και με ό, τι αυτό συνεπάγεται είναι εκτός κάθε άλλου κλάδου σπουδών, που απαιτεί συγκεκριμένες προϋποθέσεις και δεδομένα.
Τα στοιχεία που διαμορφώνουν την σωστή πορεία ενός σπουδαστή πιλότου / είτε στην Πολεμική είτε στην Πολιτική , με κάποιες παραλλαγές /είναι το συνεχές διαχρονικό ισοζύγιο, θεωρητικής μάθησης, πρακτικής εκπαίδευσης , προσαρμογής , σε συνδυασμό με την ιδανική ηλικία , ψυχοσωματική υγεία και με συγκεκριμένα στοιχεία χαρακτήρα που σιγά –σιγά ταυτόχρονα εν εξελίξει ωριμάζουν /ολοκληρώνονται.
Δεν είναι τυχαίο ότι η ενδεικνυόμενη ηλικία είναι τα 18 -20 / εκεί είναι ή πλήρης αφοσίωση , ο ενθουσιασμός, η δυνατή προσπάθεια και το «σφουγγάρι» μάθησης και εκπαίδευσης , προσαρμογής κλπ., ούτως ώστε με τα σημερινά βελτιωμένα δεδομένα επιστήμης και τεχνολογίας / που απέχει πολύ του παρελθόντος /, οι συνεχείς επιδόσεις του από την Σχολή και περαιτέρω να ανταποκρίνονται θετικά σε συγκεκριμένα επίπεδα με την διαχρονική του αξιολόγηση, για να μπορεί εν δυνάμει στην ηλικία των 30+ να «περνάει» σιγά-σιγά «Αριστερά» και να μην παραμένει για μακρύτερο διάτημα « Δεξιά»
Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι τα ηλικιακά όρια εξέλιξης και ολοκλήρωσης ενός επαγγελματία συγκρινόμενα με το παρελθόν έχουν κατέβει σημαντικά , ταυτόχρονα δε επενεργούν θετικά για ευνόητους λόγους στην καλύτερη εξέλιξή τους αξιοκρατικά, στην ασφάλεια και στην διαμόρφωση χαμηλότερου οικονομικού κόστους των Αεροπορικών εταιριών και την αποφυγή πλέον λύσεων ανάγκης παρελθόντος με επί πλέον κόστος μετεκπαιδεύσεων γερασμένων αποστράτων κλπ./ off topic
Πρός Θεού δεν επιθυμώ να απογοητέυσω κανένα 30/αρη, έχω άμεσο συγγενή ο οποίος πρίν 3 μήνες σε ηλικία 34 ετών, πτυχιύχος μηχανικός avionics και με 4/ετή εργασία στο χώρο του, έφυγε για να σπουδάσει πιλότος, παρόλες τις αυτονόητες και αρνητικές συζητήσεις!Διότι πολύ απλά εκτός των όποιων λογικών ,η Αεροπορία είναι ΠΑΘΟΣ & ΜΕΡΑΚΙ!!
1/ Μια παροιμία λέει " κάθε πράμα στο καιρό του κι ο κολιός τον Αύγουστο". Αυτό βέβαια αφορά πολλούς τομείς σε ό, τι έχει να κάνει με επιλογές σπουδών, εργασίας, ζωής κλπ.
2/ Σίγουρα δε όπως παραπάνω έχουν εκθέσει οι συνάδελφοι του φόρουμ με σωστά επιχειρήματα ,δεν είναι "απαγορευτική η ηλικία «ας πούμε των 30+»
Κυρίως η επιλογή επαγγέλματος πιλότου και με ό, τι αυτό συνεπάγεται είναι εκτός κάθε άλλου κλάδου σπουδών, που απαιτεί συγκεκριμένες προϋποθέσεις και δεδομένα.
Τα στοιχεία που διαμορφώνουν την σωστή πορεία ενός σπουδαστή πιλότου / είτε στην Πολεμική είτε στην Πολιτική , με κάποιες παραλλαγές /είναι το συνεχές διαχρονικό ισοζύγιο, θεωρητικής μάθησης, πρακτικής εκπαίδευσης , προσαρμογής , σε συνδυασμό με την ιδανική ηλικία , ψυχοσωματική υγεία και με συγκεκριμένα στοιχεία χαρακτήρα που σιγά –σιγά ταυτόχρονα εν εξελίξει ωριμάζουν /ολοκληρώνονται.
Δεν είναι τυχαίο ότι η ενδεικνυόμενη ηλικία είναι τα 18 -20 / εκεί είναι ή πλήρης αφοσίωση , ο ενθουσιασμός, η δυνατή προσπάθεια και το «σφουγγάρι» μάθησης και εκπαίδευσης , προσαρμογής κλπ., ούτως ώστε με τα σημερινά βελτιωμένα δεδομένα επιστήμης και τεχνολογίας / που απέχει πολύ του παρελθόντος /, οι συνεχείς επιδόσεις του από την Σχολή και περαιτέρω να ανταποκρίνονται θετικά σε συγκεκριμένα επίπεδα με την διαχρονική του αξιολόγηση, για να μπορεί εν δυνάμει στην ηλικία των 30+ να «περνάει» σιγά-σιγά «Αριστερά» και να μην παραμένει για μακρύτερο διάτημα « Δεξιά»
Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι τα ηλικιακά όρια εξέλιξης και ολοκλήρωσης ενός επαγγελματία συγκρινόμενα με το παρελθόν έχουν κατέβει σημαντικά , ταυτόχρονα δε επενεργούν θετικά για ευνόητους λόγους στην καλύτερη εξέλιξή τους αξιοκρατικά, στην ασφάλεια και στην διαμόρφωση χαμηλότερου οικονομικού κόστους των Αεροπορικών εταιριών και την αποφυγή πλέον λύσεων ανάγκης παρελθόντος με επί πλέον κόστος μετεκπαιδεύσεων γερασμένων αποστράτων κλπ./ off topic
Πρός Θεού δεν επιθυμώ να απογοητέυσω κανένα 30/αρη, έχω άμεσο συγγενή ο οποίος πρίν 3 μήνες σε ηλικία 34 ετών, πτυχιύχος μηχανικός avionics και με 4/ετή εργασία στο χώρο του, έφυγε για να σπουδάσει πιλότος, παρόλες τις αυτονόητες και αρνητικές συζητήσεις!Διότι πολύ απλά εκτός των όποιων λογικών ,η Αεροπορία είναι ΠΑΘΟΣ & ΜΕΡΑΚΙ!!