Επιστροφή Α/Φ Κυπριακών Αερογραμμών στη Λάρνακα

nikomari

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/12/2007
Μηνύματα
27
Likes
0
Περιοχή
Πεντέλη
Μόλις είπαν οι ειδήσεις των 18.00 ΜΕΓΚΑ ΚΥΠΡΟΥ ότι α/φ των Κυπριακών Αερογραμμών που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρνακα-Θεσσαλονίκη κατά την απογείωση από Λάρνακα παρουσιάστηκε μηχανικό πρόβλημα σε τροχό του α/φ και ο κυβερνήτης επέστρεψε στο αεροδρόμιο Λάρνακας. Επειδή δεν αναφέρθηκε ώρα ή κωδικός πτήσης, όποιος γνωρίζει περισσότερα είναι ευπρόσδεκτος να συνδράμει.
 
Καλα ποιος ματιασε τις Κυπριακες αυτην τη περιοδο και ολο κατι γινεται για Θεσ/νικη!
 
Δεν υπάρχει μάτι απλώς έχουν αρχίσει να γυρναν πίσω με το παραμικρό (μετά το πολύ σοβαρό περιστατικό στη Θεσσαλονίκη που πέρασε στα αζήτητα)...και οι δημοσιογράφοι στην Κύπρο έχουν γίνει υπερευαίσθητοι ....όπως μετά το ατύχημα της Helios
 
δικαιολογημενα υπαρχει μια ανυσηχια. Αναμενουμε πληροφοριες αν μαθεις κατι παραπανω
 
Λοιπόν να τα νέα - Μεσημέρι πτήση ΚΑ που θα αναχωρούσε στις 12.30 από Λάρνακα για Θεσσαλονίκη έφυγε στη 13.00 με 144 επιβάτες (ΟΙ ΚΑ έχουν μόνο Αirbus) και στην απογείωση ο κυβερνήτης αντελήφθη τεχνικό πρόβλημα σε τμήμα δεξιών τροχών - τμήμα επιστροφής τροχών - όπου δεν μπορούσαν να επιστρέψουν οι τροχοί μετά την απογείωση στην καταπακτή. Ενημέρωσε τον πύργο ελέγχου όπου τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο εκτάκτου ανάγκης και προσγειώθηκαν στη 13.30 με ασφάλεια στη Λάρνακα. Αυτά για την ώρα.
 
Παραθέτω το σημερινό άρθρο από την κυπριακή εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ

Πρόβλημα σε πτήση των Κ.Α.

Δεν ανέβαινε ο τροχός



Μηχανικό πρόβλημα σε αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών, το δεύτερο σε διάστημα λίγων ημερών που παρουσιάστηκε στο στόλο της εταιρείας , είχε ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χθες 144 επιβατών, οι οποίοι έφθασαν στον προορισμό τους με πέντε ώρες καθυστέρηση.
Συγκεκριμένα, λόγω μηχανικής βλάβης που παρουσιάστηκε στο αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση CY 426 για Θεσσαλονίκη, οι επιβάτες της πτήσης ταξίδευσαν αντί στις 12:30 το μεσημέρι στις 5:50 το απόγευμα και με άλλο αεροσκάφος.
Η πτήση για Θεσσαλονίκη, ενώ ήταν προγραμματισμένη για αναχώρηση στις 12.30 το μεσημέρι, αναχώρησε στη μία το μεσημέρι και 35 λεπτά αργότερα ο πιλότος διαπίστωσε στον αέρα ότι ο πίσω τροχός δεν επέστρεφε στη θέση του κι έτσι θεώρησε σωστό να επιστρέψει στο αεροδρόμιο Λάρνακας.
Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο εκπρόσωπος Τύπου των Κυπριακών Αερογραμμών, Κυριάκος Κυριάκου, ανέφερε πως το αεροσκάφος επέστρεψε στο αεροδρόμιο Λάρνακας για προληπτικούς λόγους.
Στο αεροδρόμιο Λάρνακας έγιναν προσπάθειες ώστε το αεροσκάφος να επιδιορθωθεί, ενώ έγινε και δοκιμαστική πτήση, που κατέδειξε ότι το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.
Τελικώς, περίπου 130 από τους 144 επιβάτες που θα μετέβαιναν αρχικά στη Θεσσαλονίκη, επιβιβάστηκαν σε άλλο αεροσκάφος και αναχώρησαν γύρω στις 17.50.
Κάποιοι επιβάτες που φοβήθηκαν από την περιπέτειά τους, θα ταξιδέψουν, σύμφωνα με τον κ. Κυριάκου, με άλλη πτήση.

Μπορεί να μου πεί κάποιος πόσο σοβαρό είναι να μην ανεβαίνει ο τροχός και αν σχετίζεται με τη συντήρηση του α/φ?

Να σημειώσω εδώ ότι οι ΚΑ σημείωσαν αύξηση κερδών και θα προχωρήσουν σε καταβολή επιμερίσματος στους εργαζομένους τους.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Νομίζω θα μπορούσε να συνεχίσει Θεσσαλονίκη με τον τροχό κάτω χωρίς να διακυβέβεται στο παραμικρό η ασφάλεια της πτήσης, όμως με μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων....
 
Καλα δεν ειναι και τοσο απλο 2 ωρες πτηση με κατω τα σκελη. Πρεπει να αναλογιστεις το βαρος των επιβατων συναρτηση το βαρος του fuel και το ποσο παραπανω θα καψει. Απο οτι γνωριζω καμια σοωαρη εταιρια δεν θα αφηνε να διεξαχθει μια τετοια πτηση και ειδικα με επιβατες. Οχι οτι δεν εχει γινει εχει γινει σαν ferry flight και οχι για 2 ωρες πτηση οπο οσο γνωριζω τουλαχιστον εγω.
 
nikomari":1yhbtote said:
Παραθέτω το σημερινό άρθρο από την κυπριακή εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ

Η πτήση για Θεσσαλονίκη, ενώ ήταν προγραμματισμένη για αναχώρηση στις 12.30 το μεσημέρι, αναχώρησε στη μία το μεσημέρι και 35 λεπτά αργότερα ο πιλότος διαπίστωσε στον αέρα ότι ο πίσω τροχός δεν επέστρεφε στη θέση του κι έτσι θεώρησε σωστό να επιστρέψει στο αεροδρόμιο Λάρνακας.


Συγνώμη αλλά γιατί εμένα μου φαίνεται παράδοξο ότι μετά από 35 λέπτά !!!! " ανακάλυψε" ο πιλότος ότι δεν ανεβαίνει ο τροχός???????

Αν είναι δυνατόν να λέγονται τέτοιες ανακρίβειες !!!!

Η ένδειξη θα υπήρχε στο cockpit από την στιγμή που έκαναν gear up και προφανώς τα 35 αυτά λεπτά έκαναν κύκλους προσπαθώντας να τον ανεβάσουν .
Αυτή η παραπληροφόρηση δεν μπορεί να είναι από άγνοια προσωπικά θεορώ ότι εσκεμένα τα γράφουν αυτά (ίσως για να δείξουν στους "ανίδεους " από αεροπορικά θέματα "πόσο συνετά" ενεργούν οι πιλότοι τους και πώς δεν ρισκάρουν κλπ κλπ.
Δεν καταλαβαίνουν ότι αντί αυτό τους εκθέτουν????
Είναι δυνατόν οι πιλότοι να καταλαβαίνουν 35 λεπτά μετά (κατά την διάρκεια της πτήσης και μάλλον σε επίπεδο πάνω από 270) και με ταχύτητες 800 ΧΜΩ ότι δεν ανέβηκε ο τροχός!!!!!!!!!!!

Αμάν πια.
 
Παραθέτω το σχετικό δημοσίευμα του "Φιλελεύθερου"

Εμπλοκή σε τροχούς καθήλωσε A320 των Κ. A.
ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ προσγείωση οδηγήθηκε χθες το μεσημέρι - μισή ώρα μετά την απογείωσή του- αεροσκάφος Airbus Α320 των Κυπριακών Αερογραμμών που εκτελούσε της πτήση CY426 από Λάρνακα για Θεσσαλονίκη. Στο αεροσκάφος, στο οποίο επέβαιναν 144 επιβάτες απογειώθηκε στη 1.00 το μεσημέρι και αμέσως μετά την απογείωση, διαπιστώθηκε ότι οι κύριοι τροχοί (κάτω από τα φτερά) επέμεναν να μένουν ανοικτοί και δεν μαζεύονταν. Έτσι μετά από 15 λεπτά πτήσης ο κυβερνήτης ζήτησε άδεια και επέστρεψε για να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση, χωρίς ιδιαίτερη κρισιμότητα αφού παρόλο που δεν έκλειναν οι τροχοί, εντούτοις έμειναν κλειδωμένοι στην ανοικτή θέση και δεν υπήρχε πρόβλημα προσγείωσης. Ο κυβερνήτης ενημέρωσε τους επιβάτες εν πτήση ότι θα επέστρεφε «προληπτικά» στο αεροδρόμιο Λάρνακας λόγω «μικρού τεχνικού προβλήματος» που δεν εγκυμονούσε κίνδυνο. Αμέσως μετά την επιστροφή στο αεροδρόμιο Λάρνακας, μηχανικοί των Κυπριακών Αερογραμμών επιχείρησαν να διορθώσουν το πρόβλημα. Μετά τις παρεμβάσεις των τεχνικών, έγιναν δοκιμαστικές πτήσεις που έδειξαν ότι το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει και έτσι αποφασίστηκε όπως οι επιβάτες μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη με άλλο αεροσκάφος αργά χθες το απόγευμα. Να σημειωθεί ότι αντικαταστάθηκε πλήρως από το απόγευμα της Κυριακής ο κινητήρας του A320 που «καταστράφηκε» στη διαδικασία απογείωσης των Κ. Αερογραμμών από Θεσσαλονίκη για Παρίσι την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με όλα τα μέχρι στιγμής δεδομένα, οι διαδικασίες συντήρησης της ήταν σωστές και η σοβαρή ζημιά οφείλεται σε «αστοχία υλικού» και οι Κ. Αερογραμμές δεν θα επιβαρυνθούν με το κόστος των 4 εκατ. ευρώ περίπου του νέου κινητήρα. ΠΕΤΡΟΣ ΘΕΟΧΑΡΙΔΗ
 
Top