Επιβατική κίνηση Olympic Air

Παιδιά μήπως μπορείται να με βοηθήσεται να βρώ αυτόν εδώ viewtopic.php?f=38&t=7094 τον πίνακα, αλλά με πρόσφατα στοιχεία όσο είναι δυνατόν, δηλαδή Οκτωβρίου ή και Νοεμβρίου αν υπάρχουν ?


Σας ευχαριστώ πολύ
 
Τα στοιχεία μπορείς να τα βρεις από το site της ΑΕΑ, στο σύνδεσμο. Πας εκεί που λέει Monthly monitor και επιλέγεις να κατεβάσεις το αρχείο που περιέχει όλα τα στοιχεία. Διαθέσιμα υπάρχουν έως και τον Οκτώβριο -γενικά ανανεώνεται γύρω στις 10 κάθε v μήνα περιέχοντας στοιχεία εώς και τον (ν-2) μήνα-
 
Σε ελεύθερη πτώση φαίνεται πως βρίσκεται τόσο η επιβατική κίνηση, όσο και η πληρότητα της Olympic Air το 2011.

Σύμφωνα με στοιχεία της ERAA το πρώτο 5μηνο του έτους 2011, η ΟΑ μετέφερε 1.292.100 επιβάτες (μείωση της τάξης του 27% σε σχέση με το 2010, προφανώς οφειλόμενη στη διακοπή των δρομολογίων της Δυτ. Ευρώπης και στη μείωση των συχνοτήτων στις πτήσεις εσωτερικού). Χαμηλά κυμάνθηκε και η πληρότητα των πτήσεων, στο 59% σε σχέση με 63% το αντίστοιχο 5μηνο του 2010.
 
νομιζω οτι παλι κανουμε το γνωστο λαθος που συνηθιζουμε τον τελευταιο καιρο.
η επιβατικη κινηση σαν νουμερο ειναι φυσικα χαμηλοτερη ,αφου εχουν κοπει δρομολογια της Δυτ.Ευρωπης.
Αν συγκρινεις γαι παραδειγμα 5 πτησεις με 320 με αντιστοιχες με Q400 η διαφορα στον αριθμο επιβατων ειναι εμφανης ομως το ποσοστο % ειναι αλλο.
Αν επομενως το ελικοφορο με χωρητικοτητα 78 επιβατων εχει 65 επιβατες,τοτε το ποσοστο ειναι μεγαλυτερο απο το αντιστοιχο του Α320 με τους 100 και χωρητικοτητα 162.
αλλα σαν συνολο το 2ο φαινεται μεγαλυτερο.
 
Αγαπητή Λυδία,

Εγώ απλά παρέθεσα τα νούμερα και έθεσα και την αιτία. Τα νούμερα είναι νούμερα και τα ποσοστά, ποσοστά. Δυσκολεύομαι όμως να καταλάβω τη συλλογιστική της πρότασής σου :

Αν επομενως το ελικοφορο με χωρητικοτητα 78 επιβατων εχει 65 επιβατες,τοτε το ποσοστο ειναι μεγαλυτερο απο το αντιστοιχο του Α320 με τους 100 και χωρητικοτητα 162.

Το ένα ποσοστό είναι 83% και το άλλο 62%.
Τι πάει να πει, "φαίνεται μεγαλύτερο"? Σε κάποιον που δε γνωρίζει στοιχειώδη μαθηματικά ενδεχομένως ναι

Εδώ μιλάμε για 59% πληρότητα στο Q400 (π.χ.) που είναι ~46 άτομα (και όχι τα 65 που αναφέρεις).
 
φιλε jerry σαφως και τα στοιχεια αυτα απο καπου τα πηρες και φυσικα δεν τα εφηυρες,απλα μου φαινεται λιγο
παραξενα ολα αυτα,μιας και ως συχνη επιβατης (πετω περιπου 4-7 φορες το μηνα λογω δουλειας) οσες φορες πεταξα ηταν γεματα ολα.
Και δεν μιλαω μονο για τωρα το καλοκαιρι που ειναι ουτως η αλλως ολα ετσι, αλλα και πριν. Βεβαια δεν γνωριζω πως θα ειναι μετα τη σεζον αυτη αλλα.....!!!!!
Η μονη πτηση μου με λιγο κοσμο (80-90 ατομα) ηταν μια βραδυνη Λαρνακα.
Παντως αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι τα Q400 σε σχεση με τα 320 χρειαζονται γυρω στους 32-35 επιβατες για να βγαλουν κερδος σαν πτηση ενω τα airbus λιγο πανω απο 70% Κι ετσι με τις τιμες που εχει παρει το καυσιμο αστα να πανε.
 
Πάντως το σίγουρο είναι πως τα αποτελέσματα αυτα δεν κρίνονται θετικά...Πόσο μάλλον εαν τα συγκρίνουμε με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιοποίησε η Aegean σήμερα αναφορικά με το 1ο εξάμηνο και τον σημαντικό περιορισμό των ζημιών σε μια εξαιρετικά ρευστή οικονομικά περίοδο...
 
Τα παραπάνω στοιχεία αφορούν στην επιβατική κίνηση του πρώτου 5μήνου.

Τα οικονομικά στοιχεία του 1ου τριμήνου 2011 φαίνονται εδώ και υπάρχει σαφής βελτίωση σε σχέση με το 2010 (μείωση των ζημιών από 40εκ ευρώ σε 15 εκ ευρώ).
 
Αφού απέλυσε περίππου το μισό προσωπικό της και έδωσε αρκετά από τα αεροσκάφη της,λογικό είναι να έχουν μειωθεί οι ζημιές της. Αυτό δε σημαίνει ότι αυξήθηκε η επιβατική της κίνηση.
 
Μήπως κάποιος μπορεί να μας ενημερώσει για την επιβατική κίνηση της ΟΑ το 2012;
Διάβασα τα στοιχεία 9μηνου της Marfin αλλά πουθενά δεν αναφέρει επιβατική κίνηση.
 
Top