Επεισόδιο σε πτήση της Sky Express

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gioannis

First-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2005
Μηνύματα
897
Likes
0
Περιοχή
Kiato (KOR-PIKAD)
Επιβατης της πτησης απο Ηρακλειο για Κω , (τα πηρε :? ) και προσπαθησε να ανοιξη την πορτα.Ο Καπετανιος δηλωσε εμερτζενση και τον παρελαβε το περιπολικο στην προσγειωση στην Κω.Περισσοτερα εδω http://www.espressonews.gr/default.asp? ... tID=669872
 
Re: ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΕ ΠΤΗΣΗ ΤΗΣ SKY EXPRESS !!!

Χμμ..για κάποιον σαν κι εμένα που φοβάται τις πτήσεις, ακούγεται ανησυχητικό. Θα μπορούσε άραγε να ανοίξει την πόρτα τελικά; Ελπίζω όχι...
 
Επειδη παντα αναρρωτιομουν,την emergency exit στα πλαινα του αεροσκαφους αν καποιος σαν το παραπανω ψυχοπαθη θελησει,μπορει να την ανοιξει??
 
Εφόσον η καμπίνα του αεροπλάνου είναι συμπιεζόμενη τίποτα δεν ανοίγει.

Τα emergency exits (παράθυρα) ανοίγουν προς τα μέσα.
Οι πόρτες από το σχεδιασμό τους όταν ανοίγουν, έρχονται λίγο προς τα μέσα και μετά ανοίγουν έξω.
Η πίεση στη καμπίνα είναι πάντα μεγαλύτερη από την εξωτερική και η εσωτερική αυτή πίεση "σπρώχνει" τις πόρτες προς το κέλυφος του αεροπλάνου,
πράγμα που κάνει αδύνατο σε κάποιον εν πτήση να υπερνηκήσει τη δύναμη αυτή αφού πρέπει να τις φέρει προς τα μέσα για να ανοίξουν.

Η καμπίνα αποσυμπιέζεται στη προσγείωση.
 
οπως επισης και η πορτα του πιλοτηριου δεν ανοιγει απο την μερια της καμπινας των επιβατων,παρα μονο αν το επιτρεψουν οι πιλοτοι.η πορτα αυτη ειναι επισης θωρακισμενη σε περιπτωση πυροβολισμου.
flight_instructor
 
chania27":3hu2bfo3 said:
Εφόσον η καμπίνα του αεροπλάνου είναι συμπιεζόμενη τίποτα δεν ανοίγει...

Δυστυχώς, ενώ η παραπάνω παρατήρηση ισχύει για την (τις) emergency exits στα Jetstream 31(32) (ανοίγουν προς τα μέσα), δεν ισχύει το ίδιο και για την πόρτα του αεροπλάνου η οποία δεν χρειάζεται να μπει μέσα για να ανοίξει. Γυρίζεις το μοχλό, απασφαλίζει και ανοίγει προς τα έξω με ένα μικρό σπρώξιμο.
Το ίδιο ισχύει και για τα Metro, King Air και άλλα (συμπιεζόμενα) αεροπλάνα.
Πριν μερικά χρόνια (το 2002 αν δεν κάνω λάθος) υπήρξε συμβάν όπου η πόρτα ενός (ελληνικού) Jetstream 31 άνοιξε στην πτήση (δεν είχε ασφαλιστεί σωστά πριν από την απογείωση) και αποκολλήθηκε από το αεροπλάνο.
 
Δεν είμαι γνώστης του J31 όπότε θα σε πιστέψω.
Ούτος ή άλλως όμως αν έχει μόνο τα pins που λες, αυτά πρέπει να "κλειδώνουν" και να μην ανοίγουν ακόμα και όταν κάποιος γυρίσει το μοχλό της πόρτας.
Πρέπει να "ξεκλειδώνουν" όταν ακουμπήσουν οι τροχοί στο έδαφος με το ground shift. Ευάλωτο σύστημα ακούγεται μιας και κάποιο πρόβλημα στο ground shift ή στα ηλεκτρικά το αφήνει εκτεθημένο. Ίσως για αυτό και δεν είναι διαδεδομένο στα μεγαλύτερα αεροπλάνα.

Το στάνταρ πάντως είναι ο τρόπος που προανέφερα.
 
Πριν τη skyexpress ποια άλλη εταιρεία είχε πιο πριν Jeatstream?
Πάντως μου φαίνεται λίγο περίεργο να έχει φύγει ολόκληρη πόρτα κατά την πτήση και να μην το έχουμε πάρει χαμπάρι
 
"Ξεθάβω" το θέμα γιατί βρήκα τυχαία το πόρισμα της ΕΔΑΑΠ για το συμβάν με την πόρτα που ανέφερα παραπάνω.
Το πόρισμα δεν αφορά πτήση της Sky Express αλλά είναι ενδεικτικό του τι θα μπορούσε να συμβεί στην πτήση της Sky Express αν ο επιβάτης είχε καταφέρει να απασφαλίσει την πόρτα στον αέρα.

Το πόρισμα εδώ: http://www.aaiasb.gr/imagies/stories/do ... ort_GR.pdf
 
Top